Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

Sekwencja do F22Z2 - Jaka?

V lpg sekwencja f22z2 accord v lpg sekwencyjny gaz f22

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:58, 19.06.2017

Witam,

 

Auto miało być nie gazowane, ale jednak będzie gazowane. Po lekturze doświadczonych użytkowników wierzę że dobrze dobrana instalacja, dobrze zamontowana i wyregulowana nie będzie sprawiała kłopotów i nie wpłynie negatywnie na silnik a jazda będzie o prawię połowę tańsza (i będzie można wydać więcej na regenerowanie auta ;)  ).

 

Czytałem temat http://www.accordklu...instalacja-lpg/ i kilka innych, ale to raczej stare tematy więc może pojawiło się jakieś nowe ciekawsze rozwiązanie.

 

Jak w temacie, jaką sekwencję do F22Z2 w CE9 najlepiej zamontować? Jaki zestaw, jaką listwę, dysze itd. Będę wdzięczny za każdą pomoc ;) 

 

Pozdrawiam

 

P.S Priorytetem jest aby auto nie straciło na dynamice, mocy itd. Byłoby idealnie gdyby po montażu jeździło tak ja teraz. Jeżeli ma to być okupione większym spalaniem gazu o litr czy dwa to niech tak będzie. Byle nie kosztem żywotności silnika, i/lub osiągów.


  • 0

#2 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 11:41, 19.06.2017

Komp stag qbox, lpgtech 224
Wtryski barracuda, acw03
Redkutor acr01 , kme
Co kto chce z wyzej wymienionych bedzie dzialac pod warunkiem dobrego montazu i wystrojenia.

Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#3 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 17:35, 19.06.2017

Ac150 omijaj... Kme tur Silver i jest spokój... Ac150 wyleciał na gwarancji tydzień temu z mojej preludki - nie trzymal ciśnienie pod obciążeniem aż do momentu, kiedy po serwisie na jalowym trzymal 0.8 bara zamiast 1,06 a przy mocniejszym depnieciu komp odcinal gaz przez spadek ciśnienia... Podobno ostatnio bardzo im nie idzie skladanie tych reduktorów a ja nie jestem ponic odosobniobym przypadkiem... Zamontowany kme tur i jest jak na razie spokój ;) wtrysku barracuda, komp sterujący jakikolwiek lpgtech/stag a butla jaka tylko wejdzie xD ważniejszy jest zawsze gazownik, żeby mial pojęcie o tym vo robi ;) no i strojenie ma afr bo kompa tak łatwo nie podlacza żeby lecieć na korekty
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#4 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:14, 21.06.2017

Dzięki bardzo Panowie ;)

 

Jeszcze pytanie jedno mam, czy można zastosować reduktor na wyrost? Na przykład, mam 150KM i pod to powinien iść przykładowo reduktor ACR01. Ale powiedzmy że w przyszłości będę miał 250-270KM, czy mogę już teraz przygotować się na wiecej mocy? Czy raczej nie będzie to działało jak należy i trzeba będzie i tak wymieniać graty?


  • 0

#5 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:09, 21.06.2017

Reduktor możesz stosować na wyrost, z tym nie ma problemu.

 

Wtryski natomiast musżą być dopasowane no chyba, że mają dysze regulacyjne. To wtedy regulujesz dyszami.


Użytkownik h1tman edytował ten post 10:09, 21.06.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#6 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:52, 21.06.2017

Aha, czyli już jestem mądrzejszy o nową widzę ;) Czyli muszę zainstalować wtryski z regulacją. Dzięki!


  • 0

#7 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:58, 21.06.2017

Reduktor nawet musi mieć zapas mocy w stosunku do silnika. Z czasem membrana reduktora ulega sparcieniu i przy wysokich obrotach silnika instalacja będzie przełączała na benzynę. Reduktory KME Silver są przeznaczone dla silników 204-245 KM i taki Ci w zupełności wystarczy jak na moc 150 KM.


  • 0

#8 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:04, 23.06.2017

Dzięki! Czyli na +/- 250 będę potrzebował wydajniejszy. Pomogliście Panowie, przemyślę instalację, pogadam z instalatorami i napiszę jakie są propozycje. 


  • 0

#9 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:17, 24.06.2017

W jaki sposób chcesz podnieść moc?


  • 0

#10 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:27, 25.06.2017

Jakieś soft turbo na 90%. Były myśli o eatonie, ale st wyjdzie chyba korzystniej


  • 0

#11 Bojar

Bojar
  • Klubowicz
  • 2582 postów
  • Skąd:Twardogóra
  • Silnik:1.8
  • Wersja:i
  • KM:115
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1997
  • Nadwozie:CE7
Reputacja: 51
Wzorowa

Napisano 22:29, 25.06.2017

Teraz wrzuć normalnie do aktualnej mocy czyli cos pokroju kme tur, a jak juz będzie turbo to zmienisz reduktor, bo stawiam ze szybciej niż w ciagu 2 lat turbo jeszcze nie będzie:p
  • 0
<p><a class="bbc_url" href="http://www.accordklu...<strong>SrebrnaPiekność</strong></a></p>

#12 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:13, 26.06.2017

Do doładowanych silników to raczej lepiej jest stosować dwa mniejsze reduktory zamiast jednego dużego. Podobno jest to bezpieczniejsze i trwalsze rozwiązanie. 


  • 0

#13 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:31, 28.06.2017

Ac150 omijaj... Kme tur Silver i jest spokój... Ac150 wyleciał na gwarancji tydzień temu z mojej preludki - nie trzymal ciśnienie pod obciążeniem aż do momentu, kiedy po serwisie na jalowym trzymal 0.8 bara zamiast 1,06 a przy mocniejszym depnieciu komp odcinal gaz przez spadek ciśnienia... Podobno ostatnio bardzo im nie idzie skladanie tych reduktorów a ja nie jestem ponic odosobniobym przypadkiem... Zamontowany kme tur i jest jak na razie spokój ;) wtrysku barracuda, komp sterujący jakikolwiek lpgtech/stag a butla jaka tylko wejdzie xD ważniejszy jest zawsze gazownik, żeby mial pojęcie o tym vo robi ;) no i strojenie ma afr bo kompa tak łatwo nie podlacza żeby lecieć na korekty

A ja je polecam i sam montuje, zero problemów....

 

Dzięki bardzo Panowie ;)

 

Jeszcze pytanie jedno mam, czy można zastosować reduktor na wyrost? Na przykład, mam 150KM i pod to powinien iść przykładowo reduktor ACR01. Ale powiedzmy że w przyszłości będę miał 250-270KM, czy mogę już teraz przygotować się na wiecej mocy? Czy raczej nie będzie to działało jak należy i trzeba będzie i tak wymieniać graty?

Jak najbardziej , reduktor możesz zamontować nawet do 400 km, w niczym to nie przeszkadza, po za tym jeżeli coś planujesz do od razu wielozawór EXTRA oraz zasilanie Faro 8 mm.

 

Aha, czyli już jestem mądrzejszy o nową widzę ;) Czyli muszę zainstalować wtryski z regulacją. Dzięki!

Tak . Jeżeli Barracudy to bierz na wyrost 130 z dyszami, które się rozwierca na daną średnicę dyszy do danej mocy, po podniesieniu mocy wywalasz dysze i smigasz na LPdzi


  • 0

#14 hooondaaa

hooondaaa
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Poznan
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i VTEC
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1996
  • Nadwozie:ec9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:33, 28.06.2017

Dzięki Panowie!

 

Bojar, dwa lata to trochę za długo. Cały czas "walczę" z pierdołkami. Na początku myślałem że pójdzie mi to szybciej, ale faktycznie czasu nie ma już tyle ile by się chciało, a robotę chce się mieć zrobioną dobrze. Ale w tym roku będzie turbo na pokładzie, nie ma to tamto. Więc na zlocie na pewno się pochwalę ;)

 

prmas91, dlaczego? Zapodaj jakimiś linkami albo rozwiń myśl jak możesz... Gaz to dla mnie coś zupełnie nowego więc jak masz coś na szybko to dawaj ;)

 

Adam Rogowski, jaką instalację byś polecił w takim razie? Dokładnie jakie podzespoły?

 

 

Powiem tak, właśnie dlatego wzbraniałem się od gazu... Dodatkowe komplikacje, zwiększona zawodność itd. No ale portfel mi mówi żeby zrobić ten LPG bo to będzie jednak opłacalne. 300 zł miesięcznie oszczędzone na paliwie to jednak sporo hajsu w kontekście odbudowy takiego auta.

 

BTW, kompletna odbudowa blacharska tego samochodu to 35-40 tys.   :/


Użytkownik hooondaaa edytował ten post 20:34, 28.06.2017

  • 0

#15 prmas91

prmas91
  • Forumowicz
  • 178 postów
  • Skąd:Tuliszków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:07, 29.06.2017

Co konkretnie mam wyjaśnić?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V, lpg sekwencja f22z2, accord v lpg, sekwencyjny gaz f22

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq