Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Problem z klimą po prawej stronie.

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 MFX

MFX
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Oxford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:GT, Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:36, 24.06.2017

Witam, mam problem tego typu, że jak włącze klimatyzację, to po lewej stronie super chłodzi a prawa zostaje bez zmian, ciepłem dmucha.. O co chodzi? Czyżby jakieś klapki sie nie otwierały?
  • 0

#2 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 07:29, 24.06.2017

Mało czynnika chłodniczego. Przynajmniej unmnie pomogło dobicie
  • 0

#3 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:29, 24.06.2017

zrob diagnostyke klimy,jezeli ok. to malo gazu


  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#4 MFX

MFX
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Oxford
  • Silnik:2.2
  • Wersja:GT, Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:.
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:53, 24.06.2017

Ok, dzięki chłopaki, zawsze można liczyć. Jeszcze jedno pytanie odnośnie klimy, na ile czasu po dobiciu wam starcza? Rok twmu na wakacje dobijałem i tu taka akcja.
  • 0

#5 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:02, 24.06.2017

albo ci za malo dobil,albo nieszczelnosc


  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#6 hangie

hangie
  • Forumowicz
  • 422 postów
  • Skąd:Londyn
  • Silnik:3.5
  • Wersja:Lexus GS 450h
  • KM:340
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:07, 24.06.2017

Ja miałem malutka nieszczelność na łączeniu rurek to po 2 latach jedna strona słabła.

Obecnie w Lexusie nic nie dobijam a chłodzi super cały czas. To samo z olejem silnikowym robię 16ty km i nawet 1mm nie ubywa na bagnecie gdzie do Hondy 1.5l ubywało łącznie.
  • 0

#7 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:19, 24.06.2017

mam k24 220 tys dolewam max 0,2 /10 tys

a klima lepiej jechac co dwa lata rzeby oliwy dodali


  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#8 Statom

Statom
  • Klubowicz
  • 7195 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 87
Wzorowa

Napisano 13:37, 24.06.2017

Tutaj pokutuje brak świadomości użytkowników - prawie nikt nie serwisuje klimy dopóki nic się nie popsuje.
Inna sprawa kto miałby uświadamiać o tym, że klimę trzeba regularnie serwisować (najlepiej co rok, góra 2 lata) - dla serwisu to lepiej jak klient przyjedzie rzadziej, ale zostawi sumarycznie sporo więcej, niż gdyby regularnie klimę czyścił/wymieniał czynnik/olej.

wysłane z fona
  • 0

#9 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:29, 24.06.2017

Dobrze mówisz.Co rok obsługa .Nawet przy sprawnej klimie czynnik ubywa.Jeszcze informacyjnie.Jak robicie obsługę klimy to zapytajcie jaki olej dają wam do czynnika?Wbrew pozorom ma to duże znaczenie jeśli chodzi o trwałość sprężarki.Honda zaleca specyficzny olej do układu SP10 (syntetyczny) zamienia się  na  PAG ISO 46.Zapytajcie co mają Ci od klimy.Najtańszy olej który nie zawsze powinien być stosowany(nie ma uniwersalnego oleju do wszystkich sprężarek) .Tylko mało kto o tym wie i nawet nie pyta co mu ,,zalewają,, wraz z czynnikiem.Niektóre oleje się nie mieszają i powodują rozwarstwienie się  oleju w układzie co doprowadza do uszkodzenia sprężarki

Informacyjnie :

Accord 2.0/2.4 2008-2013  450 - 500 g  oraz 180 -190 ml oleju (oryginalny olej  SP10)

Accord Diesel 2008 -2013  450 - 500 g   oraz 180 -190 ml oleju (oryginalny olej Dens Oil 8 ) też zamienia się na ISO 46


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 14:36, 24.06.2017

  • 0

#10 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 09:15, 04.07.2017

Gdy by było mało czynnika to dało by się wyczuć różnicę gołą ręką że kratka środkowa po stronie pasażera chłodzi wyraźnie lepiej od kratki środkowej po stronie kierowcy. Taka sytuacja jest z powodu umieszczenia wejścia rurek do klimatyzacji właśnie po stronie pasażera w grodzi, przez to najkrótszą drogą trafia najchłodniejsze powietrze. Z resztą czynnika będzie tak mało że nie "rozejdzie" się po całym układzie klimatyzacji, da to się też zauważyć po zaszronionych rurkach od AC właśnie w miejscu gdzie przechodzą rurki alu przez grodź silnika do wnętrza kabiny.

 

Gdy jest na odwrót i do tego grzeje obstawiam jakaś klapę sterującą zawieszoną//przyblokowaną.


  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq