Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

problemy z uruchomieniem samochodu po wymianie sprzęgła

VII drgania

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aniela

Aniela
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:se
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 11.07.2017

Witam, 

kilka miesiecy temu wymienilam w moim Accordzie (diesel, 2,2 z 2004r.) sprzeglo i koło dwumasowe (Luk i zamiennik z ang. Ebaya). Od pierwszego dnia po odbiorze auta mam problem z porannym uruchomieniem Hondy. Po przekreceniu kluczyka samochodem  trzesie nim przez około 10 s,, nastepnie gaśnie i po ponownym odpaleniu i 2-3 silnych drganiach samochod normalnie rusza. Nie ma żadnego problemu przy ponownym uruchomianiu samochodu w ciągu dnia. W zimie trzesienia byly mocniejsze, teraz latem slabsze. Trzęsienia występuja wyłącznie przy pierwszym uruchomieniu samochodu po nocy, nawet jeśli są to już godziny popoludnowe :).  Mechanik potwierdził, że zauważył ten objaw zaraz po wymianie, ale nie znalazł przyczyny i kazał mi tak jeździć, aż coś ostatecznie padnie:). 

Liczę zatem na pomoc forum. Z gory dziekuje za wszelkie sugestie.


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:13, 16.07.2017

Prawdopodobnie ten zamiennik koła dwumasowego jakiś felerny. Mechanik to jakaś dupa. Zrobił i nie jest dobrze. A stwierdzenie "niech Pani jeździ a jak się coś rozwali to wtedy zobaczmy" niech sobie mechanik w dupę wsadzi. Kto wtedy za taką decyzje zapłaci? Mechanik skasuje za kolejne wymiany i części.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Szczypior88

Szczypior88
  • Forumowicz
  • 239 postów
  • Skąd:Bełchatów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:57, 16.07.2017

Hehehe dobry mechanior 😜😜
  • 0

#4 Aniela

Aniela
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Gdynia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:se
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:26, 18.07.2017

No niestety, mamy tu w sercu Europy pewien problem z dobrymi mechanikami.

Czy taką wadliwą dwumasę da sie jakoś zdiagnozować wizualnie? Lub sprawdzić w inny sposob?


  • 0

#5 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:03, 18.07.2017

Da się po wymontowaniu.LUK   z napisem RepSet to element używany regenerowany. Montaż urządzeniem do sprzęgieł samonastawnych


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:10, 18.07.2017

  • 0

#6 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:51, 19.07.2017

Jak kolega wyżej pisał - jeśli koło dwumasowe jest LUKa to można speccjalnym przyrządem o ile warsztat posiada.

Moja taka spekulacja: jeśli te wszystkie elementy są rożnych producentów to może być że nie współpracują ze sobą.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, drgania

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq