Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana uszczelniacza pod kołem pasowym na wale.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:50, 20.06.2017

Witam zlokalizowalem wyciek oleju na uszczelniaczu pod kołem pasowym na wale korbowym i odnośnie tego mam pytanie czy Do jego wymiany będę zmuszony odkręcić osłonę A co za tym idzie łapę silnika czy obejdzie się bez tego? Accord VII 2.2 CDTI.
  • 0

#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:59, 21.06.2017

Czego się obawiasz?Jeśli będzie taka potrzeba to w czym problem? 


  • 0

#3 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:51, 21.06.2017

W tym że zajmie mi to więcej czasu i nie wiem czy się wyrobię po pracy czy brać dzień wolnego. Bo jeśli nie trzeba będzie nic więcej rozbierać to jak 30 min roboty. W czwartek mam odebrać uszczelniacz i jeśli ktoś już to robił byłbym wdzięczny za podpowiedź.
  • 0

#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 17:27, 21.06.2017

Nie zajmie Ci to całego dnia.
  • 0

#5 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:11, 21.06.2017

Wiem że nie zajmie całego dnia aczkolwiek nie zmienia to faktu że się nie wyrobię po pracy.
  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:44, 21.06.2017

Zaopatrz się wcześniej w klucz do zablokowania wału korbowego w celu odkręcenia centralnej śruby(miejsce w kole pasowym).Po montażu zalecana jest nowa śruba.Śrubę dokręcaj zgodnie z zaleceniami (moment i kąt) Przed wkręceniem śruby pokryj cienką warstwą oleju gwint.Nie używaj pneumatu przy odkręcaniu śruby (zalecenia producenta)


  • 0

#7 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:30, 22.06.2017

Dzięki za podpowiedź z pneumatem bo właśnie już czeka na użycie ale w takim razie postaram się go nie użyć.
  • 0

#8 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:10, 22.06.2017

Jak masz pojęcie i zdolności manualne to sobie poradzisz :)Tylko bez pneumatu


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 14:11, 22.06.2017

  • 0

#9 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:34, 23.06.2017

Coś tam zdolności mam A chęci jeszcze więcej zawsze staram się sam radzić mechanik to dla mnie ostateczność😉
  • 0

#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 10:53, 23.06.2017

No to problem rozwiązany :)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq