Orientuje sie ktoś na czym polega regeneracja takiej magłownicy ? Są firmy, które dają nawet na to gwarancję....
Tuleje to nie wszystko, chyba jeszcze listwę zębatą "szlifują" + wałek atakujący ....
/e12
Takie rzeczy to chyba w hydraulicznych - szlifowanie i chromowanie listwy gdy listwa się porysuje i przez oringi zaczyna przeciekać.
Tutaj u nas to jest ewidentny luz na prowadnicy która się wyciera. Sama listwa jest OK.
Tymczasem ja ze swoim stukaniem nadal nic nie zrobiłem ale obserwuję i dochodzę do wniosku że mam dwa problemy na raz:
- głuche pukanie przy najeżdżaniu na leżących policjantów -> prawdopodbnie amortyzatory (KYB), wczoraj na przeglądzie okresowym w SKP wyszło, że mam już na obu tylko 30% tłumienia i oba są na żółto. Gdy były nowe (3,5 roku) temu też nie były idealne, pokazywało 45% ale to był zielony wynik. Z każdym rokiem jest coraz gorszy wynik.
- pukanie jakby w kierownicę przy ruszaniu czy hamowaniu, było tylko laterm, teraz się uspokoiło -> to prawdopodbnie sprawka tej prowadnicy z prawej strony, muszę w końcu wymienić na tuleję Kacprowego. Ew. mogą to być też te felerne przeguby zwrotnic z za rzadkim smarem.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 12:45, 21.11.2019