Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Honda Accord Tourer - elektryczna klapa jeszcze raz

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
187 odpowiedzi w tym temacie

#61 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:21, 10.11.2011

jaja sobie robisz, czy serio mówisz

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

no moja tez wyraźnie gorzej chodzi jak jest zimno, ale otwieram ja głownie ręcznie, co by się znów nie popsuła :roll:

klapy w poliftach już nie miały problemów z modułem otwierania tak jak było to przed FL.
U mnie po wymianie modułu było ok, ale jak jest zimno to widać teleskopy nie trzymają prawdopodobnie bo się sama zamyka od razu

[ Dodano: 2011-11-10, 22:22 ]
zastanawia mnie tylko po co w mechanizmie klapy jest zamontowany czujnik temperatury??!!
  • 0

#62 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:23, 10.11.2011

Otwiera się a potem sama zamyka, piszcząc non stop, ciekawe co?

ta funkcja nazywa sie "keep a car interior warm" i zamyka klapę aby się nie wychłodziło :mrgreen:

jaja sobie robisz, czy serio mówisz :shock:

no weź lepo nie łykaj tego bajera :k

Miałem go poprosić, żeby mi czujniki od temperatur w klapie pokazał :mrgreen:

wrc, ależ Ty masz koncepcje w głowie - może powinieneś zacząć projektować ;-)
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC


#63 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:35, 10.11.2011

wrc, ależ Ty masz koncepcje w głowie - może powinieneś zacząć projektować

jestem projektantem ;-)
a klapa niestety tak ma i pisanie ze w rocznikach po fl problemu nie ma jest mijaniem się z prawdą ;-)
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#64 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:36, 10.11.2011

ale tak poważnie to po jakiego grzyba tam czujnik temperatury?
  • 0

#65 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 22:38, 10.11.2011

może faktycznie jak jest mniej jak ileś stopni software dezaktywuje te opcje, trzeba by przy okazji spojrzeć w instrukcje
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#66 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 11:58, 11.11.2011

ale tak poważnie to po jakiego grzyba tam czujnik temperatury?

bada temperaturę silnika jak sie przegrzewa to go wyłącza. Dlaczego nie zrobicie diagnostyki klapy bez ASO wystarczy spinacz http://www.accordklu...p=217822#217822 . AndyK temat znasz, a jak chcecie elektrykę sprawdzić to link jest w moim opisie też spinaczem i nie musisz rozbierać auta. Błędy elektryki kasujesz przez odłączenie akumulatora.
  • 0

#67 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:58, 14.11.2011

ale tak poważnie to po jakiego grzyba tam czujnik temperatury?

bada temperaturę silnika jak sie przegrzewa to go wyłącza. Dlaczego nie zrobicie diagnostyki klapy bez ASO wystarczy spinacz http://www.accordklu...p=217822#217822 . AndyK temat znasz, a jak chcecie elektrykę sprawdzić to link jest w moim opisie też spinaczem i nie musisz rozbierać auta. Błędy elektryki kasujesz przez odłączenie akumulatora.

muzyczka weź nie ładuj, jaką temperaturę silnika??
A co do opadania klapy tak jak u mnie na zimnie to pewnie padają teleskopy
  • 0

#68 wrc

wrc
  • Forumowicz
  • 1400 postów
  • Skąd:Schwäbisch Hall
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:06, 14.11.2011

tam siedzą zwykle siłowniki, i to pewnie one zawodzą na mrozie
  • 0
pozdrawiam
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC

#69 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:09, 14.11.2011

tam siedzą zwykle siłowniki, i to pewnie one zawodzą na mrozie

pewnie tak, tak jak pisałem, kalpę otwieram, idzie do góry i od razu 1 ciągły sygnał i klapa się zamyka
http://www.youtube.com/watch?v=9eg_Zh1keJo
  • 0

#70 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 12:57, 22.11.2011

Czy ktoś z Was ma może jakieś dane na temat siłowników??? Ostatnio korespondowałem z jedną miłą damą z Azji, której firma specjalizuje się w produkcji "sprężyn gazowych", zapytałbym ile taka nieprzyjemność kosztuje, ale musiałbym podać jakieś parametry(być może jest coś napisane na siłownikach siła długość tłoka całkowita długość itp.) - ja osobiście mam takie sam problem jak tomylee i czasami już trafia mnie !!@#!@#!@#@!#$.
  • 0

#71 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:12, 22.11.2011

Czy ktoś z Was ma może jakieś dane na temat siłowników??? Ostatnio korespondowałem z jedną miłą damą z Azji, której firma specjalizuje się w produkcji "sprężyn gazowych", zapytałbym ile taka nieprzyjemność kosztuje, ale musiałbym podać jakieś parametry(być może jest coś napisane na siłownikach siła długość tłoka całkowita długość itp.) - ja osobiście mam takie sam problem jak tomylee i czasami już trafia mnie !!@#!@#!@#@!#$.

ponoć Lepo testował jakieś zamienniki ale też to się zwaliło i powrócił do ori.
Przy okazji koszt w ASO 1 sztuki to 550zł hehehe
  • 0

#72 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:44, 22.11.2011

może to pomoże http://japancars.ru/...&nplblk=B__5501
  • 0

#73 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:01, 22.11.2011

może to pomoże http://japancars.ru/...&nplblk=B__5501

taki schemat już wrzuciłem wcześniej, temat jest teoretycznie opanowany, trzeba prawdopodobnie wymienić siłowniki.
Ale dalej się zastanawiam po co w tej klapie czujnik temperatury
  • 0

#74 Rumcyk27

Rumcyk27
  • Forumowicz
  • 570 postów
  • Skąd:OST
  • Silnik:2.0
  • Wersja:K20A6 S-Type
  • KM:???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:55, 22.11.2011

Wiem, że to drogo wychodzi, dlatego właśnie szukam alternatywy :-D, jak będę miał jakieś informacje dam cynk.
  • 0

#75 lepo

lepo
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:peryferyjne WuWuA :)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Emeryt sport z plusem
  • KM:240
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Back to black in hatch back :)
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:25, 22.11.2011

Czy ktoś z Was ma może jakieś dane na temat siłowników??? Ostatnio korespondowałem z jedną miłą damą z Azji, której firma specjalizuje się w produkcji "sprężyn gazowych", zapytałbym ile taka nieprzyjemność kosztuje, ale musiałbym podać jakieś parametry(być może jest coś napisane na siłownikach siła długość tłoka całkowita długość itp.) - ja osobiście mam takie sam problem jak tomylee i czasami już trafia mnie !!@#!@#!@#@!#$.

ponoć Lepo testował jakieś zamienniki ale też to się zwaliło i powrócił do ori.
Przy okazji koszt w ASO 1 sztuki to 550zł hehehe

Ano testowałem, a właściwie poprzedni właściciel testował - przejeździły około roku i 16 kkm, a spartoliły się bo były odwrotnie założone (grubsza część z niewłaściwej strony. Mam drugi komplet i mogę oddać za grosze wraz z końcówkami, tylko trzeba sobie skrócić na wymiar i nagwintować ramię, żeby nakręcić końcówki.

Założyłem oryginalne, bo mi się trafiły z młodego auta za dobre pieniądze.

Poza tym nie ma co szukać w Azji, tylko w PL - polecam tą firmę: http://www.agat.elblag.pl/ Warto zadzwonić, może już coś wymyślili do accorda - człowiek jest bardzo konkretny i pomocny. Na oryginalnych siłownikach nie ma informacji o sile.
  • 0

było m.in: N22A1 (dłubany na 170KM), 2ZS-FE , CAYC, 1AD-FTV, 2ZR-FE; DW10BTED4 i mój emeryt 2ZR-FAE: http://www.accordklu...emeryt-od-lepo/
Jest wciąż DW10FC






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq