Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
453 odpowiedzi w tym temacie

#196 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:48, 20.07.2018

Kurcze dziwna sprawa. U mnie klucz nawet nie miał śladu. Daj znać jak sytuacja to coś poradzimy. Ja odkręcałem pnęłmatem może dlatego wszystko poszło cacy.


Użytkownik Kacprowy edytował ten post 11:49, 20.07.2018

  • 0

#197 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 15:41, 20.07.2018

Chłopaki robili to pierwszy raz i chcieli być ostrożni. Nie użyli pneumata tylko zwykły klucz. Przy stosunkowo nie dużej sile 3 szpilki uległy ścięciu przy podstawie. Rozmawiałem już z Kacprowym i temat klucza będzie załatwiony trochę inaczej. Jak będziecie odkręcać to użyjcie pneumata.
Zmierzyłem też opaskę po ściągnięciu: 58 mm.
  • 1

#198 j1987k

j1987k
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Gdańsk/Berlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:43, 21.07.2018

Panowie, gdzie aktualnie można kupić zestaw naprawczy na lewą stronę? Jak już wezmę się za temat, to chcę całość machnąć. Pozdrawiam

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
  • 0

#199 BeJot

BeJot
  • Forumowicz
  • 74 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 12:00, 21.07.2018

Panowie, gdzie aktualnie można kupić zestaw naprawczy na lewą stronę? Jak już wezmę się za temat, to chcę całość machnąć. Pozdrawiam

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka

 

Ja kupiłem w aso


  • 1

#200 Delson

Delson
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:01, 21.07.2018

Panowie, gdzie aktualnie można kupić zestaw naprawczy na lewą stronę? Jak już wezmę się za temat, to chcę całość machnąć. Pozdrawiam

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka

Jakie masz objawy, że chcesz lewą stronę robić?


  • 0

#201 j1987k

j1987k
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Gdańsk/Berlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:06, 21.07.2018

Drobne hałasy przy małej prędkości - póki były niskie temperatury, objawów nie bylo. Slyszalne bardziej z prawej strony, ale nie zaszkodzi lewą też zrobić.

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
  • 0

#202 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:07, 21.07.2018

Haparts około 100 paru zł
  • 0

#203 j1987k

j1987k
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Gdańsk/Berlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:10, 21.07.2018

Przeglądałem wczoraj haparts, ale byłem tam 1 raz i nie znalazłem tego. Pewnie gdzieś głęboko w czeluściach schowane. ;) Pozdrawiam

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
  • 0

#204 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:19, 21.07.2018

Napisz do nich. Podaj nr VIN i co potrzebujesz. Chłopaki mają wszystko. Często sprowadzają bezpośrednio z Japonii. Ostatnio pytałem się o dwumas Ori.
Dystrybucja polska dostępna następnego dnia ok 5000zl
Dystrybucja JP dostępna po 3 tygodniach 3600zl.
Wysyłają jak chcesz kurier paczkomaty odbiór osobisty
  • 0

#205 j1987k

j1987k
  • Forumowicz
  • 33 postów
  • Skąd:Gdańsk/Berlin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:19, 21.07.2018

Ok, tak zrobie, przy okazji wezmę kilka innych rzeczy. Dzięki wielkie za info. Spokojnego weekendu Panowie ;)

Wysłane z mojego WAS-LX1A przy użyciu Tapatalka
  • 0

#206 klosz007

klosz007
  • Klubowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 09:23, 22.07.2018

Chłopaki robili to pierwszy raz i chcieli być ostrożni. Nie użyli pneumata tylko zwykły klucz. Przy stosunkowo nie dużej sile 3 szpilki uległy ścięciu przy podstawie. Rozmawiałem już z Kacprowym i temat klucza będzie załatwiony trochę inaczej. Jak będziecie odkręcać to użyjcie pneumata.
Zmierzyłem też opaskę po ściągnięciu: 58 mm.

 

Tak mi się wydaje jak patrzę na ten klucz że tam na styku tych "bolców" i podstawy klucza będą powstawać duże naprężenia. I potencjalnie łatwo je ściąć, to najsłabsze miejsce klucza. Lepiej byłoby chyba gdyby w podstawie były otwory i w nie wtłoczone jakiś stalowe wałeczki.


  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#207 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 212 postów
  • Skąd:Wa_Wa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 09:39, 22.07.2018

Jak się komuś polamie to dorobię wersję V2.0. U mnie nie było problemu więc uznałem, że klucz podołal próbie. Mi ręcznie nie chciało iść użyłem klucza udarowego i poszło jak po maśle. (na szczęście kolega miał klucz można powiedzieć, że był pod ręką) Może być także problem w materiale, paradoksalnie jest to stal wysokiej jakości i może być za twarda więc mniej odporna na rozciąganie.
Jeśli będziecie mieć problem jestem do dyspozycji.
  • 0

#208 Delson

Delson
  • Forumowicz
  • 31 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:58, 26.07.2018

U mnie chłopaki wymienili. Odkręcili kluczem pneumatycznym o małej sile. Wydaje mi się, że jest trochę lepiej ale jeszcze postukuje, jakby z lewej. Ktoś już robił lewą stronę? Chyba też mnie to czeka :(


Użytkownik Delson edytował ten post 16:58, 26.07.2018

  • 0

#209 Wojto

Wojto
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Type S
  • KM:209
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 17:04, 26.07.2018

Czy po odkręceniu drążka od przekładni trzeba robić zbieżność?
  • 0

#210 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 17:38, 26.07.2018

Z lewej strony masz regulację.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq