Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

pomocy !!!!mam dość a nie chce jej sprzedać

VI

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
37 odpowiedzi w tym temacie

#1 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:09, 02.07.2017

Witam kolegów od pewnego czasu mam problem z autkiem,honda ma humory raz jedzie jak wściekła raz a raz strasznie muli że uno mnie bierze.Jeszcze przy delikatnym wciśnięciu gazu po szarpuje lekko do 2.7 rpm jak wcisne,gaz do dechy to jakby mniej .Sonda wymieniona checku brak problem zarówno na pb jak lpg .Moj magik rozkłada ręce macie jakieś sugestie może kable i swiece takie objawy dają?
  • 0

#2 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:59, 02.07.2017

Może MAP?


  • 0

#3 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:10, 02.07.2017

map sensor ??
  • 0

#4 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:23, 02.07.2017

Tak-MAP sensor.

Widziałem też u kogoś w temacie, że lambda mu się rozpadła, miał problemy ze spalaniem a checka brak.

http://www.accordklu...y-slimin/page-3


  • 0

#5 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:13, 02.07.2017

a kiedy wymieniałeś świece? Kable zmierz oporność


  • 0

#6 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:27, 02.07.2017

lambde wymienialem na orginal używke ale w dobrym stanie.Świece mają z 3 lata kable nie ruszane ale kable nie iskrza w ciemnym jak woda poleje Dziwne że raz auto naprawdę fajnie idzie a raz nie najbardziej czuć to po zmianie pogody np na deszcz albo jak jest chłodniej to idzie fajnie ,zrobi się cieplej to muł straszny mam normalnie wrażenie że auto na 100%nie jedzie jak powinno albo już wariuje
  • 0

#7 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:34, 02.07.2017

A zawory ?
  • 0

#8 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:47, 02.07.2017

Wez jeszcze pod uwage czujnik spalania stukowego.


  • 0

#9 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 22:00, 02.07.2017

To może od początku

 

Kiedy regulowane zawory?

Jakie przewody zapłonowe masz założone? Firma? Oem (bougicord) czy coś innego? Świece jakiej firmy i ile przejechane mają?

Próbowałeś jeździć na samej benzynie jakiś czas? Jest tak samo?

Kopułka i palec kiedy wymieniane?

Jakaś zależność? Muli na ciepłym czy na zimnym? Czy może nie ma to znaczenia?

Kiedy regulowany gaz?


  • 0

#10 Przemo12

Przemo12
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Koscierzyna
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:24, 03.07.2017

kable orginal swiece ngk zawory 30 tys temu robione ,kopułka i palec nie wymienialem auto mam 2.5 roku . nie ma znaczenia temp silnika po prostu raz ma lepszy dzień raz gorszy .Na pb te same objawy i te wibracje przy przyspieszaniu do 2.7 rpm jakby wskazówka obrotomierza nie szła płynnie tylko tak sobie lekko skakała ale tak leciutko, jak wcisne gaz w opur to znacznie słabiej to odczuam
  • 0

#11 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 07:50, 03.07.2017

ZAWORY DO REGULACJI
A dopiero później możemy dalej szukać.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#12 fazie7

fazie7
  • Nowy
  • 1 postów
  • SkÄ…d:Sier
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:31, 03.07.2017

Siema

 

Też miałem taki problem. Wymieniłem świece i kable i żadnych efektów. Jeździłem po mechanikach i nikt nie potrafił pomóc. Każdy chciał wymieniać po kolei różne części i sprawdzać czy to może właśnie to. Stwierdziłem, że nie stać mnie na takie eksperymenty. Zapaliłem raz w ciemności Hanię i pod maską dyskoteka (przebicie na kablach). Chciałem zaoszczędzić na przewodach. Kupiłem nowe za 120zł i już były do wyrzucenia. Ostatecznie wymienione na BOSCH za ok 240zł i bajka, a co się najezdziłem po mechanikach to moje.

 

POZDRO....

 


  • 0

#13 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 15:33, 03.07.2017

tylko nie bosch, jak już to przewody NGK,  a jakie to przewody kupiÅ‚ kolega za 120 zÅ‚ i do wyrzucenia? Trzeba reklamować byÅ‚o


  • 0

#14 Miloszzz

Miloszzz
  • Forumowicz
  • 1036 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Sport
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:HB
Reputacja: 16
Dobra

Napisano 15:48, 03.07.2017

zalatuje trochę wypadającymi zapłonami, ale to by migał check. Zacznij tak jak Przemek powiedział - regulacja zaworów.

Czujnik spalania stukowego też jest to jakiś trop, ale również by wyskoczył check.


  • 0

#15 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • SkÄ…d:SuÅ‚kowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:30, 03.07.2017

Sonda, MAP sensor, brudna przepustnica, czujnik położenia przepustnicy, czujnik stukowy, kable, świece, filtr powietrza, katalizator.

Na początku i na końcu zrób reset ECU i zobacz czy coś pomogło.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq