Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwne stukanie z maglownicy

VIII maglownica stukanie stuki

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
288 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marconoo84

Marconoo84
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:Zamosc
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sedan
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:16, 22.06.2017

Witam mam takie pytanie czy ktoś z Was miał podobną sytuację jak ja mam acorda wersja 8 diesel przebieg 90tys moje pytanie jest takie że jak jadę to słyszę dźwięk z maglownicy tak jak by mi latała jakaś blach coś takiego taki pusty dźwięk podkreślam ze drążki są sztywne czy ktoś z Was miał coś podobnego z góry dziękuję za informację pozdrawiam


Użytkownik Heka edytował ten post 09:32, 27.07.2018

  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6995 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 61
Super

Napisano 21:26, 22.06.2017

Kolego, zmień proszę tytuł na jakiś sensowny z twoim problemem. Od powitań jest odpowiedni dział

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#3 pertox

pertox
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:208,6 km 428 nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:38, 04.07.2017

Czesc. Zglebilem temat magla. To gluche stukanie na malych nierownosciach. Jak zaradzic regenerowac badz wymienic magiel. Swoja droga to magiel przy 90 k to dziwne. Ja mam 200 i jest ok.

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii!

 


#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 21:40, 04.07.2017

Regulację luzu na maglownicy w VIII ce zgłębiałeś ?
  • 0
                       

#5 Czaro

Czaro
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Kozienice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JH
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:04, 04.07.2017

Luzy przy tym przebiegu nie możliwe. Musisz sie zagłębić technicznie pewnie cos sie poluzowało
  • 0

#6 pertox

pertox
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:208,6 km 428 nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:05, 05.07.2017

Regulację luzu na maglownicy w VIII ce zgłębiałeś ?

Tak. Regulacja jest na krzyzaku od strony kierowcy. Ale i tak magiel z reguły luzuje się od strony pasażera i tam już proste sposoby nie pomagają

Wysłane z mojego SM-G920F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Chcesz zobaczyć zadbane autko? Zapraszam do mojej galerii!

 


#7 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2549 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K20
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 27
Super

Napisano 20:39, 05.07.2017

Z prawej strony wyciera się tulejka ślizgowa, pomaga tylko pełna regeneracja magla a nie zwykłe tanie "doszczelnienie" jakie oferują firmy.

W lubelskim znam dobrą firmę, sam z niej korzystałem.


  • 0

#8 piootrek1

piootrek1
  • Forumowicz
  • 26 postów
  • Skąd:łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:46, 06.07.2017

Witam mam takie pytanie czy ktoś z Was miał podobną sytuację jak ja mam acorda wersja 8 diesel przebieg 90tys moje pytanie jest takie że jak jadę to słyszę dźwięk z maglownicy tak jak by mi latała jakaś blach coś takiego taki pusty dźwięk podkreślam ze drążki są sztywne czy ktoś z Was miał coś podobnego z góry dziękuję za informację pozdrawiam

U mnie przy 110k przebiegu zaczęły się podobne stuki. Niby wszystko ok ale stukało na małych nierównościach. W końcu wyczaiłem, że zamek maski ma luz i te stuki pochodziły właśnie z tego zamka.


  • 0

#9 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 14:18, 01.08.2017

U mnie także stuka magiel przebieg 125tys Jak się hamuje i rusza tak jakby klocek się przesuwał przenosi się to kierownicę. Magicy z ASO stwierdzili luz na maglu. Najlepsze jest to, że objaw pojawia się w upalne dni. 

Winna jest podpora listwy zębatej  wyciera się i dostaje luzu. 

Klocki i tarcze OEM i własnoręcznie sprawdzałem czy nie mają luzu 


  • 0

#10 lobuzek

lobuzek
  • Forumowicz
  • 112 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:40, 05.09.2017

Mam podobnie. 144 kkm i w upalne dni słychać stukanie, szczególnie jak się wolno jedzie po nierównościach, kostce itp. Zrobiło się chłodniej i ustało. Mocno mnie to irytuje, ale chyba nie będę się bawił w regenerację maglownicy.


  • 0

#11 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:06, 05.09.2017

Temat stukającego magla jest już można powiedzieć rozgryziony. Odpowiedzialną za stukanie okazuje się tuleja podtrzymująca listwę zębatą z prawej strony.

Dzięki koledze marcint_82 który udzieli mi sporo informacji na temat problemu i przekonał mnie, że regeneracja magla w naszym przypadkach to ściema.

Z racji wykonywanego zawodu i możliwości technicznych postanowiłem ją dorobić wraz z specjalnym kluczem do odkręcania tej tulei (UWAGA! Odkręcamy najlepiej kluczem udarowy nasadka 30 mm - okręca się jak po maśle). Zamiast wydawać tysiaka można samemu ją wymienić za mniej niż połowa ceny. 

 

Film instruktażowy

 

 

Tuleja jest skopiowana z Accorda 2009 2.2i dtec (magiel od anglika) i zmieniona ze względów technologicznych. Nie wiem jak ma się sprawa z innymi wersjami silnikowymi ale zakładam, że są identyczne z moją wersją silnikową.

Klucz fizycznie jest dorobiony i działa, sprawdzony na maglu. Tuleja jest niestety jeszcze nie ruszona z powodu większego zaangażowania czasu i zajętości tokarki CNC która jest obłożona robotą. 

Jeśli ktoś by chciał dorobić zestaw klucz/tuleja pisać na priv. Jeśli znalazło by się trochę chętnych to będzie się opłacało przestawić tokarkę pod te elementy.

Pozdr:)


 
 
ed62500d5116e11emed.jpg
odkręcona tuleja od angola kluczem już zrobionym:)
 
92306f927a4daff0med.jpg
 
113d387e879abc7dmed.jpg

Użytkownik Kacprowy edytował ten post 10:00, 15.05.2018

  • 0

#12 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 22:49, 05.09.2017

Elegancja Francja ...podane na tacy :-)
Gdybym miał ósemkę pewnie bym skorzystał .Lubię te niekonwencjonalne rozwiązanie dające porządany efekt :-)
  • 0
                       

#13 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4078 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 111
Super

Napisano 08:53, 06.09.2017

Pięknie to może zrobić "zakupy" grupowe??..Bardzo duza część 8genow ma z tym problemem...

Z jakiego materiału chcesz zrobić tuleję?? Jak coś to bym się pisał..😎
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#14 jacob101

jacob101
  • Moderator
  • 1694 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type S
  • KM:201KM 415Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU3
Reputacja: 26
Super

Napisano 09:17, 06.09.2017

Jak by co to ja sie pisze ;)


  • 0

Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2, 

Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B

 


#15 Kacprowy

Kacprowy
  • Forumowicz
  • 170 postów
  • Skąd:Warszawa_Wawer
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive + Navi
  • KM:208KM 406Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 10:02, 06.09.2017

Pięknie to może zrobić "zakupy" grupowe??..Bardzo duza część 8genow ma z tym problemem...

Z jakiego materiału chcesz zrobić tuleję ?? Jak coś to bym się pisał..

Tuleja zewnętrzna to stal ulepszana 32Hrc a wewnętrzna tuleja wciskana to brąz tylko musi dostosowany do cięższych warunków pracy. Brązów jest też cała gama do wyboru jeszcze decyzji nie podjąłem.

Chciałem na początku kupić tuleje brązową handlową ale jest niedostępna o takich specyfikacjach jak ori.

Na razie cały temat jest w fazie projektu. Wykonałem dwa klucze bo miałem materiał i wolną frezarkę. Tuleje są bardziej skomplikowane i czasochłonne ponieważ są precyzyjne. 

Postaram się skupić i wcisnąć mój temat w najbliższym czasie abyście mogli sobie wymienić przed zimą :)

 

Pozdr


Użytkownik Edson edytował ten post 19:45, 06.09.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, maglownica, stukanie, stuki

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq