Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

tuleja przedniego dolnego wahacza

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#31 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:55, 12.07.2017

 Po prostu z doświadczenia wiem, ze dobry zamiennik przy odpowiednim montażu przetrwa tyle samo co OEM ;)

 

tu pokolorowałeś :) znajdź mi zamiennik który wytrzyma 200k, oryginały w większości przypadków tyle robią bez mrugniecia okiem


Użytkownik rafisz edytował ten post 21:57, 12.07.2017

  • 0

#32 podlez

podlez
  • Forumowicz
  • 856 postów
  • Skąd:W-w
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN2
  • KM:170
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 22:31, 12.07.2017

ja u siebie konroluje przednie zawieszenie co 10tys km, przy każdej wymianie oleju. Po prostu tak mam, że olej sobie scieka a ja pod auto i szukam...

Te duże tuleje mam od nowości, 375tyśkm i dopiero teraz pojawiają się mikro pęknięcia na jednym łuku, widoczne gdy koło zwisa swobodnie.


  • 0

#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:37, 12.07.2017

Stoliktomek, dnia 12 Lip 2017 - 22:15, napisał: snapback.png
Po prostu z doświadczenia wiem, ze dobry zamiennik przy odpowiednim montażu przetrwa tyle samo co OEM

tu pokolorowałeś :) znajdź mi zamiennik który wytrzyma 200k, oryginały w większości przypadków tyle robią bez mrugniecia okiem

....też mało co nie spadłem z łóżka :lol:
przyjmuję to tylko w formie jako lokowanie produktu :-D
Nie idżcie tą drogą ! .będziecie nabijać kasę mechanikom co pół roku .
....czas, kasa , wkur.nie

Użytkownik Wlodar edytował ten post 05:02, 13.07.2017

  • 0
                       

#34 vinchenzo

vinchenzo
  • Forumowicz
  • 462 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:149
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:cd5
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:58, 13.07.2017

to tak. Tuleja jest dobrze założona (poprzednio była założona odwrotnie) z takim samym efektem po kilku miesiącach jak na zdj wyzej. Wymieniałem ją sam wraz z kuzynem mechanikiem i nikt mnie nie oszukał i tak wygląda tuleja po pół roku. Nie pamiętam jaki to był zamiennik ale znajmy ze sklepu mówił ze już sporo sprzedał tulei tej fimmy i nikt nie reklamował( tym się sugerowałęm kupując) Co do lemfordera to jest to firma która daje na 1 montaż wahacze itp np do audi więc jest to "oem" tylko do innej marki pojazdów;) Myślę nad poli bo bd miał spokój na trochę dłużej bo znów nie mam pewności że mechanik( nie kuzyn) zamontuje mi oem tak jak powinny być i znów po 3 miechach nie bedzie tego samego. Więc jednoznaczna odpowiedź ? brać poli czy nie ? 


  • 0

I love My CD5

CHECK THIS ----> http://www.accordklu...izacja-1-postu/ <---- CHECK THIS


#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:51, 13.07.2017

Wiemy co to lemforder :-) .Nie liczyłbym ,że jakość jest akurat taka sama na pierwszy montaż ,a dla ogólnej sprzedaży

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:53, 13.07.2017

  • 0
                       

#36 Haparts

Haparts
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Paliwo:PB
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:49, 14.07.2017

To, że nikt nic nie reklamował nie świadczy o jakości tulei. Ty reklamowałeś poprzednie zużyte? Zakładam że nie. No właśnie. To nie jest telewizor ani pralka, tylko guma za kilkadziesiąt złotych, którą wyrzuca się do kosza a nie jeździ i reklamuje, a potem użera i odwołuje. To się po prostu nie opłaca. Feedback jaki wraca do sprzedawcy jest żaden - gdyby opierać się, że dobry produkt to niereklamowany produkt to można dojść do wniosku, że Yamato to genialna firma mająca kontrolę jakości jak Airbus. Niestety nie ma, a każdy wyrzuca te śmieci jak się rozpadną a nie jedzie wymachiwać przed sprzedawcą rozdartym kawałkiem gumy - głównie dlatego, że i tak wróci do niego z odmową, w której treści widniało będzie "wadliwy montaż". A sądzić się po 22,70PLN też mało kto ma ochotę.

Lemfoerder (gdzieś tam chyba mają umlałt w tej nazwie) na pierwszy montaż - he, aż piwo mi się zgazowało w kuflu. Co z tego, że Lemfoerder na pierwszy montaż, skoro z na pierwszy montaż:

 

a) nie do samochodów marki Honda (także procesów technologicznych nie znają)

b) a po drugie na pierwszy montaż dla producentów niemieckich samochodów z niemieckiej fabryki idą elementy oznaczone jako QUALITY HIGH. Do niemieckich samochodów z niemieckiej fabryki na rynek zamienników idą elementy oznaczone jako "QUALITY MEDIUM" - a skoro już firma znana i marka wyrobiona, każdy kupi - to wprowadźmy do oferty części do Japończyków. Biznes myśli tak:kupmy produkt u Chińczyków i spakujmy w nasze pudełka. Nie sprzeda się? Oczywiście, że się sprzeda - przecież to Lemfoerder. Odbije się to na marce? Oczywiście, że nie - po prostu jakiś właściciel Hondy będzie narzekał, że strasznie kiepska ta Honda. Nawet nie połączy tego z Lemfoererem. My cały czas mamy deal z VW na miliony euro i dla VW róbmy dobrze, a tutaj na boku sobie tylko kilka milionów doróbmy. Marża około 1000%. A sam fakt, że Unijne prawo pozwala na nazywanie PRODUCENTEM firmy, która produkuje pudełka, do których pakuje produkt obcej firmy, ale oklejony w swoje logo - to osobna para kaloszy.

I wcale nie generalizuję, że w każdym przypadku jest tak jak wyżej - ale dopóki DOKŁADNIE nie znasz drogi dystrybucyjnej danej firmy to nie nie podpieraj się stwierdzeniem "pierwszy montaż" - bo o ile - dla przykładu - łożyska NSK na pierwszy montaż i jako zamiennik są kropka w kropkę takie same, to na przykład pierścienie tłokowe RIKEN i Hondowski oryginał (też przecież RIKEN) to dwa zupełnie inne produkty. A przecież z tej samej fabryki...


Aha, konkludując: nie zakładaj tulei poliuretanowych, to najgorsze z możliwych rozwiązań bo może okazać się, że kolejna wymiana tulei to będzie wymiana wahacza - a ceny Hondowskiego oryginału znać nie chcesz.

 

Logicznie rzecz biorąc: oryginalna tuleja Honda, przeciętnie 200 tysięcy kilometrów sprawności (kolega wyżej opisuje przypadek z 375 tysiącami który jest jak najbardziej prawdziwy, ale niestety w większości "nie do wiary", więc odbierany jako bajka).

Masz taki element do kupienia. Pewny. Nie wiem ile tych Accordów zostało sprzedanych w Europie - niech będzie że 100 tysięcy. I w każdym jeździ. A ty z jakiegoś powodu chcesz kupić potencjalnie sprawdzony plastik, którego używa kilkaset może osób. Ok, dla dlaczego? Przecież to się nie trzyma kupy...


Użytkownik Haparts edytował ten post 18:51, 14.07.2017

  • 0

#37 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:12, 14.07.2017

Na potwierdzenie ....Kupiłem kiedyś łącznik stab przód .Nie było piątek to skusiłem się na Lemfordera.
Wszystko w porządku ale w środku jest CTR ... OK produkt nie najgorszy ale w pudełku lemfordera odpowiednio (30%) droższy :-)
Ot porządna firma ....ale zalatuje żenadą.

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:10, 15.07.2017

  • 0
                       

#38 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:16, 15.07.2017

Ja bym nie brał poli,ale każdy napisze co innego. Wybór należy do Ciebie


  • 0

#39 Sikor5

Sikor5
  • Forumowicz
  • 47 postów
  • Skąd:Tarnobrzeg
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 28.12.2018

Witam. Odgrzebie trochę temat. Wybiła mi się oto ta tuleja. Wiem że zamówię OEM tylko mam inne pytanie. Diagnosta który mi "szarpal" powiedział żebym najlepiej wymienił tez z drugiej strony bo nowa będzie sztywniejsza a stara luźna. Co o tym myślicie? Wymienić jedna czy odrazu dwie?
  • 0

#40 lukasrz

lukasrz
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:LUBLIN
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS -35mm
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:46, 28.12.2018

Witam. Odgrzebie trochę temat. Wybiła mi się oto ta tuleja. Wiem że zamówię OEM tylko mam inne pytanie. Diagnosta który mi "szarpal" powiedział żebym najlepiej wymienił tez z drugiej strony bo nowa będzie sztywniejsza a stara luźna. Co o tym myślicie? Wymienić jedna czy odrazu dwie?


No jak nie była wymieniają druga to prędzej czy później będziesz i tak musial ja wymienić. Ja wymieniłem dwie jednocześnie.
  • 0

#41 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:17, 28.12.2018

Wymień dwie. To dobra praktyka jeśli stara jeszcze fabrykę widziała.
  • 0

#42 rafisz

rafisz
  • Moderator Junior
  • 1578 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 64
Wzorowa

Napisano 21:58, 28.12.2018

diagnosta ma rację, możesz mieć taki efekt że przy ruszaniu i hamowaniu będzie ci kierałką targało w lewo/prawo, po prostu na tej starej tulei wahacz będzie "chodził" bardziej niż na tej nowej co z kolei będzie przyczyna chwilowego "rozjeżdżania" zbieżności, wymieniaj obie


Użytkownik rafisz edytował ten post 22:06, 28.12.2018

  • 0

#43 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 22:35, 28.12.2018

Przy okazji warto też wymienić tuleje mocujące amortyzator do wahacza - pewnie też są już "ściśnięte". 


Użytkownik pawlik118 edytował ten post 22:36, 28.12.2018

  • 0

#44 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:57, 29.12.2018

W moim civicu EU7 ta pływająca tuleja metalowo-gumowa ma już przejechane 100 tyś km i 6 lat, zamiennik febi-bilstein, druga pozostała oem od nowości. Ja pozostanę przy zamiennikach. Są opinie mechaników że części zamienne oem to nie to samo co przy pierwszym montażu, więc jeżeli kupimy np oem pierścienie tłokowe to przepłacimy bo zamiennik np rik ma podobną jakość, uszczelka pod głowicę oem 2 razy droższa niż np elring, corteco, victor reinz, uszczelniacze zaworowe oem 4 razy droższe od zamiennika epman racing, wszystkie te zamienniki z powodzeniem stosują mechanicy.


  • 0

#45 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:17, 29.12.2018

Tak jest w "Niemcach "..to się zgadza
Tuleje duże przynajmniej VII acco wszystkie zamienniki czy chińskie czy Niemieckie rozlatują się jak z plasteliny.Za duże są tam siły

Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:18, 29.12.2018

  • 0
                       





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq