Chyba mówisz tylko o UPG. Cała reszta nie ma znaczenia. Kręci się podobnie do f, tyle ze ma wyższe ciśnienie sprężania. Wiec tylko UPG można mocniejszy założyć. Reszta uszczelek nie ma znaczenia czy do f serii czy h serii robią dokładnie to samo i w praktycznie tych samych warunkach. Co do śrub to nie zgodzę się bo często widzę droższe śruby a tu zonk bo dużo taniej kupie śrubę 12 niż 8.8... I tak często robią interesy niektóre firmy promujące "porządne" śruby głowicy. A finalnie otrzymujesz totalny standard albo twardość i wytrzymałość tą samą tylko w wyższej cenie. Już nieraz przekręciłem nową szpilkę z wysokiej półki dokręcając o pierwsze 90/30 stopni zaraz po dynamometrze. I nie zerwał się gwint w bloku tylko śruba się ukręciła.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. ATR
#31
Napisano 20:36, 05.09.2017
#32
Napisano 22:59, 05.09.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#34
Napisano 10:58, 06.09.2017
Ostatnio robiłem remont h serii po kosztach:
zestaw uszczelniaczy dołu silnika AJUSA – AJU54094300 95 zł
pierścienie NPR SWH30433ZZ 155 zł
uszczelniacze zaworowe SuperTech 130 zł
panewki korbowodowe King Racing CR4033XP 230zł
panewki główne Clevite MS-1804P 105 zł
panewki oporowe TW140AM 45zł
pompa wody DOLZ H127 131 zł
rolka paska rozrządu GMB 75 zł
rolka paska balansowego GMB 75zł
szpilki głowicy ARP ARP 208-4304 757 zł
pasek wałków balansowych DAY94212 50 zł
pasek wspomagania 4PK1035 35 zł
pasek rozrządu CONTITECH – CT 1102 80 zł
filtr oleju KNECHT 20 zł
kopułka zapłonowa JC AUTO – K14011JC 30 zł
palec rozdzielacza YEC – K24011 25 zł
uszczelka pod głowice PAYEN – AG5760 230 zł
uszczelka kolektora wydechowego AJUSA – AJU13110410 28 zł
uszczelka kolektora ssącego termoizolacyjna Hondata 145zł
płyn chłodniczy Borygo 5L 45 zł
olej silnikowy Valvoline VR1 5W50 6l 130 zł
simmeringi wałków rozrządu CORTECO – CO19026016 26 zł
4500 km i silnik suchy. Uszczelki pokrywy i swiec zostaiłem OEM bo jeszcze miękkie i nie ciekną a zamienniki jak pisze ralfi zaraz się pocą.
Na miskę poszłedł silikon bo taki jest w nowszych H seriach.
Śruby głowicy miałem powyciągane i zamiast płacić 500-600 zł za OEM to to dałem szpili ARP.
Użytkownik h1tman edytował ten post 11:03, 06.09.2017
#35
Napisano 21:36, 07.09.2017
Narazie musze poczekac z remontem z powodu braku pieniedzy ale jak przyjdzie czas to bede sie staral nie oszczedzac na czesciach. Zrobie ten samochod i bede jezdzil az sie rozleci.
Wszystko wyjdzie jak silnik bedzie rozebrany.
Witam!
#36
Napisano 20:27, 08.09.2017
Zrobie ten samochod i bede jezdzil az sie rozleci.
Też tak twierdziłem. Ale już zmieniłem zdanie ...
#37
Napisano 01:08, 15.12.2017
Bylem u Marka z TGR garage ktory poprawil luzy po tym jak moj mechanik je zjebal, byly zwiekszone o 0.1.
Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.15 - 0.19 mialem 0.29
EX (wylotowe): 0.17 - 0.21 mialem 0.31
Po regulacji zostala sprawdzona kompresja ktora wyszla tak:
1.13,5
2.14,5
3.14
4.14
Wczesniej bylo:
1. 11
2.15.5
3.15
4.15
Z tego co mowil do wymiany sa walki i odradzal remont silnika, jeszcze bede sie konsultowal w tych sparwach
Jest lepiej niz bylo ale odczuwalne sa wibracje silnika i calej budy jak kupowalem tego nie bylo.
Mam zamiar oddac jeszcze na sprawdzenie i czyszczenie ukladu dolotowego + wtryski itd.
Mam nadzieje ze da sie uratowac ten silnik bez rozbierania na czesci pierwsze.
Pozdro
Użytkownik Koscielny edytował ten post 01:11, 15.12.2017
Witam!
#38
Napisano 08:13, 15.12.2017
#39
Napisano 23:41, 18.12.2017
Luzy może pod 1.8 ustawiał
Cho....a wie co on myslal. Wazne ze cos sie poprawilo po regulacji. Bede walczyl dalej az pokonam problem
Witam!
#40
Napisano 12:09, 20.12.2017
#42
Napisano 13:34, 20.12.2017
Ee - napewno?
H22A7
Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.15 - 0.19
EX (wylotowe): 0.17 - 0.21
dokładnie masz rację.. w Rce i każdym H22XX są dużo mniejsze
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#43
Napisano 10:04, 21.12.2017
Fajne że Marek trochę pomógł. To już drugi ATR którego Marek poprawiał po innych machanikach z mojego polecenia oczywiście był by i ES-R do kolekcji po nieudanym remoncie silnika ale z tego co wiem idzie na handel.
#44
Napisano 17:46, 29.12.2017
No i należy dodać, że w F serii szczelinomierz wkłada się pomiędzy zawór a dźwigienkę a w H serii pomiędzy wałek rozrządu a dźwigienkę.
Użytkownik h1tman edytował ten post 17:47, 29.12.2017
#45
Napisano 18:52, 12.01.2018
Ja korzystam tylko z uslug mechanikow aczkolwiek ciezko ostatnio znalezc kogos solidnego.
Wymienilem swiece na nowe. Tak wygladaja stare od ostatniej wymiany czyli od kwietnia.
Zerknijcie na swiece. Co nich sadzicie?
linki do fotek
1. https://www.fotosik....372099c05644406
2. https://www.fotosik....642f606290ea070
3. https://www.fotosik....58880eeb8caa39c
Losowo wywala zaplon.
Pozdro
Witam!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ACCORD typeR
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Nierówna praca silnikaNapisany przez fajnyziomekpl , wczoraj, 20:37 VI, #honda |
|
|
|
VI
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jak odczytać numer VIN z ecu Accord VI.Napisany przez m_sea , wczoraj, 13:25 VI |
|
|
||
VI
Mechanik →
Silniki →
H22A Kręci, nie odpala .Napisany przez piteroo , 21 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych