Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Przekładka Hondy Accord VII

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 bioly05

bioly05
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Czarna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:nie wiem
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 07.07.2017

Witam, mam okazję w Anglii kupić Hondę Accord VII z 2004r. Z przebiegiem 60tys mil za 1000 funtów. Moje pytanie brzmi czy warto byłoby sprowadzić ją do Polski i zrobić przekładkę ? Jakie są koszty przerejestrowania i przekładki? Czytałem trochę, że trzeba przespawać ścianę grodziową co zmniejsza bezpieczeństwo czy to jest aż tak bardzo poważne ? Dzięki wszystkim za odpowiedzi.


  • 0

#2 motorzysta95

motorzysta95
  • Klubowicz
  • 1922 postów
  • Skąd:Gorlice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 57
Wzorowa

Napisano 13:51, 07.07.2017

Lepiej sprowadź i sprzedaj na części :) Moim zdaniem za dużo zachodu i nie opłacalne i lepiej kupić normalnego europejskiego :)


  • 0

Japan forever !


#3 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:18, 07.07.2017

Ja bym jeździł już z kierownicą po prawej stronie niż przekładkę robił


  • 0

#4 bioly05

bioly05
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Czarna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:nie wiem
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:06, 07.07.2017

Ja bym jeździł już z kierownicą po prawej stronie niż przekładkę robił

tylko problem w tym, że ubezpieczenie jest o wiele droższe i tym będzie jeździł mój tata, który już swoje lata ma i nie byłoby to zbyt bezpieczne.


  • 0

#5 Kojotziomal

Kojotziomal
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Stoczek Łukowski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 18.07.2017

Witam, mam okazję w Anglii kupić Hondę Accord VII z 2004r. Z przebiegiem 60tys mil za 1000 funtów. Moje pytanie brzmi czy warto byłoby sprowadzić ją do Polski i zrobić przekładkę ? Jakie są koszty przerejestrowania i przekładki? Czytałem trochę, że trzeba przespawać ścianę grodziową co zmniejsza bezpieczeństwo czy to jest aż tak bardzo poważne ? Dzięki wszystkim za odpowiedzi.


Brak tu podstawowej informacji, która ma znaczący wpływ na koszty sprowadzenia samochodu. O jakim silniku mówimy?
Wziąłeś pod uwagę koszt akcyzy?
Moim zdaniem nie warto robić przekładki w aucie za 1000 funtów. Ja jeżdżę bez przekładki i jest mi z tym bardzo dobrze, ale jeśli twój tata ma jeździć to chyba już lepiej kupić accorda w PL. Przelicz sobie na spokojnie wszystkie koszty jakie poniesiesz, a trochę tego będzie.
Transport auta do PL, akcyza, dostosowanie auta do ruchu prawostronnego, przegląd, rejestracja, ubezpieczenie.
  • 0

#6 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:34, 18.07.2017

Dokładnie jak wyżej piszą. Przekładka jest po prostu nieopłacalna. Samo zwiezienie auta do PL to koszt.od 300funtów.

Wiem bo sam kilka aut zwoziłem do Pl,i z reguły osoby które to kupowały jeżdżą bez przekładki,albo biorą na graty.

Takie auta jak impreza sti czy lancer IX czy X jeżdżą bez przekładki ,bo sie to nie opłaca,a że są to mi znane osoby wiem że nie płaca specjalnie większego ubezpieczenia.

Zrobisz jak uważasz ,ale moim zdaniem się nie opłaca.


  • 0

#7 PabloWschowa

PabloWschowa
  • Forumowicz
  • 204 postów
  • Skąd:Wschowa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Prestige +
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:58, 18.07.2017

http://allegro.pl/ho...6885124331.html , do tego robota , wyjdzie na gotowo pewnie z 13-14 w PL , wiec nie warto


  • 0

Aktualnie : Lexus RX 300 * Toyota Auris II * Mazda MX5NB


#8 Kojotziomal

Kojotziomal
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Stoczek Łukowski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:49, 18.07.2017

http://allegro.pl/ho...6885124331.html , do tego robota , wyjdzie na gotowo pewnie z 13-14 w PL , wiec nie warto


PabloWschowa trochę OT ale nie polecam tego allegrowicza. To zwyczajny oszust. Kupiłem coś od niego ostatnio i miałem ogromne problemy, żeby odzyskać pieniądze, a towar kompletnie niezgodny z opisem. Wiem, że pewnie wrzuciłeś tylko tak poglądowo, ale bądź co bądź przestrzegam innych przed tym kolesiem.
  • 0

#9 Łapa6

Łapa6
  • Forumowicz
  • 215 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Automat
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:56, 19.07.2017

Accord jest jednym z aut, którego przekładki nie zaleca się robić. Czytałem kiedyś na jednym z forów o przekładkach. Wypowiadały się osoby, które zajmują się tym zawodowo, więc myślę, że źródło wiarygodne. W ich opinii konstrukcja Acco vii dyskwalifikuje to auto do takiej przeróbki. Nie wiem tylko w czym rzecz, trzeba byłoby doczytać.


  • 0

#10 milkes

milkes
  • Forumowicz
  • 133 postów
  • Skąd:Sulechow/Shannon
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:12, 19.01.2019

Odgrzeje temat, ale wtrace tylko ze ja swoja bede zwozil I postanowilem, ze nie bede robil przekladki. Dostosuje tylko lampy I na tym koniec. Zbyt szkoda mi sprzedawac za grosze na wyspach, szczegolnie ze kupilem swoja bezposrednio od pierwszego wlasciciela I z prawdziwym niskim dosc przebiegiem, bez przygod blacharskich. Mam zreszta drugie auto LHD w PL, wiec nie bedzie to moje pierwsze auto w rodzinie.


  • 0
*** Honda for life ***

#11 Lipa9

Lipa9
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:57, 15.04.2020

Może odkopię nieco temat ale szukam porad/opinii osób które zdecydowały się na przeróbkę Accorda z UK na Europę, mam na myśli samo przygotwanie samochodu do przeglądu technicznego w Polsce i przerejestrowanie go.  Chodzi o polifta sedan CL 7 Type-S z 2007 roku.

 

Z tego co mi wiadomo można taki samochoód, bez przekładki kierownicy, zarejestrować w Polsce, chyba od 2015 roku. I tutaj pojawia się pytanie, co z elementami które należy przystosować do ruchu prawostronnego? Mam tutaj na myśli:

 

1. Reflektory - tutaj raczej sprawa jest prosta, można je znaleźć na popularnym portalu aukcyjnym, jak również na wielu stronach z częściami samochodowymi. Czy ewentualnie coś jeszcze trzeba przy nich majstrować (zwykłe światła na żarówkę H1, nie xenony)?

 

2. Światła wewnętrzne tylne, w klapie bagażnika - Z tego co zdążyłem się dowiedzieć to wersja UK i Europejska różnią się położeniem swiatła przeciwmgielnego i światła biegu wstecznego, w angliku są na odwrót - z tąd też konieczność ich wymiany? Jeśli tak, to czy następujące modeli części będą okej? Domyślam się że dojdzie kwestia przedłużania wiązek przewodów.

 

34156-SEA-G21 - Lewy Przeciwmgielny

 
34151-SEA-003 - Prawy  Wsteczny
 
3. No i chyba najtrudniejsze - lusterka zewnętrzne - czy należy coś z nimi robić, jeśli tak to czy wystarczy sama wymiana wkładów czy trzeba wymienić całe lusterko, ze względu na ich potencjalnie inny kształt (tego nie wiem, stąd pytanie do kogoś kto ma już jakieś doświadczenie).
 
Z góry dzięki za wszelkie odpowiedzi.

Użytkownik Lipa9 edytował ten post 16:13, 15.04.2020

  • 0

#12 mlodyolek

mlodyolek
  • Forumowicz
  • 1283 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:39, 15.04.2020

1. Kupujesz nowy zamiennik i zakładasz lub szukasz rozbitych lamp EU i przekladasz sama przesłonę lub poprostu przerabiasz przesłonę GB na EU

2. Szukasz lamp w klapę EU i przekladasz 2 piny w kostce od wiązki klapy i po sprawie.
3. Lusterka lepiej kupić całe EU bo jest inny stelaż

Na dokładkę powiem, że prędkościomierz musi być w kilometrach także, zegary również musisz założyć z EU
  • 0

Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie


#13 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 07:40, 16.04.2020

"Na dokładkę powiem, że prędkościomierz musi być w kilometrach także, zegary również musisz założyć z EU"
UK ma dwie wartości na tarczy więc km/h są
  • 0

#14 Lipa9

Lipa9
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Coventry
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Type-S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:32, 16.04.2020

Super, dzięki za odpowiedzi. Prędościomierz to faktycznie nie problem bo jest wyskalowany i pokazuje obydwie wartości dla mil i  kilometrów. Dobra, idę poszukać lusterek bo resztę jestem w miarę bezproblemowo ogarnąć. Zamieszczę później jakiś wpis dla potomnych ale chyba tylko w ramach ciekawostki niż jakiejś wartości mocno użytkowej, raczej niewielu decyduje się na przerejestrowanie anglika Accorda VII z tego rocznika, jak już to VIII, a i w to wątpię... Jeśli macie jakieś sklepy z częściami godnymi polecenia albo może któryś z userów na forum sprzedaje części to byłbym wdzięczny za wszelkie sugestie (jestem tu nowy, nie znam się)  :)

 

Dzieki za pomoc!


Użytkownik Lipa9 edytował ten post 08:39, 16.04.2020

  • 0

#15 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6024 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:39, 16.04.2020

http://www.accordklu...er/63984-wolek/

 

Możesz śmiało pisać do tego kolegi. 

 

 

Ja na twoim miejscu bym pomyślał czy jest sens to robić patrząc na ceny i "wiekowość" VII gena. 

Rozumiem że jeździsz tym autem pewnie w UK, masz do auta sentyment itd, ale takie auto będzie Ci bardzo trudno sprzedać w Polsce z kierownicą po "złej" stronie,  albo sprzedaż za cenę o połowę niższą, a za rok czy trzy lata to będą grosze, do tego pomyśl ile teraz pieniędzy włożysz w ten cały zabieg "legalizacji" 

 

Zwieź ten samochód do PL, więcej zarobisz jak sprzedaż go na części, albo zostanie na "dawcę"do jakiegoś uszkodzonego czy z zatartym silnikiem z kierownicą po właściwej stronie. 

Kończąc napiszę że jazda po PL z kierownicą po prawej stronie to nic przyjemnego i naprawdę bardzo "ryzykowne" 


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq