XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#16 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:26, 12.11.2008
no i faktycznie, EBC miały bicie od początku (najpierw niewielkie a później to już tragiczne) a te z aso wytrzymały około 2k km do pierwszych objawów bicia
a skoro na początku było OK - brak bicia, to znaczy że "coś" (któryś z podzespołów) w aucie powoduje że tarcze się wichrują w miarę przebiegu, u mnie pozostało tylko piasta lewa (prawą i łożysko wymieniłem ale po wymianie jej bicie mierzone czujnikiem było identyczne jak przed a bicie lewej takie jak i prawej), zostały te przeguby i chyba już tylko zaciski hamulcowe bo resztę zawieszenia sprawdzały 2 warsztaty i nic się nie doszukali, nic tez mi nie puka ani nie stuka poza maglownicą na większych dziurach)
dodam że w ASO reklmację uznali (mam już drugi nowy komplet, tylko staconego czasu i paliwa na dojazdy szkoda) a w EBC oczywiście ich pożal się boże "ekspertyza" była odmowna
także jak już ktoś chce na siłę kupować za każdym razem nowe tarcze to polecam tylko ASO bo EBC jest dobre jak jest dobrze, a jak jest coś nie tak to od razu lepiej szukać na nich prawnika
#17
Napisano 15:31, 12.11.2008
U mnie trzeslo przez jakis czas ale jedynie przy hamowaniu z predkosci wiekszych tzn powyzej 100km/h przy poruszaniu w cyklu miejskim 60-80 nic nie trzeslo ale po wymianie w ramach kampani serwisowej stabilizatora jest super. Probowales zamienic na test kola z tylu na przod? moze to opony maja jakis defekt.
Lub jesli to faktycznie jakas wada fabryczna (chociaz nie slyszalem wczesniej) to moze byla jakas kampania serwisowa na to? lub moze to poprostu tez stabilizator na ktory byla kampania serwisowa.
#18
Napisano 16:22, 12.11.2008
W accordzie jest tak rozwiazany układ hamulcowy, że w około 80% za hamowanie odpowiedzialny jest przód ( poprostu większa siła niż powinna idzie na przednie zaciski)jest to zbyt duza dysproporcja. Zwróćcie uwagę , że tylne hamulce są nadwyraz słabe, co często widac po stanie samych tarcz (często zardzewiałe, lub nieórwnomiernie zużyte , czasem tylko do połowy tarczy) Dlatego na przód muszą być montowane SUPER wytrzymałe tarcze(czyt. oryginały honda) , które wytrzymają więcej niż powinny np: w układzie przód 60% -tył 40%.
Takie jest moje zdanie , ale kto wie jak to jest naprawdę?
#19 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:41, 12.11.2008
rozmawiałem dzisiaj z kolegą z pracy i zasugerował że może zacisk jest winowajcą problemów
zamiast ustawiać klocki równolegle do tarczy, idą one krzywo i naginają tarczę podczas hamowania
co o tym myślicie?
#20
Napisano 19:13, 12.11.2008
Jeśli będzie problem z zaciskiem ( zbyt duży luz na prowadnicach ) to bedzie to widoczne na klockach , które mogą nierównomiernie (nierównolegle do płytki klocka) się ścierać.
Ale wątpię w możliwość "naginania" tarczy, po to między innymi jest zacisk plywający aby wszelkie odchyłki były kasowane.
#21 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:20, 12.11.2008
#22 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:13, 13.11.2008
#23 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:35, 14.11.2008
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:00, 14.11.2008
Jest jeszcze jedna możliwa przyczyna. Rozmawiałem wczoraj z fachowcem z firmy NSR RACING z krakowa co przygotowywują samochody do rajdów. przypadki z hondami mieli podobne krzywienie tarcz: przyczyna to korektor siły hamowania ten pod maską puszcza albo prawie nie puszcza ciśnienia na tył a w sumie puszcza za mało na tył i przód jest max obciążony "jedno hamowanie ze 130- 80 i tarcza przegrzana -krzywa. Sprawę załatwia sportowy korektor gdzie ustawia się go ręcznie koszt ok 300 pln. w każdych przypadkach objawy ustępowały.
ciekawa teoria, z tym że ja byłem nie dalej jak 2 tyg temu na przeglądzie i gościu sprawdzał mi hamulce przód i tył i nie miał zastrzeżeń
a jakby ten korektor był przytkany to chyba by to zostało wykryte na rolkach - czy nie?
dodam że by 1 rząd rolek i wjeżdżałem na nie najpierw przednią osią a później tylną (4 na raz nie sprawdzali ale to raczej normalne bo każde auto ma inny rozstaw osi i musieliby mieć jakąś regulację rozstawu rolek)
#26
Napisano 12:33, 14.11.2008
Pozatym na diagnostykach w Polsce to przechodzi z idealnymi hamulcami wszystko co troche chodziaż hamuje i ma całą podłoge.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#27 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:39, 14.11.2008
ja za to nie przeszedłem z powodu "białych kierunkowskazów"
musiałem kupić od niego żarówki i wymieniać (stare były chyba od nowości i zlazł z nich lakier)
dałem radę w tylnych światłach ale z przodu skapitulowałem, na szczęście diagnosta po początkowych buńczucznych zapowiedziach że to proste, w końcu też skapitulował i podbił dowód
swoją drogą to dalej nie wiem jak wymienić żarówkę kierunku w przedniej lampie
z tego co patrzyłem w ESM to chyba trzeba całą lampę wykręcić?
ktoś to robił (sorry za OT)?
#28
Napisano 12:48, 14.11.2008
Wiadomo że tarcz jest tarczy nie równa.
Czytałem gdzieś kiedyś że np. tarcze BREMBO produkowane są także w Polsce i te od nas są podatne na wykrzywianie, a te MADE IN ITALY już nie.
#29 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:56, 14.11.2008
teoretycznie są to identyczne tarcze jak na pierwszy montaż
i oba komplety dostały bicia po 1...3kkm
natomiast gładkie tarcze EBC które co poniektórzy tak hołubią, nie wytrzymały nawet 1 hamowania (więc macie porównanie o ich jakości w stosunku do tarcz OEM)
więc to nie tarcze tylko coś co je niszczy
#30
Napisano 13:10, 14.11.2008