Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pomocy !!!!mam dość a nie chce jej sprzedać

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 23:18, 05.07.2017

tak jak obowiązkowo co 10 tys regulację zaworów

 

już nie przesadzajmy, za czasów mojej VI była mowa o 20 tys na LPG i 40 na PB...


  • 0

#32 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 23:37, 05.07.2017

20 na lpg to trochę dużo, u mnie po 10-12 już jest co regulować


  • 0

#33 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:57, 06.07.2017

chłopaki zawory chodzą cicho klepie na zimnym jak zalapie temp jest cisza .Ale czy nie ustawione zawory mogą dawac objawy że, raz moc jest a raz mocy nie ma?
  • 0

#34 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 08:52, 06.07.2017

na ucho nie sprawdza się zaworów, trzeba zdjąć dekiel i pomierzyć szczeliny, masz manual na forum


  • 0

#35 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • Skąd:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:34, 06.07.2017

no oki ale czy źle ustawiane zawory mają wpływ na moc że raz jest raz nie ??
  • 0

#36 Dreger

Dreger
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Bydgoszcz/Trójmiasto
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:24, 12.07.2017

Same zawory pewnie nie, dlatego pewnie jeszcze coś szwankuje


  • 0

#37 staffer

staffer
  • Klubowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Bydzia i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:33, 12.07.2017

Siema

 

Też miałem taki problem. Wymieniłem świece i kable i żadnych efektów. Jeździłem po mechanikach i nikt nie potrafił pomóc. Każdy chciał wymieniać po kolei różne części i sprawdzać czy to może właśnie to. Stwierdziłem, że nie stać mnie na takie eksperymenty. Zapaliłem raz w ciemności Hanię i pod maską dyskoteka (przebicie na kablach). Chciałem zaoszczędzić na przewodach. Kupiłem nowe za 120zł i już były do wyrzucenia. Ostatecznie wymienione na BOSCH za ok 240zł i bajka, a co się najezdziłem po mechanikach to moje.

 

POZDRO....

 

Nie polecam Boscha, a zwłaszcza za taką kwotę. Swoje Bosche musiałem reklamować (skutecznie), ponieważ miały źle skonstruowaną fajkę i nie trzymały się na świecach porządnie. Za niewiele więcej masz NGK i to jest sprawdzona i popularna opcja.

 

 

bo drga tylko do 2.7 rpm przy lekkim gazie przy bucie w podłogę drgania znacznie mniejsze więc chyba nie przegub. Zrobię te kable i swiece to się zobaczy

Okolice 2,5-2,7k to nie jest załączenie VTECa?

 

Skoro to jest losowe i dzieje się przy lekkim dociskaniu gazu to zacząłbym od zaworu EGR.

Co do świec i kabli - jak masz dobre kable to wymieniaj częściej świece, zwłaszcza na LPG :)


Użytkownik staffer edytował ten post 11:33, 12.07.2017

  • 0

#38 matt997

matt997
  • Forumowicz
  • 29 postów
  • Skąd:Ropa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 20.07.2017

hej.

U mnie też tak się dzieje ze czasem auto muli i cięzko jechać:/ a wymieniłem swiece kable kopułke palec i wszystko z serwisu i dalej nie ma poprawy. Miałem okazje pojeździć z kompem i co dziwne jak występują te problemy komputer pokazuje że mieszanka bogata ale po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko ok i gdzie tu szukać?? tak wiec w trasie czasam musze się zatrzymać zgasić i odpalić i jade dalej:) jest to wkurzające a i dodam że analiza spalin też potwierdziła mieszanke bogatą i sonde wymieniłem i nic może komputer coś wali... hmm w kazdym razie co do wibracji silnika to wydaje mi się że własnię przy 3k załancza się v-tec i silnik zaczyna się ''dławić'' i dlatego te wibracje a wiadomo poduszki silnika w tym wieku już twarde więc tak nie tłumią. A i jeszcze jedno jak już przeskoczę z obrotami powyżej 4k to już zaczyna jechać normalnie hmmm dziwne te problemy czekac azcos całkiem padnie......


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq