Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pomocy !!!!mam dość a nie chce jej sprzedać

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#16 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 03.07.2017

reset CPU zrobiony kat wycięty filtr k&n. dodam że czasem jak wyłączam auto to autem szarpnie ale bardzo rzadko . Kable w ciemności nie świecą zastanawia mnie to szarpanie lekkie w przedziale do 2.7 rpm
  • 0

#17 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:52, 03.07.2017

Jedź do innego magika, bo tak będziesz się męczyć miesiącami i wydasz więcej kasy.


  • 0

#18 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:56, 03.07.2017

Miałem podobnie. Pierwsze co to poleciały świece przewody i obowiązkowo ZAWORY
  • 0

#19 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:00, 03.07.2017

właśnie chcę to na dniach zrobić swiece zawory .Auto jest ogólnie do jazdy ale czuję że to nie jest jej pełna para ,bo raz jest lepiej a raz tak średnio a chciałbym żeby zawsze było lepiej .
  • 0

#20 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 09:47, 04.07.2017

przewody zmierz oporność, to że nie iskrzą nic nie znaczy,zwykły multimetr Ci wystarczy. Pierwsza rzecz jak chłopaki pisali REGULACJA ZAWORÓW!!!, świece na pewno też do wymiany. Jak tego nie zrobisz to można wróżyć co się dzieje. Na pewno nie zaszkodzi wyczyszczenie przepustnicy, to prosta robota, sam zrobisz.

Ps. w jaki sposób oceniłeś że używka lambda jest w dobrym stanie?


Użytkownik toki edytował ten post 09:48, 04.07.2017

  • 0

#21 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:20, 04.07.2017

bo po założeniu lambda używki obroty się ustsbilizowaly i auto nabrało mocy i znikł chek. może jeszcze elektryk by mi ją zmierzył Ohm
  • 0

#22 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 04.07.2017

może poszarpywanie to przegub wewnętrzny?
ale czy wtedy przy gazie do dechy by to ustępowalo?
  • 0

#23 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 00:08, 05.07.2017

przegub wewnętrzny to drgania z układu napędowego przy przyspieszaniu.

Zupełnie nie ten trop.


  • 0

#24 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 10:22, 05.07.2017

Przemo12, nie gdybaj, zrób podstawowe rzeczy, teraz to można z fusów wróżyć


  • 0

#25 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:23, 05.07.2017

bo drga tylko do 2.7 rpm przy lekkim gazie przy bucie w podłogę drgania znacznie mniejsze więc chyba nie przegub. Zrobię te kable i swiece to się zobaczy
  • 0

#26 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 14:16, 05.07.2017

ZACZNIJ OD ZAWORÓW.

A kable i świece to rzadko kiedy dają tak odczuwalne objawy...


  • 0

#27 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 05.07.2017

myślę że zawory plus swiece zrobię od razu , zastanawia mnie to że ma himery odnośnie mocy
  • 0

#28 bogdann

bogdann
  • Forumowicz
  • 474 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:-
  • Wersja:-
  • KM:-
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:-
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 15:47, 05.07.2017

Człowieku, jeździsz 3 lata na LPG na tych samym świecach? Nie mam pytań.


  • 0

#29 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:35, 05.07.2017

no nic się z autem nie działo pali na wszystkie Garki odpala od strzała to czemu miałbym zmieniac swiece jak robię 10k rocznie
  • 0

#30 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:33, 05.07.2017

właśnie dlatego że przy gazie świece powinieneś wymieniać co 10-12 tys czyli w Twoim przypadku co  roku, tak jak obowiązkowo co 10 tys regulację zaworów, nikt Ci nie powiedział? Fajnie że jeździla do tej pory, ale teraz się dziwisz że coś się dzieje.


Użytkownik toki edytował ten post 22:35, 05.07.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq