Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dymienie spod maski i pod samochodem

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Scorp

Scorp
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Luton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:27, 23.06.2017

Witam , jest to mój pierwszy post i od razu problem, którego tutaj nie znalazłem a przynajmniej tak mi sie wydaje. Hania 2,2 idtec. Objawy dokladnie takie jak w linku oraz zauwazylem dymienie spod auta z okolic lacznika /plecionki. Czuć spaliny w kabinie Ktoś miał podobnie ?
  • 0

#2 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 05:41, 24.06.2017

Sciagnij gorna oslone silnika. Wydaje sie, ze do wymiany uszczelka wtryskiwacza, zrob jak najszybciej bo mozesz uszkodzic gniazdo wtryskiwacza w glowicy.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#3 Scorp

Scorp
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Luton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:28, 25.06.2017

Okazuje się, że rurka od EGR-u przestała istnieć
  • 0

#4 pawel2212

pawel2212
  • Forumowicz
  • 25 postów
  • Skąd:PL/Northampton
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV Executive
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:57, 25.06.2017

Spruboj uderzyć do hondy UK, mi wymienili tą rurkę w tamtym roku za free
  • 0

#5 Scorp

Scorp
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Luton
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:54, 26.06.2017

Nie chcą , 7 lat / 125 tys mil a moja Hanka ma 8 lat
  • 0

#6 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:34, 26.06.2017

Ta rurka EGR standard. Pada po 220 000 km.


  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#7 MrBlue

MrBlue
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:139
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:33, 23.12.2017

Witam. Mam dokładnie taki sam problem jak na filmie. Przebieg jakieś 235 000 km (149 000 mil). Macie jakiegoś linka czego szukać? Na ebayu i allegro są różne rurki. I czy wymiana jest od dołu czy od góry silnika? Z góry dziękuje za pomoc!!!


Użytkownik MrBlue edytował ten post 00:38, 24.12.2017

  • 0

#8 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:24, 24.12.2017

Mi padła przy 160 tkm. Wada fabryczna,niby przedłużona gwarancja jest na tą rurkę ale po zgłębianiu tematu okazało się że mój VIN się nie łapie. Rurka jest schowana i nie łatwo ją wymienić,a najgorsze jest to że jest droga jakby była zrobiona ze złota. Kupiłem w haparts, w aso dwie stówy drożej. Pęka w takim miejscu, że nie da się pospawac.
  • 0

#9 MrBlue

MrBlue
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:139
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:43, 28.12.2017

W ASO w Belfaście wołają za nią 210 funtów. Znalazłem na szrocie z rozbitka z przebiegiem 54k mill za 100 funtów. Czy trzeba wymienić też uszczelki na nowe? Pytam bo to kolejne 24 funty za dwie i trzeba czekać. Kolega w CR-V 2.2 ICDTI użył starych jak podobną rurkę wymieniał. Ale u niego dostęp jest prosty a w I-DTEC już nie. Wolał bym 2x nie robić. Przy okazji planuje wymienić płyn chłodzący, bo i tak trzeba go spuścić do tej naprawy.

Odnośnie spawania to widziałem taką na eBayu za 90 funtów pospawaną. Ktoś obspawał dookoła rury pęknięcie na wewnętrznej harmonijce. U mnie pękła w tym samym miejscu. Udało nam się zrobić zdjęcie i widać okopcone miejsce z którego wydostają się spaliny. Wymiana prawdopodobnie w przyszłym tygodniu


Użytkownik MrBlue edytował ten post 12:48, 28.12.2017

  • 0

#10 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 13:14, 28.12.2017

Uszczelki miałem na wszelki wypadek gdyby się okazało, że stare do wymiany. Okazało się, że nowe nie były potrzebne i zwróciłem je do sklepu. Według informacji , które uzyskałem w większości przypadków nowe uszczelki nie są potrzebne. Płyn chłodniczy wymieniłem bo i tak miałem to zrobić, w sumie termin miałem zarezerwowany do mechanika właśnie na wymianę płynu, a w międzyczasie pękła rurka...Gdyby ktoś chciał się bawić w naprawy to mam starą rurkę. Problem tylko w tym, że wymiana jest kłopotliwa i w przypadku niepowodzenia nie ciekawie ponownie to rozbierać.


  • 0

#11 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:45, 28.12.2017

Jeżeli rurka jest zbyt cienka na spawanie lub jest pęknięta w zagłębieniu harmonijki, to można spróbować lutowania twardego miedzią. Takie złącze wytrzymuje temperaturę 1000-1100 stopni, więc w zupełności wystarczy. Dobry hydraulik z palnikiem powinien sobie z tym poradzić.


  • 0

#12 MrBlue

MrBlue
  • Forumowicz
  • 38 postów
  • Skąd:UK
  • Silnik:2.2
  • Wersja:ES
  • KM:139
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:S
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:38, 13.01.2018

Byłem w ASO. Moja Hanka ma 8 lat i jakieś 235tkm. Pani za biurkiem powiedziała, że to nie ma znaczenia i musze umówić się na stwierdzenie usterki a potem oni wyślą raport do Hondy i za 2 dni będzie odpowiedź. I tak zrobiłem. Honda zgodziła sie pokryć koszt części a ja miałem zapłacić za robote 180 funtów. Postanowiłem zrobić to we własnym zakresie. Dzisiaj będzie wymiana plus nowy płyn chłodzący. Historia dotyczy ASO w Belfaście w UK.
  • 0

#13 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 18:16, 13.01.2018

Na wyspach jak widać honda poważniej traktuje swoich klientów...
  • 0

#14 zioloo

zioloo
  • Forumowicz
  • 84 postów
  • Skąd:Manchester/Gdańsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:(0Ll Ll0)
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:44, 19.01.2018

Byłem w ASO. Moja Hanka ma 8 lat i jakieś 235tkm. Pani za biurkiem powiedziała, że to nie ma znaczenia i musze umówić się na stwierdzenie usterki a potem oni wyślą raport do Hondy i za 2 dni będzie odpowiedź. I tak zrobiłem. Honda zgodziła sie pokryć koszt części a ja miałem zapłacić za robote 180 funtów. Postanowiłem zrobić to we własnym zakresie. Dzisiaj będzie wymiana plus nowy płyn chłodzący. Historia dotyczy ASO w Belfaście w UK.

hejka , czyli dali czy nowa czesc ? i zrobiles sam ? wymienialem ze 3 lata temu samemu i kupilem uzywke problem powrocil ...


  • 0

 Manchester pozdrawiam






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq