Wychodzi, że chyba tulejka z prawej strony do wymiany (z ori na Kacprowego). Mechanik długo szukał i nic nie znalazł. Jedynie właśnie to tj. jeśli listwa jest na maksa wysunięta (koła skręcone na maksa w prawo) i się szarpie to coś stuka (sam słyszałem). Wtedy jest najdłuższa dźwignia do szarpania. Przy kołach na wprost nie stuka (choć w czasie jazdy stuka).
Z ciekawości, jak wygląda sprawa tej prowadnicy po lewej stronie ? Mówiliście coś o jakiejś nakrętce kontrującej. Tam jest tylko jakby korek z kwadratowym otworem i niezbym dobrym dostępem (blokuje drążek stabilizatora). Chyba, że nie na to patrzyliśmy ale mało prawdopodobne. Niestety nie zrobiłem zdjęcia.
Rysunek dla polifta niby pokazuje tą nakrętkę (9):
http://www.hondaworl...us_spare/4/149/
ale na żywo widziałem tylko korek (5).
Mechanik mówił, że chyba na klej to jest wkręcone.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 10:59, 22.08.2019