Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

K24Z3 - spadek mocy na rozgrzanym silniku

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 massivelbn

massivelbn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:LX-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:27, 20.06.2017

Witam, problem ujawnia się np podczas jazdy w korku w ciepłe dni, zarówno na LPG jak i na benzynie spadek mocy spokojnie o połowę, brak błędów, temperatura silnika w normie jak zwykle. Do tego dochodzi o wiele głośniejsze buczenie z dolotu przy wot. Zawory ustawione prawidłowo. Czy ktos moze spotkał się z podobnym problemem, jakieś wskazówki?

Użytkownik massivelbn edytował ten post 14:28, 20.06.2017

  • 0

#2 massivelbn

massivelbn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:LX-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:00, 20.06.2017

BTW, umiejscowienie chwytu powietrza do filtra to porażka, szczelna guma krawędzi maski sprawia że zasysa powietrze jedynie znad chłodnicy i z komory silnika...
  • 0

#3 massivelbn

massivelbn
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:LX-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CS1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:08, 22.06.2017

No to monologu ciąg dalszy. Pojeździłem dziś z HDS, jedynie co niepokoi:

 

af399c934e22b19dmed.jpg

 

Czy ktoś z k24z3 mógłby sprawdzić czy stan katalizatora ma źle czy dobrze ?

 


  • 0

#4 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:41, 23.06.2017

To moze ja :D
Jak juz masz Hds to sprawdz kat zaplonu przy WOT w normalnym trybie czyli jak ma moc oraz jak sie zgrzeje kiedy nie ma.
Bycmoze jest duza korekta na temp, albo czujnik stuku cos odwala.
Kat watpie skoro tylko na cieplym cos sie dzieje.
Ale mialem takie przypadki ze np sie w srodku tozpadl i raz byla moc,raz nie bylo.


Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#5 yasiaq

yasiaq
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:k20
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:accord tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:46, 10.05.2018

No to monologu ciąg dalszy. Pojeździłem dziś z HDS, jedynie co niepokoi:

 

af399c934e22b19dmed.jpg

 

Czy ktoś z k24z3 mógłby sprawdzić czy stan katalizatora ma źle czy dobrze ?

Cześć. Czy doszedłeś czemu silnik tracił moc? ja mam to samo w k20..do tego spalanie w mieście ponad 18 litrów..


  • 0

#6 Masterbb

Masterbb
  • Klubowicz
  • 249 postów
  • Skąd:Bielsko-Biała
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Sedan CU2 polift
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:06, 10.05.2018

Stan monitorowania katalizatora na jałowym zawsze będzie źle zbyt niska temperatura ;) ... wciśnij pedał gazu na chwilę na 2-3 tyś obrotów, temperatura skoczy powyżej 570-600 i zapali się zielona lampka.

Temperatura dolotu wpływa na moc ale żeby o połowę to na bank nie, chyba że jeszcze do tego zapniesz klimę, której sprężarka mocno chodzi to fakt Accord ma muła :D

 

https://www.fotosik....90c258d52f159a9

 

https://www.fotosik....300961308d61bea


Użytkownik Masterbb edytował ten post 20:11, 10.05.2018

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq