Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Awaria Hamulców

VIII hamulce klocki zaciski tarcze

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lisek 22

Lisek 22
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Kozienice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:22, 25.06.2017

Witam,problem dotyczy osi tylnej ale na przodzie pewnie nie jest lepiej,ale jesli chodzi o tył to zaciski stoją kołkiem ,potrzebuje informacji kto takie rzeczy ogarnia w sensie regeneracji czy cos takiego pozdrawiam


  • 0

#2 piotr2012

piotr2012
  • Forumowicz
  • 268 postów
  • SkÄ…d:PL
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:37, 25.06.2017

Cześć, chyba od lektury tego tematu musisz zacząć: http://www.accordklu...-zacisku/page-1
  • 0

#3 Lisek 22

Lisek 22
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Kozienice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:52, 25.06.2017

dzieki za podpowiedz juz czytam pozdrawiam


Oki a może kto podpowie gdzie kupic zestaw naprawczy zacisku oprócz ASO :>????


  • 0

#4 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 21:11, 25.06.2017

Zaglądnij do działu polecanych sprzedawców.
Wolek
Brakeparts.pl
....

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#5 f18b2

f18b2
  • Forumowicz
  • 183 postów
  • SkÄ…d:Podkarpacie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:11, 25.06.2017

W każdym sklepie motoryzacyjnym kupisz taki zestaw
  • 0

#6 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • SkÄ…d:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:15, 26.06.2017

Ja swojego czasu kupowalem w ASO i jakiegos majtaku nie kosztowal.

Czasem mam wrazenie ze ludzie z automatu nie chca oryginalnych czesci nawet nie sprawdzajac ich ceny. To nie sa az tak wielkie roznice a regeneracji nie robisz codziennie.

 

Pamietaj aby sprawdzic stan tloczka bo jak ma wzery nie ma sensu montowac nowych uszczelek bo Ci i tak zaraz je poszarpie. Tloczek tez oczywiscie mozna kupic osobno.


Użytkownik hangie edytował ten post 12:17, 26.06.2017

  • 0

#7 Lisek 22

Lisek 22
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Kozienice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:56, 26.06.2017

dzieki panowie na weekend zabieram sie za rozbieranie i oględziny pozdrawiam


  • 0

#8 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:10, 27.06.2017

No nie wiem.... zestaw uszczelek do tylnego zacisku viii 2.0 to koszt 258 pln (oryginał) wer z tloczkiem 541 pln.
Zamiennik odpowiednio 40 pln i 150 pln.
Za oryginal nie sa to male pieniądze, a podobno lepiej zostawić używany oryginał niż dawać ten zamiennik.

To jeszcze nic do ceny dochodzą podkładki uszczelniające pomiędzy zacisk - przewód elastyczny. 27.50 pln za sztukę. Trzeba dwie na zacisk :(

Jak zwykle ASO ma ceny korzystne :)
/e12
  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:45, 27.06.2017

Nie trzeba kupować w ASO .Dobry sklep ma w ofercie komplety naprawcze.Sieć Inter Cars, Inter Team.Naprawa też nie jest skomplikowana .Zaopatrz się w smar teflonowy do tłoczków np ATE. Składaj nowy komplet na ten smar.Sprawdź czy tłoczek nie jest zatarty i jak wygląda jego powierzchnia oraz otwór w zacisku.


  • 0

#10 Lisek 22

Lisek 22
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • SkÄ…d:Kozienice
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:51, 27.06.2017

Z tego co widze nie bÄ™dzie to takie Å‚atwe i proste ale  trzeba sie zabierac za to


  • 0

#11 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • SkÄ…d:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:02, 27.06.2017

Co CiÄ™ tak  zniechÄ™ciÅ‚o :) W czym widzisz problem ?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 23:04, 27.06.2017

  • 0

#12 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:33, 28.06.2017

Z tego co widze nie bÄ™dzie to takie Å‚atwe i proste ale  trzeba sie zabierac za to

 

Ja miałem podobny problem - tłoczek na prawym tyle się zablokował. Wytarło prawie cały klocek - a miał tylko 20kkm :(

Przy tej ostatniej wymianie czyściłem szczotką cały zacisk malowałem farbą dwuskładnikową do zacisków - bez piaskowania to daremna robota.

 

Teraz oddaÅ‚em obydwa tylne zaciski do regeneracji z malowaniem (piaskowanie + podkÅ‚ad i farba odporne do 650 stC). 

Jeden tłoczek był skorodowany i poszedł do wymiany. Gumy zostawiam oryginalne.

Będzie czas to wrzucę fotki zacisków sprzed i po regeneracji. Szkoda kurcze wytarło mi EBC Green .... i tarcze Zimmermann też dam nową. Będą hamulce tylne "od nowa".

 

Jest jakaś alternatywa do oryginalnych podkładek ? No i jeszcze zaczynam szukać płynu hamulcowego - macie jakieś typy ?

Jutro jadę z koksem, bo będę miał już wszystkie części żeby poskładać....

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 08:57, 28.06.2017

  • 0

#13 5150

5150
  • Forumowicz
  • 156 postów
  • SkÄ…d:Birmingham
  • Silnik:2.4
  • Wersja:VIII
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 28.06.2017

ja też robiÅ‚em sam dziÄ™ki pomocy forum.

Z doÅ›wiadczenia wiem Å¼e zestaw naprwczy fabryczny lepiej siÄ™ ukÅ‚adal w zacisku - chodzi mi o wszelkie elementy gumowe.

PÅ‚yn motul hamulcowy dot 4


  • 0

#14 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • SkÄ…d:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 09:42, 28.06.2017

ja też robiłem sam dzięki pomocy forum.
Z doświadczenia wiem że zestaw naprwczy fabryczny lepiej się układal w zacisku - chodzi mi o wszelkie elementy gumowe.
PÅ‚yn motul hamulcowy dot 4


Już wiem więcej - podkładki pod przewód elastyczny można kupić taniej - miedziane M10 do układów hamulcowych - jakieś 3 PLN za sztukę.
Na płyn jest plan - ATE SL.6 (DOT 4 właśnie) ???

JEST sens lać coś lepszego ? jak tak to co ?

 

edit: Płyn poszedł jedyny słuszny ATE SL.6

/e12


Użytkownik egon12 edytował ten post 08:39, 06.07.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, hamulce klocki zaciski tarcze

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq