Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
453 odpowiedzi w tym temacie

#376 Gryceq

Gryceq
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 05.12.2019

Zgadza się miejscowa firma. Podejście profesjonalne, od razu wiedzieli co może dolegać i co z tym zrobić. Ogarnęli temat w jeden dzień. zobaczymy jak będzie na razie jestem zadowolony.


  • 0

#377 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:18, 05.12.2019

przy wymianie okazało się, że również lewa tulejka była za wykończeniu i zrobili również to za pieniądze których się nie spodziewałem  :)

Ile masz przebiegu, że ślizg był na wykończeniu?


  • 0

#378 Gryceq

Gryceq
  • Forumowicz
  • 39 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 05.12.2019

Ile masz przebiegu, że ślizg był na wykończeniu?


Przebieg 191k
  • 0

#379 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 19:30, 08.12.2019

Jeśli ktoś śledzi moje poczynania - w sobotę wymieniłem przednie amortyzatory (na Bilstein) i te wszystkie dziwne głuche stuki-puki z przodu (szczególnie na leżących policjantach; dodatkowo ostatnio doszło skrzypienie) ustały jak ręką odjął. Więc to było to. Kayaby wytrzymały de facto 3 lata (w tym momencie miały by 3,5 roku ale zaczęło się już pół roku temu).

Natomiast to jakby stukanie w kierownicę przy przyspieszaniu czy hamowaniu ustało samoistnie wraz z nadejściem chłodnych dni więc akcję wymiany tulejki zawieszam do ocieplenia i ew. powrotu tych stuków (o ile nastąpi) tak aby było od razu wiadomo czy pomogło czy nie.

 

@Kacprowy, czy w materiale z którego jest zrobiony korpus twojej tulejki ciężko jest wywiercić ten brakujący a potrzebny otwór wentylacyjny ?


Użytkownik klosz007 edytował ten post 19:33, 08.12.2019

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#380 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:45, 09.12.2019

Wywiercisz bez problemu, ja uzylem zwykle wiertlo do metalu i wchodzi jak w maslo ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#381 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 11:26, 09.12.2019

OK, czyli nie jest to jakaś nierdzewka czy inne cholerstwo z którego obróbką jest duży problem. Thx :-)


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#382 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:38, 11.06.2020

Panowie, pytanie.
Maksymalny skręt kół w lewą czy prawą stronę. Puszczenie kierownicy po czym energicznie ruchy prawo- lewo. Sztuki bardziej z lewej strony auta. Sztuki także podczas jazdy po nierówności. Luzów w zawieszeniu brak. Czy będzie to wspomniana tuleja czy może amortyzatory? Ale amorki na postoju by chyba się tak nie tłukły. Z góry dzięki poradę.
  • 0

#383 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:11, 11.06.2020

Z twojego opisu to może być wszystko;)
Ja bym sprawdził górne sworznie one dają taki efekt. Oryginały padają oko 180 tys. +-15tys nie ma opcji aby starczyło na dłużej.
Drugie to może być poluzowana śruba kasujaca luz na maglu lub wytarty cały docisk. Powinieneś czuć te stuki na kierownicy.
Nie wygląda na prawą stronę aby to ona dawała stuki ale założę się, że także ma luz jak większość.
  • 0

#384 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 08:13, 11.06.2020

Przeczytałem jeszcze raz twój opis. Stawiam na bank na górne sworznie.
Daj znać czy to one!
  • 0

#385 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 08:36, 11.06.2020

U mnie sworzeń górny odezwał się z dnia na dzień w momencie gdy wjechałem pod kątem na leżącego policjanta. Usłyszałem wyraźne puknięcie z lewej strony. Po kilku dniach miałem badanie techniczne więc niejako przy okazji diagnosta potwierdził luz na sworzniu. Przebieg 245kkm i na pewno nie był wymieniany wcześniej.

Wysłane z mojego SM-G975F przy użyciu Tapatalka
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#386 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 11.06.2020

Lewy sworzen wymieniony na nowy 500 km wstecz a prawy nie ma luzów, sprawdzone.
  • 0

#387 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:00, 11.06.2020

U mnie najpierw posypał się lewy a później po około 1500 km prawy.
Tuleja magla P dawala objawy w trakcie jazdy. A sworznie pukaly właśnie wtedy gdy była skrecona kiera lewa, prawa to stukalo.

Użytkownik Kacprowy edytował ten post 10:06, 11.06.2020

  • 0

#388 discusec

discusec
  • Klubowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:25, 11.06.2020

U mnie najpierw posypał się lewy a później po około 1500 km prawy.
Tuleja magla P dawala objawy w trakcie jazdy. A sworznie pukaly właśnie wtedy gdy była skrecona kiera lewa, prawa to stukalo.

A masz w razie co jeszcze tulejki na sprzedaż? W poniedziałek jadę do chłopaków sprawdzić dokładnie co i jak.
  • 0

#389 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:32, 11.06.2020

Na dzień dzisiejszy trochę kiepsko. Jak wrócę do roboty to może zrobię mini partie
Sprawdzę czy coś jeszcze mam i napiszę na priv ale po długim weekendzie.
  • -1

#390 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 18:48, 11.06.2020

Panowie u mnie wciąż szukała prawa strona z przodu. Powodem był zużyty górny stworzeń, pomimo że po wyjęciu nie miał ludów i chodził ciężko, to po jego wymianie nastała cisza.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq