Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
453 odpowiedzi w tym temacie

#46 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:32, 28.10.2017

Stuka na dołkach czy przy ruszaniu?

Na dołkach, najbardziej na kostce brukowej. Przy ruszaniu nigdy nie stukało.


  • 0

#47 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 16:35, 28.10.2017

Żaden brąz nie będzie za twardy. Pytanie czy nie będzie za miękki.

Jak zrobię dam info. Po zrobieniu muszę zrobić testy czy wszystko ok. aby Wam bubla nie wcisnąć.
  • 0

#48 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 16:53, 28.10.2017

Koledzy temat dotyczy stukania w maglownicy, jak Kacprowy ogarnie temat to zorganizuje sie zapisy na zakup tulejek w dziale zakupy grupowe. W tym watku nie organizujmy zapisow...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#49 bombasek82

bombasek82
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:s
  • KM:148
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:s
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 19:00, 29.10.2017

Podlanczam się do tematu. Tylko u mnie Anglik i stuki z lewej strony. Do tego dochodzi problem z ustawieniem zbieżności. Zastanawiam się czy taka tuleja by pomogła w moimi przypadku. Czy ktoś z obecnych u którego występują stuki ma problem z ustawieniem zbieżności ?
  • 0

#50 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 19:35, 29.10.2017

masz 7gen czy 8gen??

 

bo po w opisie masz polifta 7gen - czyli całkiem inne rozwiązanie z maglownicą..


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#51 bombasek82

bombasek82
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:s
  • KM:148
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:s
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:28, 29.10.2017

8 generacje . Zmieniłem już w międzyczasie, zapomniałem zmienić w profilu . Dodam jeszcze że Hanka nie zachowuje się pewnie w zakrętach i przy większej prędkości zmiana pasa.
  • 0

#52 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:37, 29.10.2017

To albo luzy na listwie albo końcówki. Ewentualnie na krzyżaku ale w tym przypadku zbieżność by Ci ustawili.

Koledzy temat dotyczy stukania w maglownicy, jak Kacprowy ogarnie temat to zorganizuje sie zapisy na zakup tulejek w dziale zakupy grupowe. W tym watku nie organizujmy zapisow...

ok


  • 0

#53 bombasek82

bombasek82
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2,2
  • Wersja:s
  • KM:148
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:s
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 22:19, 29.10.2017

Końcówki mechanik mi sprawdził. Od strony pasażera powiedział mi że czuje luz na maglu. Dodam jeszcze że co jakiś czas przy zmianie z 1 na 2 czuc jedno stukniecie centralnie w kierownicy. Generalnie czuć że kierownica za lekko pracuje ponieważ jak wszystko było ok pamiętam jak narzekalem że kierownica działa jak w kamazie. Czyli chyba bardziej na listwie u mnie chyba problem...
  • 0

#54 pepis3

pepis3
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:MMZ
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-S
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:42, 31.10.2017

Nie mam pewności ze u mnie jest tylko to, bo u mnie coś wali na wstecznym jak cofam z garażu, a luz na maglu mam stwierdzony. Również czekam na efekty pracy :)  


  • 0

#55 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 08:35, 01.11.2017

U mnie tez lekko stuka przy cofaniu i obstawiam dwie rzeczy albo ta nieszczesna tulejka albo poduszka skrzyni biegow. Przeswietlilem u siebie wszystko co bylo mozliwe i obstawiam te dwie rzeczy. Jak kolega Kacprowy ogarnie tulejki to w pierwszej kolejnosci ja wymienie jak nie pomoze, to biore sie za poduszke skrzyni...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#56 mike_dh

mike_dh
  • Forumowicz
  • 56 postów
  • Skąd:śląsk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:31, 02.11.2017

Też mam ten problem. Zawieszenie zrobione na "tip-top" wszsytko na OEM'ach (wszystkie nowe tuleje wahaczy przednich-dolnych, silent-bloki drążka stabilizatora, jeden górny przedni wahacz). Niestety dalej coś puka przy jeździe po kostce brukowej. Myślałem że to luz na połączeniu przegub wewnętrzny-wałek pośredni.

 

 

@ Kacprowy  Wielki Szacunek że rozpracowałeś temat. Oczywiście jestem chętny na taki zestaw naprawczy:)


  • 0

#57 arturxx23

arturxx23
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:17, 09.11.2017

Też mam problem ze stukaniem z obu stron. Przeglądałem neta i chłopak z Białorusi pokazał jak wygląda zuzyty ten element wymienny na OEM z lewej strony.

https://www.drive2.ru/l/7999212/

Chyba też się zdecyduje na wymianę.

Użytkownik arturxx23 edytował ten post 22:18, 09.11.2017

  • 0

#58 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:21, 09.11.2017

Arturxx23 w haparts za ok. 100zl kupowalem
Po vinie sprawdź sobie nr oem na japancars.ru

Wysłane z mojego SM-G930F przy użyciu Tapatalka


Użytkownik marcint_82 edytował ten post 22:27, 09.11.2017

  • 0

#59 arturxx23

arturxx23
  • Nowy
  • 14 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:157
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:28, 09.11.2017

Marcint_82
Da się w miarę bezproblemowo to wymienić z kanału?
  • 0

#60 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:32, 09.11.2017

Marcint_82
Da się w miarę bezproblemowo to wymienić z kanału?

nie robiłem tego jeszcze, kupiłem docisk i sprężynę, teraz czekam jak Kacprowy dorobi tuleje, wtedy wymienię wszystko

 

w manualu są opisane momenty dokręcania śruby, w benzynie dostęp jest podobno ok, gorzej chyba w dieslu


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq