tak jak obowiązkowo co 10 tys regulację zaworów
już nie przesadzajmy, za czasów mojej VI była mowa o 20 tys na LPG i 40 na PB...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 23:18, 05.07.2017
tak jak obowiązkowo co 10 tys regulację zaworów
już nie przesadzajmy, za czasów mojej VI była mowa o 20 tys na LPG i 40 na PB...
Napisano 23:37, 05.07.2017
20 na lpg to trochę dużo, u mnie po 10-12 już jest co regulować
Napisano 06:57, 06.07.2017
Napisano 08:52, 06.07.2017
na ucho nie sprawdza się zaworów, trzeba zdjąć dekiel i pomierzyć szczeliny, masz manual na forum
Napisano 10:34, 06.07.2017
Napisano 11:24, 12.07.2017
Same zawory pewnie nie, dlatego pewnie jeszcze coś szwankuje
Napisano 11:33, 12.07.2017
Siema
Też miałem taki problem. Wymieniłem świece i kable i żadnych efektów. Jeździłem po mechanikach i nikt nie potrafił pomóc. Każdy chciał wymieniać po kolei różne części i sprawdzać czy to może właśnie to. Stwierdziłem, że nie stać mnie na takie eksperymenty. Zapaliłem raz w ciemności Hanię i pod maską dyskoteka (przebicie na kablach). Chciałem zaoszczędzić na przewodach. Kupiłem nowe za 120zł i już były do wyrzucenia. Ostatecznie wymienione na BOSCH za ok 240zł i bajka, a co się najezdziłem po mechanikach to moje.
POZDRO....
Nie polecam Boscha, a zwłaszcza za taką kwotę. Swoje Bosche musiałem reklamować (skutecznie), ponieważ miały źle skonstruowaną fajkę i nie trzymały się na świecach porządnie. Za niewiele więcej masz NGK i to jest sprawdzona i popularna opcja.
bo drga tylko do 2.7 rpm przy lekkim gazie przy bucie w podłogę drgania znacznie mniejsze więc chyba nie przegub. Zrobię te kable i swiece to się zobaczy
Okolice 2,5-2,7k to nie jest załączenie VTECa?
Skoro to jest losowe i dzieje się przy lekkim dociskaniu gazu to zacząłbym od zaworu EGR.
Co do świec i kabli - jak masz dobre kable to wymieniaj częściej świece, zwłaszcza na LPG
Użytkownik staffer edytował ten post 11:33, 12.07.2017
Napisano 10:06, 20.07.2017
hej.
U mnie też tak się dzieje ze czasem auto muli i cięzko jechać a wymieniłem swiece kable kopułke palec i wszystko z serwisu i dalej nie ma poprawy. Miałem okazje pojeździć z kompem i co dziwne jak występują te problemy komputer pokazuje że mieszanka bogata ale po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu wszystko ok i gdzie tu szukać tak wiec w trasie czasam musze się zatrzymać zgasić i odpalić i jade dalej:) jest to wkurzające a i dodam że analiza spalin też potwierdziła mieszanke bogatą i sonde wymieniłem i nic może komputer coś wali... hmm w kazdym razie co do wibracji silnika to wydaje mi się że własnię przy 3k załancza się v-tec i silnik zaczyna się ''dławić'' i dlatego te wibracje a wiadomo poduszki silnika w tym wieku już twarde więc tak nie tłumią. A i jeszcze jedno jak już przeskoczę z obrotami powyżej 4k to już zaczyna jechać normalnie hmmm dziwne te problemy czekac azcos całkiem padnie......
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych