Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
453 odpowiedzi w tym temacie

#226 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 21:50, 11.08.2018

Czy ktoś jeszcze wymenił już tulejkę?
  • 0

#227 Bartlomiej

Bartlomiej
  • Forumowicz
  • 223 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:255KM i płaskie 537NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:26, 12.08.2018

Może tak informacyjnie tez myslalem ze mi stuka przekładnia ale po zmianie hamulcow z 290 na 320mm z type s jak ręka odjął. Robiłem tez pełna zawiecga przod. Także pukanie tez może być przez klocki :)
  • 0

W poszukiwaniu mocy...


#228 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:50, 13.08.2018

Witam Panowie.
Grzegorz83 zgłosił mi problem o którym nie miałem pojęcia. Po montażu powstaje zjawisko tłoka który zaciąga powietrze i zaciąga gumę oslaniajaca.
Rozwiązanie problemu. Trzeba przewiercic na wylot dwa otwory montażowe do przykrecania (pod klucz) najlepiej mniejszym wiertlem ok fi 3. Powinno pomóc.

Użytkownik Kacprowy edytował ten post 09:52, 13.08.2018

  • 0

#229 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 12:51, 13.08.2018

Czy oryginalna tulejka jest przewiercona?
  • 0

#230 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:39, 13.08.2018

Nie. Ma odpowietrzenia przy Tulei brązowej myślałem, że są to podebrania montażowe co się okazało są to odpowietrzenia. Otwory w żaden sposób nie popsuja mojego zamiennika. Tylko trzeba zrobić je mniejsze około fi 3. Mogę narysować i wam pokazać jak to zrobić.
 


  • 0

#231 Uzumymw

Uzumymw
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:Ma
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:25, 13.08.2018

Czy ktoś może potwierdzić, że tulejka od użytkownika Kacprowy naprawia "stuki" maglownicy ?


Użytkownik Uzumymw edytował ten post 20:25, 13.08.2018

  • 0

#232 pacio41

pacio41
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:48, 15.08.2018

A wiec tak, wymienilem tuleje, sam. Stuki przy wysokich temperaturach i malej predkosci NIE ustaly calkowicie ale wyraznie sie zmniejszyly.

Stara tuleja miala juz troche zniszczona warstwe teflonowa, nowa ma duzo grubsza brazowa tuleje. Ogolnie robota nie skomplikowana, zajelo mi to moze godzine, ciezko mialem odkrecic przegub drazka, ale wszytko udalo sie dograc bez pneumata nawet. Stara tuleje zostawilem w razie 'W', nie miala tez jakiegos potwornego luzu.

 

 

Moj Problem ze stukaniem rozwiazal sie calkowicie po wymianie tulei metalowo-gumowych przednich na wachaczu. Stare wygladaly niby dobrze, nic nie popekane. Ojciec stwierdzil ze u niego to pomoglo. z racji tego, ze HAPARTS mial za 75zl ORI gumy, kupilem i wymienilem obie, zrobilem zbierznosc. Na dzien dzisiejszy nie mam najmniejszych nawet stukow w zawiasie:D

 

pozdrawiam


  • 0

#233 kopytko686

kopytko686
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:kalisz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive +
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 15.08.2018

a stuki przy wyzszych temp? bo teraz w upały zauwazyłem ze po dłuższej jeździe na postoju przy kreceniu kierownicy czuć jakby coś ją trzymało... 


  • 0

#234 pacio41

pacio41
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:PL
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:36, 16.08.2018

Odkad wymienilem te czesci, nie bylo wiecej jak 30 stopni. I do tej temperatury byl spokoj. Bez stukow.


  • 0

#235 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 2228 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Sport Plus
  • KM:182
  • Paliwo:PB
  • Rok:2019
  • Nadwozie:FK7
Reputacja: 66
Wzorowa

Napisano 06:29, 23.08.2018

Kacprowy zrob jak mozesz foto, gdzie trzeba wywiercic otwor. Napewno przyda sie taka informacja...


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7


#236 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:06, 23.08.2018

f0a2607800e6b126med.jpg

 

Wiercimy w otworach w których obsadzany jest klucz.

Nie trzeba wiercić na wylot.

Można dowiercić na głębokość którą podałem na rysunku. Aby otworzyło się na wewnętrznej średnicy.


Użytkownik Kacprowy edytował ten post 14:09, 23.08.2018

  • 0

#237 wariat

wariat
  • Klubowicz
  • 174 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive + (Navi+ACC+LKAS) manual
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 14:48, 23.08.2018

f0a2607800e6b126med.jpg

Wiercimy w otworach w których obsadzany jest klucz.
Nie trzeba wiercić na wylot.
Można dowiercić na głębokość którą podałem na rysunku. Aby otworzyło się na wewnętrznej średnicy.

Bardzo Cię proszę nigdy więcej tego nie rób. Przypomniałeś mi geometrię wykreślną ze studiów :-D
  • 0

#238 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 16:30, 23.08.2018

Oj, na PŁ to był gruby przedmiot i czarnorynkowy handel rysunkami przedmiotów z kuwet przechowywanych w pewnej sali Wydziału Mechnicznego, które trzeba było narysować na zaliczenie, kwitł w najlepsze.... Dodam, że ja też musiałem przez przechodzić przez te rysunki zlozeniowe i to jako student zupełnie niezwiązanej elektroniki (!!)

Choć jak później się okazało czasem się ta wiedza później przydawała (ale już poza PŁ)  :-P


Użytkownik klosz007 edytował ten post 16:31, 23.08.2018

  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#239 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 17:22, 26.08.2018

Zapomniałeś o osiach otworów :)

Wysłane z ALE-L21
  • 0

#240 AdamPio

AdamPio
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Świdnica
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CW3
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:58, 14.10.2018

Witam pytanie do Kacprowego czy jest możliwość wrzucić ten rysunek z pełnymi wymiarami , mam takie same problemy jak reszta . mój znajomy mechanik (były mech Hondy) mówi że znajomi też z hondy mają tuleję teflonową którą po prostu tną na wymiar gdzieś tam wkładają i sprawa załatwiona , tylko nie znam wymiarów . Materiał (teflon) bym zamówił i wytoczył w pracy tylko te wymiary. Oczywiście dam znać jak ogarnę


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq