Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wypadanie zapłonu na pierwszym cylindrze. ATR

VI ACCORD typeR

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
53 odpowiedzi w tym temacie

#31 slawex9

slawex9
  • Forumowicz
  • 930 postów
  • Skąd:Złoczew/Łódź/Wieluń
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 20:36, 05.09.2017

Chyba mówisz tylko o UPG. Cała reszta nie ma znaczenia. Kręci się podobnie do f, tyle ze ma wyższe ciśnienie sprężania. Wiec tylko UPG można mocniejszy założyć. Reszta uszczelek nie ma znaczenia czy do f serii czy h serii robią dokładnie to samo i w praktycznie tych samych warunkach. Co do śrub to nie zgodzę się bo często widzę droższe śruby a tu zonk bo dużo taniej kupie śrubę 12 niż 8.8... I tak często robią interesy niektóre firmy promujące "porządne" śruby głowicy. A finalnie otrzymujesz totalny standard albo twardość i wytrzymałość tą samą tylko w wyższej cenie. Już nieraz przekręciłem nową szpilkę z wysokiej półki dokręcając o pierwsze 90/30 stopni zaraz po dynamometrze. I nie zerwał się gwint w bloku tylko śruba się ukręciła. 


  • 0

#32 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 22:59, 05.09.2017

Niestety ale talie uszczelki jak pokrywy, czy miski tez zaraz ciekna zamienniki. Nie wiem czemu ale tak jest. W vw np taki elring chodzi a w hondzie po 3mcach sie poci. Jedyne co z zamiennikow to simmeringi chodza i to na tyle. A szpilki glowicy to zgodze sie z Toba i najslabsze jakie bym kupowal to oem, a najlepiej zostawil stare jak nie sa powyciagane.

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#33 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:25, 06.09.2017

I to mogę potwierdzić
  • 0

#34 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:58, 06.09.2017

Ostatnio robiłem remont h serii po kosztach:

 

 

zestaw uszczelniaczy dołu silnika AJUSA – AJU54094300 95  zł

pierścienie NPR SWH30433ZZ 155 zł

uszczelniacze zaworowe SuperTech 130 zł

panewki korbowodowe King Racing CR4033XP 230zł

panewki główne Clevite MS-1804P 105 zł

panewki oporowe TW140AM 45zł

pompa wody DOLZ H127 131 zł

rolka paska rozrządu GMB 75 zł

rolka paska balansowego GMB 75zł

szpilki głowicy ARP ARP 208-4304 757 zł

pasek wałków balansowych DAY94212 50 zł

pasek wspomagania 4PK1035 35 zł

pasek rozrządu CONTITECH – CT 1102 80 zł

filtr oleju KNECHT 20 zł

kopułka zapłonowa JC AUTO – K14011JC 30 zł

palec rozdzielacza YEC – K24011 25 zł

uszczelka pod głowice PAYEN – AG5760 230 zł

uszczelka kolektora wydechowego AJUSA – AJU13110410 28 zł

uszczelka kolektora ssącego termoizolacyjna Hondata 145zł

płyn chłodniczy Borygo 5L 45 zł

olej silnikowy Valvoline VR1 5W50 6l 130 zł

simmeringi wałków rozrządu CORTECO – CO19026016 26 zł

 

 

4500 km i silnik suchy. Uszczelki pokrywy i swiec zostaiłem OEM bo jeszcze miękkie i nie ciekną a zamienniki jak pisze ralfi zaraz się  pocą.

Na miskę poszłedł silikon bo taki jest w nowszych H seriach.

 

Śruby głowicy miałem powyciągane i zamiast płacić 500-600 zł za OEM to to dałem szpili ARP.


Użytkownik h1tman edytował ten post 11:03, 06.09.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#35 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:36, 07.09.2017

Narazie musze poczekac z remontem z powodu braku pieniedzy ale jak przyjdzie czas to bede sie staral nie oszczedzac na czesciach. Zrobie ten samochod i bede jezdzil az sie rozleci.

Wszystko wyjdzie jak  silnik bedzie rozebrany.


  • 0

Witam!!!


#36 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:27, 08.09.2017

Zrobie ten samochod i bede jezdzil az sie rozleci.

 

 

Też tak twierdziłem. Ale już zmieniłem zdanie ...


  • 0

#37 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:08, 15.12.2017

Bylem u Marka z TGR garage ktory poprawil luzy po tym jak moj mechanik je zjebal, byly zwiekszone o 0.1.

 

Luz zaworowy [mm]

IN (wlotowe): 0.15 - 0.19  mialem 0.29

EX (wylotowe): 0.17 - 0.21  mialem 0.31

 

Po regulacji zostala sprawdzona kompresja ktora wyszla tak:

1.13,5

2.14,5

3.14

4.14

Wczesniej bylo:

1. 11

2.15.5

3.15

4.15

Z tego co mowil do wymiany sa walki i odradzal remont silnika, jeszcze bede sie konsultowal w tych sparwach

Jest lepiej niz bylo ale odczuwalne sa wibracje silnika i calej budy jak kupowalem tego nie bylo.

Mam zamiar oddac jeszcze na sprawdzenie i czyszczenie ukladu dolotowego + wtryski itd.

Mam nadzieje ze da sie uratowac ten silnik bez rozbierania na czesci pierwsze.

Pozdro


Użytkownik Koscielny edytował ten post 01:11, 15.12.2017

  • 0

Witam!!!


#38 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • Skąd:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:13, 15.12.2017

Luzy może pod 1.8 ustawiał :D
  • 0

#39 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:41, 18.12.2017

Luzy może pod 1.8 ustawiał :D

Cho....a wie co on myslal. Wazne ze cos sie poprawilo po regulacji. Bede walczyl dalej az pokonam problem


  • 0

Witam!!!


#40 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:09, 20.12.2017

Czegoś tu nie rozumiem. Proszę mnie poprawić jeśli błądzę. Luz dla H serii to ok.25 na wlocie i ok.30 na wylocie. Dlaczego Ty masz 15-19 na wlocie i 17-21 na wylocie ?
  • 0

#41 M4jster

M4jster
  • Forumowicz
  • 333 postów
  • Skąd:Andrychów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ATR
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:20, 20.12.2017

Ee - napewno?
 

H22A7

Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.15 - 0.19
EX (wylotowe): 0.17 - 0.21


  • 0

#42 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 13:34, 20.12.2017

Ee - napewno?
 

H22A7

Luz zaworowy [mm]
IN (wlotowe): 0.15 - 0.19
EX (wylotowe): 0.17 - 0.21

 

dokładnie masz rację.. w Rce i każdym H22XX są dużo mniejsze


  • 0

#43 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:04, 21.12.2017

Układ dolotowy sam możesz sobie wyczyścić lub jeśli nie chcesz to zapraszam do mnie.

Fajne że Marek trochę pomógł. To już drugi ATR którego Marek poprawiał po innych machanikach z mojego polecenia oczywiście :-) był by i ES-R do kolekcji po nieudanym remoncie silnika ale z tego co wiem idzie na handel.
  • 0

#44 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:46, 29.12.2017

No i należy dodać, że w F serii szczelinomierz wkłada się pomiędzy zawór a dźwigienkę a w H serii pomiędzy wałek rozrządu a dźwigienkę.


Użytkownik h1tman edytował ten post 17:47, 29.12.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#45 Koscielny

Koscielny
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:Wyszków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 12.01.2018

Ja korzystam tylko z uslug mechanikow aczkolwiek ciezko ostatnio znalezc kogos solidnego.


Wymienilem swiece na nowe. Tak wygladaja stare od ostatniej wymiany czyli od kwietnia.

Zerknijcie na swiece. Co nich sadzicie?


linki do fotek

1. https://www.fotosik....372099c05644406

2. https://www.fotosik....642f606290ea070

3. https://www.fotosik....58880eeb8caa39c

 

Losowo wywala zaplon.

 

Pozdro


  • 0

Witam!!!






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, ACCORD typeR

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq