Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
358 odpowiedzi w tym temacie

#346 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 117 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:04, 12.09.2019

Maglownicę łatwo sprawdzić. Na podniesionym samochodzie uderz młotkiem w oponę. Jak będzie dźwięczeć i rezonować, to magiel. U  mnie dźwięki z prawej strony i lewej były całkowicie odmiennie.

Teraz na nowej maglownicy z obu stron cisza.


  • 0

#347 marcint_82

marcint_82
  • Forumowicz
  • 53 postów
  • Skąd:Kutno
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:SEDAN/CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 25.10.2019

Zrobiłem w ostatnich dniach ponad 1000km (wakacje w górach) i dochodzę do wniosku, że te wszystkie stuki, puki na poprzecznych nierównościach itp. to u mnie jednak przednie amortyzatory. A to dlatego, że w czasie tej trasy zaczęło jeszcze dochodzić skrzypienie (tylko w czasie najeżdżania na poprzeczne nierówności)

Mam 3-letnie Kayaby. Oryginały zaczęły wyciekać po 5 latach i już za mojej kadencji zostały założone te Kayaby.

 

Podobne zachowania miałem z tylnymi amortyzatorami w VII-ce (stukanie i skrzypienie przy najazdach na leżących policjantów), mechanik nie chciał wierzyć, że to amortyzatory. Wszystko też wtedy sprawdzał, zero problemów/luzów. Twierdził, że to niemożliwe żeby amortyzator stukał lub skrzypiał a jednak... Po ich wymianie wszystkie problemy (stuki, puki, skrzypienia przy najeżdżaniu na poprzeczne nierówności) ustały.

 

Teraz podejrzewałem magiel i sworznie, mechanik wszystko sprawdzał (sworznie górne i dolne, końcówki drążków itp.). Wyszło jedynie to minimalne stukanie z prawej strony magla przy maksymalnie wyciągniętej listwie/skręceniu kół w lewo).

Ale gdy pojawiło się do tego wszystkiego skrzypienie przy najeżdżaniu na leżących policjantów to od razu przypomniał mi się przypadek tylnych amortyzatorów mojej byłej VII-ki.

 

Ze stukającym przednim amortyzatorem miałem do czynienia zresztą już w V-ce i też mi wtedy nie wierzył a ostatecznie okazało się że miałem rację..

Czy wymieniłeś amory? Jest poprawa w zakresie stuków?


  • 0

#348 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1741 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:07, 26.10.2019

U mnie to samo, kierownica skrecona max w lewo i podjazd pod maly kraweznik i slychac stuk. Komplet tuleji nowe oem, do tego tuleja od kacprowego. Laczniki, drazki i koncowki zero luzow. Nie pomyslaem, ze moze to byc amortyzator.


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#349 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1691 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Plus (Navi+ACC+LKAS) w manualu
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU2 polift
Reputacja: 19
Dobra

Napisano 11:20, 29.10.2019

Czy wymieniłeś amory? Jest poprawa w zakresie stuków?

Nie mam czasu się tym zająć :-(

Ewidentnie nie jest to jednak temperaturo-zależne. Teraz puka tak samo.

Najbardziej przy szarpnięciu przy ruszaniu.


  • 0

Pozdrawiam,
Zbyszek

HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) icon2.png<- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#350 Kondziu

Kondziu
  • Klubowicz
  • 232 postów
  • Skąd:Kielce
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:49, 03.11.2019

Tak wiec dopadło i mnie. Stuka mi magiel.
Czy ktoś to ogarniał i poleci mi firmę do której mogę wysłać magiel i mi zrobią ?
Czy może wystarczy ten zestaw z kluczem ?
Kto mnie pokieruje ? Bo jestem zielony w tym temacie.
  • 0

CC1 > CB3  > CB9  > CG9 > CG1 CE2CW3

e560fbf24a1a0524gen.jpg

 


#351 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:46, 05.11.2019

Zacznij od wymiany tulei dorabianej przez Kacprowy. Robota na 30min.


  • 0

#352 Burzowy

Burzowy
  • Klubowicz
  • 199 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 03:02, 09.11.2019

Zacznij od wymiany tulei dorabianej przez Kacprowy. Robota na 30min.

Czyli mówisz że łatwy temat do ogarnięcia ?
  • 0

#353 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:02, 09.11.2019

Bardzo, wystarczy trochę pojęcia + choć jedna prawa ręka :cwaniak:


  • 0

#354 Gryceq

Gryceq
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:47, 12.11.2019

panowie, jestem nowym szczęśliwym posiadaczem Accord Viii 2011 polift. po zakupie na kostce/nierównościach słyszę denerwujące klekotanie, nie słyszę tego natomiast przy ruszaniu/hamowaniu. przeczytałem cały watek i wychodzi na to, że jak u większości jest to ta tuleja. podnosiłem auto i na wejściu do maglownicy czuć spory luz pod ręka z lewej strony... czy jest możliwość zakupienia tych tulei? coś jeszcze muszę sprawdzić? ostatnio spawdzaliśmy z mechanikiem i mowił ze wszystko sztywne jak powinno być jedynie ten luz nas niepokoił. 


  • 0

#355 Gryceq

Gryceq
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 12.11.2019

bb823fca7ab6c0a2med.jpg

Kolejna partia zbliża się wielkimi krokami :bojesie: 

Kacprowy masz może dostępne tuleje? potrzebuje najprawdopodobniej do Accord Viii 2011r


  • 0

#356 Kacprowy

Kacprowy
  • Klubowicz
  • 180 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:04, 12.11.2019

Mam pisz na priv


  • 0

#357 jankosiu

jankosiu
  • Klubowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Konin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:12, 14.11.2019

U mnie niestety tuleja zdawala egzamin przez pol roku, jakies 10 tys km. Teraz stuka na nowo :-(
  • 0

#358 Gryceq

Gryceq
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:47, 14.11.2019

Panowie dzis byłem u machanika który zajmuje się głównie maglownicami i mówił że przerabial temat już z dorabianiem tuleji jak oryginał w accord viii i wracał do nich klient. zrobili dla jednego taxowkarza tuleje z oringiem gumowym podobno i działa klient nie wraca, umówiłem się na wymianę na taki patent na koniec miesiąca.zobaczymy co będzie z tego.moze ktoś to przerabial i ma jakieś doświadczenia albo odradzal taki patent?

Użytkownik Gryceq edytował ten post 18:49, 14.11.2019

  • 0

#359 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:R20
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:36, 15.11.2019

Guma wg. mnie się wytrze po kilkunastu ruchach, prędzej jakieś tworzywo samosmarujące.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq