Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

jakie LPG BIałystok okolice

VIII LPG Białystok

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 02.07.2017

Witam

Stworzyłem nowy temat aby podpytać co teraz można z lepszych instalacji zamontować w acco VIII model z początku produkcji 2008 2.0 kombi automat

 

Jestem z Białegostoku więc na początek zadzwoniłem do STAGMAG propozycja jaką dostałem  QBOX, wtryski barakuda, reduktor stag, wlew pod klapką cena 3100 czas instralacji 2 dni 

 

Kolega polecał mi firmę TAKADA sam gazował u nich 2 auta w tym  RX w hybrydzie i śmiga i nie narzeka już pół roku. W Takadzie  dostałem propozycję sterownik KING, wtryski barakuda, reduktora nie pamiętam wlewy pod klapką cena 2700 instalacja zmontowana w 1 dzień.

 

Pozostał  LPGTECH ale z nimi jeszcze nie rozmawiałem.

 

Mam zgrzyt który instalator i która instalacja.

 

Lubryfikację sobie odpuszczam, pytanie czy warto inwestować w jakieś inne dodatki które poprawią użytkowanie  jak dotrysk benzyny, emulacja poziomu paliwa i tp ?

 

Moje główne założenie najlepsza możliwa instalacja jaką mogę w Białymstoku założyć nie chce na niczym oszczędzać auto jest w super stanie ma niski przebieg więc będę z niego korzystał minimum 5 lat i chciałbym nie jeździć po warsztatach na regulacje co chwilę


  • 0

#2 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:30, 02.07.2017

Wybrałbym STAGMAG. Sam robiłem u Auto-Łukasz i no cóż...działa ale serwisuję instalację w Stagmagu.


  • 0

#3 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:40, 02.07.2017

przed zakupem acco oglądałem legenda z Białegostoku zagazowanego w Auto-Łukasz instalacja roczna a pod klapką już wypływała korozja z otworu pod wlew gazu, co do STAGMAGA dzięki za info na necie mają dobrą opinię ale nie znam nikogo kto u nich gazował poczekam może ktoś jeszcze coś podpowie wolę się nie spieszyć 


  • 0

#4 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 03.07.2017

Zajechałem dziś z rana do STAGMAG porozmawiać osobiście, zaproponowano mi inny reduktor włoski podobno stabilniejszy od ACR01, wtryskiwacze barracuda 115.

Zapytałem o proces nawiercania kolektora robią to bez zdejmowania kolektora podciśnieniem i że mają ten proces technologiczny opanowany i nic w środku nie zostanie. 

Sam już nie wiem czy upierać się na zdejmowanie kolektora nie chce się z nikim kłócić.


Użytkownik kaizer edytował ten post 09:40, 03.07.2017

  • 0

#5 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:45, 03.07.2017

Zawsze możesz podjechać do takiego co mówi że demontuje kolektor a potem i tak wierci na zamontowanym :) Patrz Auto-Łukasz hehehe

Z wielu miejsc słyszałem dobre opinie o Stag-Mag. Natomiast mocno mi nie polecano serwisu Stag.


  • 0

#6 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:11, 03.07.2017

Masz rację powie jedno zrobi drugie :)

Też słyszałem że AC nie a STAGMAG tak, ciekawa historia, ryzyk fizyk umówiłem się do STAGMAG kolejki całkiem zacna na  20 lipca 


  • 0

#7 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:38, 03.07.2017

Cóż powiedzieć odnośnie kolektora, opinie są różne. Na podstawie doświadczenia z moim autem mogę tylko stwierdzić, że instalacja była zakładana na zamontowanym kolektorze, do tej pory zrobione prawie 27 tys na lpg od tego momentu i nic złego się nie dzieje. Pobór oleju jest taki sam, jak przed założeniem instalacji, bo zanim założyłem lpg, zrobiłem około 3 tys. km na pb i po założeniu instalacji nie ma większego poboru oleju, mocy też nie ubyło więc wnioskuję, że nic nie zostało uszkodzone. Wiem natomiast, że przy nawiercaniu otworów w kolektorze warsztat, w którym założyli mi instalację odsysal jednocześnie opiłki. Szef warsztatu powiedział, że odsysanie opiłków robią w każdym przypadku gdy wiercą na nie zdjętym kolektorze i jeśli dobrze pamiętam, za dopłatą 200 złotych na życzenie klienta zdejmowali kolektor i wiercili otwory na zdjętym.
Są dwie szkoły, montowanie przy przy zdjętym i na nie zdjętym.
Moim zdaniem, na nie zdjętym jest dopuszczalne pod warunkiem, że dobrze opilki zostaną zebrane a z tym może jest różnie, pewnie kwestia zaufania do danego warsztatu i nic więcej.
U mnie w każdym bądź razie zostało to zrobione dobrze bez zdejmowania.

Miałem okazję rozmawiać raz z jednym właścicielem zakładu montujacego instalacje lpg, który kupił sobie accorda VIII 2.4 z przebiegiem 40 tys kilometrów i założył do niego lpg bez zdejmowania kolektora, jak go zapytałem, czy nie lepiej byłoby zdjąć kolektor do nawiercenia otworów to odpowiedział, że nie ma takiej potrzeby, że zamontowal sobie na założonym kolektorze. I to była odpowiedź gościa, który zakłada już ładnych parę lat instalacje lpg na rynku niemieckim.
Nie bronię tej teorii, żeby wiercic na założonym kolektorze tylko piszę, jak to u mnie wyglądało i co mi ktoś powiedział siedzący w branży lpg na przykładzie montażu instalacji do swojego auta.
U nas nic złego się nie dzieje ale każdy niech sam podejmuje decyzje w tej kwestii.
  • 0

#8 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:01, 04.07.2017

jeszcze mam pytanko

STAGMAG zaleca dotrysk benzyny

TAKADA twierdzi że jest zbędny ma dobrze jeździć na gazie

 

i już sam nie wiem 


  • 0

#9 kuba_ce

kuba_ce
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:04, 04.07.2017

Dotrysk benzyny w stagmag? Co za wierutna bzdura :/ To po co w ogóle ta instalka? Niech nie gada bzdur tylko zakłada taką instalację która będzie wystarczająco wydajna!


  • 0

#10 kaizer

kaizer
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Bstok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:22, 04.07.2017

tylko znów pytanie powiem bez a zrobią z :) juz sam nie wiem czy gazować go czy sobie odpuścić 


  • 0

#11 Czaro

Czaro
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JH
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:11, 04.07.2017

Nigdy nie uwierzę w dobre oczyszczenie kolektora z opiłków bez zdejmowania.
  • 0

#12 Heromin

Heromin
  • Klubowicz
  • 762 postów
  • Skąd:DE,ES,PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 23:05, 04.07.2017

Ja bym podyskutowal, kwestia, w jaki sposób zostanie to odessane. Jeżeli pod dobrym ciśnieniem i szybkość wiercenia nie będzie ekspresowa, to może to być dobrze zrobione.
Jeżeli szybko wiercone a odsysanie słabe, to opiłki zostaną.
Jak montażysta będzie tylko wiercil szybko do końca tak żeby jak najszybciej otwór zrobić i nie wyjmie w międzyczasie wiertła tak profilaktycznie z równoczesnym porządnym odsysaniem, to według mnie nie będzie to dobrze zrobione.
Gdybym ja wiercil mając kolektor zamontowany, tak bym właśnie podszedł do sprawy.
Ale to moje zdanie, nikomu swojej opinii nie narzucam.

Być może równie ważna jest kwestia o której to mało się wspomina, kwestia prawidłowego nałożenia kleju na wtryskiwacze podczas ich osadzania w kolektor (czy się mylę i bez kleju się je wpasowuje?), żeby nie przesadzić z jego ilością.
Jeśli dobrze pamiętam to gdzieś wyczytałem, że podczas montażu jednej instalacji pewnemu klientowi, montażysta przesadził z ilością kleju na jednym wtryskiwaczu i wtryskiwacz ten został przytkany lub całkowicie zatkany i nie było prawidłowego dozowania lpg lub w ogóle go nie było i była postawiona diagnoza, że ten wtryskiwacz był zepsuty czy coś podobnego.

Użytkownik Heromin edytował ten post 23:41, 04.07.2017

  • 0

#13 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 05:22, 05.07.2017

w kwestii zakładów. 

 

niestety żadnego zakładu z województwa podlaskiego nie mamy jeszcze zweryfikowanego, i nie możemy z czystym sumieniem polecić.

 

jeśli będzie ktoś łaskaw wrzucić zdjęcia z montażu z opisem, do galerii - zostanie to dla potomnych.

 

 

co do wiercenia, klejenia  itp: OFFTOP - ZAMYKAM.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, LPG Białystok

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq