Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

temperatura silnika

VI temperatura silnik czujnik

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#16 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:57, 16.07.2017

Przyznam się, że dolałem trochę wody bo zabrakło mi płynu...


Pisałeś ze zabrakło płynu wiec pytam dla czego?
Sprawa w tym , że ja masz nie szelny układ to nie utrzymuje się w nim odpowiednie ciśnienie, i wtedy też układ nie będzie pracował jak należy. . .

jak zalewałem motor 1 raz po swapie, to zabrakło mi płynu, o to chodziło. Nie o to, że uciekł mi podczas jazdy czy coś :D


  • 0

#17 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 06:31, 17.07.2017

Ok. Sorry. Źle zrozumiałem. A teraz jak na postoju silnik chodzi to jaka temperatura się utrzymuje?
Wentylatory się włączają?
  • 0

#18 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 13:58, 17.07.2017

No jak było mało płynu to ten cyrk się mógł przez to zdarzyć. Jak dolałeś płynu to teraz jeździj i obserwój.

Ale powiino być ok.

 

Ale jeśli miałeś płyn a chodziło Ci, że zabrakło Ci płynu i dla tego zalałeś wodę ale poziom miałem dobry i się to stało to jednak nie jest normalne i możliwe, że będzie się powtarzać.


Użytkownik h1tman edytował ten post 14:02, 17.07.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#19 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:26, 18.07.2017

No jak było mało płynu to ten cyrk się mógł przez to zdarzyć. Jak dolałeś płynu to teraz jeździj i obserwój.

Ale powiino być ok.

 

Ale jeśli miałeś płyn a chodziło Ci, że zabrakło Ci płynu i dla tego zalałeś wodę ale poziom miałem dobry i się to stało to jednak nie jest normalne i możliwe, że będzie się powtarzać.

 

zanim odpaliłem wgl silnik, zalewałem całkiem nowy płyn, tyle że miałem za mało chlodniczego i resztę wody dolałem, o to chodziło. Po odpaleniu, jeździe itp płyn nie ubył. 


  • 0

#20 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 14:25, 18.07.2017

No więc jak sie to stało na wpełni zalanym płynie to będzie zapewne gdzieś jakiś problem.

Może termostat się zaciął, może nie zadziałał termowłącznik.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#21 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:25, 19.07.2017

jest jakiś sposób albo jakaś procedura sprawdzająca te podzespoły :D ?


  • 0

#22 vova777

vova777
  • Forumowicz
  • 502 postów
  • Skąd:Pruszków / Sudowa Wysznia (Ukraina)
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:56, 19.07.2017

Odpal auto , zagrzej go do temperatury roboczej , i obserwuj czy wentylatory się włączyły.
Jak naprzyklad temperatura będzie rosła na zegarach a chłodnica będzie zimna to termostat jest zablokowany w pozycji zamkniętej.
Jak w miarę rozgrzewania odrazu obydwa węże będą się nagrzewac (równocześnie ) to termostat zablokowany w pozycji otwartej.
A jak najpierw nagrzeje się krótszy wąż, później chłodnica a jeszcze później drugi wąż i włączy się wentylator to znaczy ze układ pracuje poprawnie. . .

To tak w skrócie

Użytkownik vova777 edytował ten post 11:58, 19.07.2017

  • 0

#23 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:29, 19.07.2017

Odpal auto , zagrzej go do temperatury roboczej , i obserwuj czy wentylatory się włączyły.
Jak naprzyklad temperatura będzie rosła na zegarach a chłodnica będzie zimna to termostat jest zablokowany w pozycji zamkniętej.
Jak w miarę rozgrzewania odrazu obydwa węże będą się nagrzewac (równocześnie ) to termostat zablokowany w pozycji otwartej.
A jak najpierw nagrzeje się krótszy wąż, później chłodnica a jeszcze później drugi wąż i włączy się wentylator to znaczy ze układ pracuje poprawnie. . .

To tak w skrócie

dzięki wielkie, jak odbiorę autko to będę sprawdzał :) 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, temperatura, silnik, czujnik

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq