Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Gwint w maglownicy

VI maglownica cg8 vi wyciek

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:BWM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:29, 26.06.2017

Cześć,

 

jeden paprok robił mi sanki przednie i odstawił jakiś numer z przewodem ciśnieniowym wspomagania. Mam wyciek przy samej końcówce, która wchodzi w maglownicę i zarobić tego raczej się nie da. Gość coś spawał w tym przewodzie ale sączy się tam i płyn niestety powoli ale ubywa. Muszę więc nabyć sprawny przewód. Tylko obawiam się, że gościu mógł mi zjechać gwint w samym maglu i co wtedy? Da radę to jakoś gwintować? Mój mechanik mówił, że gwint tam łatwo zjechać i wtedy umarł w butach.


  • 0

#2 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3475 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 05:50, 27.06.2017

Nie mam pojęcia co mają sanki do przewodu wspomagania ale.......
Odkręcenie i wyjęcie tego przewodu a także maglownicy to jest przeyebana robota. Cieknie z niego bo jest "ruszony". Ktoś pewnie próbował odkręcać i go ukręcił.
  • 0

#3 jez985

jez985
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:BWM
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:20, 27.06.2017

Nie mam pojęcia co mają sanki do przewodu wspomagania ale.......
Odkręcenie i wyjęcie tego przewodu a także maglownicy to jest przeyebana robota. Cieknie z niego bo jest "ruszony". Ktoś pewnie próbował odkręcać i go ukręcił.

Też mnie zastanawia co się tam stało, ale bardziej mnie interesuje teraz, jak to zrobić i czy w razie jak gwint zepsuty to idzie to ogarnąć?


  • 0

#4 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 480 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 06:45, 27.06.2017

Kolego umyj dokładnie w tym miejscu. Odpal auto i patrz gdzie pojawia się płyn. Jak w samym gnieździe w maglu , to okręcie przewód i sprawdź oring i paru okazji gwint.
Co do naprawy gwintu w maglownicy raczej ciężka sprawa. Trzeba byłoby rozwiercic i nagwintowac po większą średnicę, to wtedy i baryłkę na przewodzie tez trzeba wymienić.
A jak sam przewod nie szelny to wiadomo , albo naprawa albo wymiana. Ale wszystko da się zrobić. Kwestia czasu i pieniędzy.

Użytkownik vova777 edytował ten post 06:48, 27.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, maglownica, cg8, vi, wyciek

IPB Skin By Virteq