Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

tuleja przedniego dolnego wahacza

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
67 odpowiedzi w tym temacie

#61 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4395 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 128
Wzorowa

Napisano 19:59, 27.10.2020

Wymieniaj komplet... Często z prawej strony śruba pozioma stoi na wahaczu i zdarza się, że trzeba lisem wycinać..

Jak masz jeszxzs oem łączniki staba to też radzę zakupić, polecam ctr, ma fajne blokady.. Tuleje oczywiście oem
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#62 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 21:31, 27.10.2020

Ja w co drugim Acco mam problemy z pozioma sruba nie zaleznie od strony. Pionowe tez zdazylo mi sie wycinac

Użytkownik mlodyolek edytował ten post 08:38, 28.10.2020

  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#63 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1686 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 54
Wzorowa

Napisano 22:53, 27.10.2020

Macie jakiś sprawdzony sposób na zabezpieczanie gwintów przed korozją? Smar nie wystarcza na dłużej niż kilka lat. Ja chyba zacznę używać kleju anareobowego tak jak w oryginale. U mnie jak rozbierałem zawieszenie fabrycznie skręcone na kleju anareobowym po 10 latach wszystkie śruby odkrecily się bez problemu.
  • 0

#64 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4395 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 128
Wzorowa

Napisano 07:03, 28.10.2020

Ja w co drugim Acco mam problemy z pionowa sruba nie zaleznie od strony. Pionowe tez zdazylo mi sie wycinac


Oj bardzo rzadko problem z pionowymi..mamy indukcję, tam fajne jest podejście..

Używam smaru aluminiowego...
  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#65 mlodyolek

mlodyolek
  • Klubowicz
  • 802 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 08:40, 28.10.2020

Nie o gwint sie tu rozchodzi tylko o to, ze sruba w tulei koroduje, puchnie i przez co sa problemy z jej odkreceniem
  • 0
Krótki bieg, dlugi dyfer. To jest pie**olnięcie

#66 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4395 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 128
Wzorowa

Napisano 11:47, 28.10.2020

Ja to tak wygrzewam, że aż guma puchnie.. Wiem, że nie o gwint chodzi..i wiadomo, jak duża tuleja jest zerwana tonwgrzanie, wypalenie nic nie da..

Użytkownik Edson edytował ten post 11:48, 28.10.2020

  • 0

wyszukanie aut typowo pod zamówienie - specjalizacja japończyki tu kliknij http://www.accordklu...-na-zamówienie/ https://www.yamamoto...zedazsamochodow

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji, wulkanizacja - etc Warszawa ul. Jeleniogórska 8 - 4Performance, tel.: 789 170 933..


#67 prefo86

prefo86
  • Nowy
  • 12 postów
  • Skąd:Głogów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 02.12.2020

Troszkę odgrzebie temat... Mam Accord VIII od 2 tyg i jeździ się nim jakoś nie zapewnie, jakby się zbieżność gubiła i kiera ma taki przeskok gdy wraca w pozycji na wprost? Mechanik stwierdził że te duże dolne tuleje wahacza są uwalone z 2 stron.. czy to może być przyczyną niestabilności auta i złego prowadzenia auta ?
  • 0

#68 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 4213 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive +
  • KM:151ps/394Nm ->seria + program
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 225
Wzorowa

Napisano 15:25, 02.12.2020

Kompletna geometria do zrobienia.
Do tego górne jak i dolne sworznie wahaczy do wymiany/kontroli i to co wskazał mechanik.


Na forum znajdziesz sporo informacji o zacierających się sworzniach co objawia się trudnościami z powrotem kierowcy do punktu zero, podobnie jak i przez rozbieżne /zbieżne koła przedniej osi.

 

http://www.accordklu...alnej-pogodzie/

http://www.accordklu...ccord-viii-gen/

http://www.accordklu...wybrać-ankieta/


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

avatar3130_9.gif






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq