Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

SWAP na H22 albo F22 z 1.8

V

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
31 odpowiedzi w tym temacie

#1 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 01:19, 19.06.2017

Pomimo, ze te 115km juz fajnie jedzie w tej budzie to jednak to malo. Zastanawiam sie na SWAPem na H22 albo F22. Zalezy co mi sie trafi w lepszej kasie. A jest jakas szansa, ze na pobliskim "zlomowisku czesci" moze znajde H22 a osly nie beda wiedzieli co to jest dokladnie za silnik. Dla nich bedzie to 2.2 z hondy. 

Tu nasuwa mi sie pytanie. Jak wyglada sprawa z taka operacja? Mam tu na mysli pasowanie skrzyni i sprzegla oraz wiazki elektrycznej. Bo osprzet jest logiczny. I jaki jest to koszt bez silnika tak +/-? 


  • 0

#2 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:17, 19.06.2017

H22 To koszt min 4tyś do tego U2Q7 następne 2 tyś jakieś ogarnięte sprzęgło tysiaka do tego osprzęt, łapy, nowe paski, komp i inne pierdoły które wyjdą podczas wymiany silnika + ktoś kto ogarnie swap i wiązkę. może w okolicy 10 się zmieścisz. Najlepszy budżetowy swap do tej budy to F22Z2, różnica między 1.8 a 2.2 jest naprawde spora. Porozmawiaj z kolegą  Biniek, on ostatnio ogarniał taki zestaw i wyszło fajnie


  • 0

#3 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 10:22, 19.06.2017

Skrzynia u2q7 i jakies sprzeglo za 1k nie jest musem, sa tańsze rozwiazania o bardziej na co dzień. Na forum znajdziesz kilka swapow w VI genie gdzie h seria jezdzi ze skrzynia z f18/f20 ew. Jakas z preli

Za 10 tys to warto by nad sofcikiem myslec ;)

Użytkownik 93karol edytował ten post 10:23, 19.06.2017

  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#4 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:30, 19.06.2017

Nie ma to być zestaw na ćwiere. To ma być zwykle daily. Da tego myśle, ze jakbym załatwił H22 z tego zlomowcach za może nawet 600zl to bym wie w to pobawił. Pierw muszę się zorientować co oni tam maja. A nie wykluczam możliwości ze maja h22.
A jak sytuacja wyglada przy f22z2? Jest to typowe plug&play?
  • 0

#5 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 10:49, 19.06.2017

Powodzenia z H22 za 600PLN, gołe F22Z2 to koszt w okolicy tysiaka. Nie chcę być niemiły ale czy ty masz pojęcie o Hondzie i swapach, Myślisz że na złomach nie wiedzą co mają?? zresztą jak H serie znajdziesz na złomie to na pewno będzię w super kondycji. Nie jest to swap 1 do 1 bo na pewno komputer aparat zapłonowy będzie inny, kolektory i wydech z 1.8 może i będą pasować ale będą "za małe" na 150 kucy, alternator i pompa wspomaganie prawdopodobnie będą pasować, co do łap to nie wiem.


  • 0

#6 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 11:53, 19.06.2017

Dezan, czy Ty myślisz że na szrotach idioci pracują? To znaczy w sensie że nie wiedzą po ile silniki chodzą? Nie licz za swapa za 2000 zł. Nie ma opcji. Trzy i pół koła jak sobie potrafisz wszystko sam zrobić i masz narzędzia. Przy wydechu polegniesz bez spawarki.
  • 0

#7 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:11, 19.06.2017

Uwierz mi, ze pracuja. Bylem tam dzisiaj i nawet nie wiedzial co ma. Wie tylko tyle, ze Accord 95 rok i 2.0. To wszystko co mi powiedzial, a silnik byl zakopany lampami... Pracuja tam idioci i jestem tego pewny. Pytam sie czy vtec, a chlop "panie vtec na pewno, jeszcze sam tym jezdzilem" Ojciec znajomej tez wyrwal tam zajebisty silnik ale do preludy. Nie wiem jaki dokladnie, bo wtedy sie nie interesowalem honda.

Wszsytko bede robil sam, mam mozliwosci i dostep do wszystkiego co byloby mi potrzebne. Mam takze znajomego co zeswapowal wiecej silnikow niz ilosc nocy jaka przespal. Wiec pewnie cos podpowie. 
Bylem przed chwila na tym "zlomowisku czesci" i mial 2.2 jakies. Wie tylko tyle, ze na vtecu a chlop bral to szybciej niz imigranci zapomoge. Wiec pewnie nie byl to jakis szrot. Bede musial co jakis czas sprawdzac czy maja. Bo oni po prostu rozkladaja auta, kradzione podobno tez sie znajda. Wiec no... oni sami nie wiedza co maja. A jakbym dorwal H22 nawet do remontu to bym sie nie zastanawial. 

Glownym problemem na jakim moge poledz jest elektryka.


  • 0

#8 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:21, 19.06.2017

Wiesz jakie są koszta remontu H22?? Powiem tak jak nie masz luźnego 5k to nawet nie zaczynaj się w to bawić bo tylko zepsujesz swój samochód a uja to będzie chodziło. "kradzione podobno tez sie znajda" wiesz ile się za paserke dostaję??


  • 0

#9 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:25, 19.06.2017

Nie wiem i mnie to nie bardzo interesuje. Bo chlop juz mial kilka wizyt policji i nigdzy nic nie bylo. A jest to od kad pamietam, czyli 15lat minimum. 
Co do remontu, wiem. Ale wolisz kukpic kota w  wroku za 7tys czy za te 7 kupic silnik i samemu go wyremontowac? 

Accord nie jest moim jedynym autem. Dla tego jakby mial stac bez silnika duzo mi to nie przeszkadza. Miejsce w garazu mam. A zycie mnie nauczylo, ze warto czekac. 


Użytkownik Dezan edytował ten post 15:26, 19.06.2017

  • 0

#10 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 15:30, 19.06.2017

To działaj i powodzenia
  • 0

#11 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:57, 19.06.2017

Wszystko okaże sie pozniej. Bo moze bede szukal piatki usdm 


  • 0

#12 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:00, 19.06.2017

Ja za sam swap prawie kompletny h22a JDM dalem 3,5, a drugie tyle wyszlo na "drobne" *cenzura*y itp, takze mysle ze kolo 6 tys to takie minimum na swap hserii :D


  • 0

#13 93karol

93karol
  • Forumowicz
  • 2815 postów
  • Skąd:Stalowa Wola/Tarnobrzeg
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Execiutive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 31
Super

Napisano 16:42, 19.06.2017

Remonty remontami.
Ale h seria z rysa na bloku to juz nie te same koszty remontu co f seria...
FRM :/
  • 0
Podkarpacie i okolice :) Szukasz Pomocy? Sprawdź Działy Regionalne.

#14 Dezan

Dezan
  • Nowy
  • 17 postów
  • Skąd:Miłobądz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:115
  • Paliwo:PB
  • Rok:1997
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:25, 19.06.2017

Jakbym znalazl zrobitka z F22Z2 to bym sie duzo nie zastanawial, ale nie ma nigdzie... 


  • 0

#15 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 08:27, 20.06.2017

Siemka Panowie,

Ostatnio swapowałem do siebie H serie H23A i robiłem remont.

 

Dla zainteresowanych poniżej koszta części:

 

zestaw uszczelniaczy dołu silnika AJUSA – AJU54094300 95  zł

pierścienie NPR SWH30433ZZ 155 zł

uszczelniacze zaworowe SuperTech 130 zł

panewki korbowodowe King Racing CR4033XP 230zł

panewki główne Clevite MS-1804P 105 zł

panewki oporowe TW140AM 45zł

łapa pompy wspomagania   50zł

pompa wody DOLZ H127 131 zł

rolka paska rozrządu GMB 75 zł

rolka paska balansowego GMB 75zł

szpilki głowicy ARP ARP 208-4304 757 zł

pasek wałków balansowych DAY94212 50 zł

pasek wspomagania 4PK1035 35 zł

pasek rozrządu CONTITECH – CT 1102 80 zł

filtr oleju KNECHT 20 zł

kopułka zapłonowa JC AUTO – K14011JC 30 zł

palec rozdzielacza YEC – K24011 25 zł

uszczelka pod głowice PAYEN – AG5760 230 zł

uszczelka kolektora wydechowego AJUSA – AJU13110410 28 zł

uszczelka kolektora ssącego termoizolacyjna Hondata 145zł

portki z kolektorem wydechowym od TypeR   400zł

bandaż termoizolacyjny na wydech   110 zł

płyn chłodniczy Borygo 5L 45 zł

olej silnikowy Valvoline VR1 5W50 6l 130 zł

wiązka silnika   30 zł

komputer P06 + przerobienie   200 zł

sonda szerokopasmowa Innovate LC-2 888 zł

czujnik cianienia oleju Honneywell PX3AG1BH010BSAAX 106 zł

simmeringi wałków rozrządu CORTECO – CO19026016 26 zł

czujnik temperatury spalin   75zł

 

Sam silnik kosztował mnie  - 2700zł.

Do tego planowanie głowicy ok - 50zł.

Obicie tarczy sprzęgła kevlarem, splanownaie docisku i zamachu - 250zł

 

Suma około 7500zł

 

Wszystko robiłem sam.

 

Nie wszystkie części z listy są potrzebne do remontu ale można mniej więcej zobaczyć jakie to są koszta.


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq