Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

alarm aps400mx na amt super forteca

VI 400mx super forteca

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 KrzysiekosH

KrzysiekosH
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:57, 18.06.2017

Witam

Rok temu kupiłem acco ale z nie działającym alarmem udało mi się odczytać ze to 400mx.
Wyciągnięte bezpieczniki i mam jeden pilot raczej nie sprawny itp itd a więc reanimacja nie opłacalna. Kupienie nowej centralki i pilota raczej nie dostępne a za same piloty 120zł/szt
A w pudełku leży mi alarm po poprzednim aucie super forteca, centrala syrena moduł i czujniki, jak dobrze pamiętam mam całość, piloty jak nowe tylko baterie wymienić.

wstępnie myślałem ze wystarczy odlutować z starej centralki 400mx złącze i odpowiednio kolorami przylutować kabelki pod fortece, żeby nie grzebać w elektryce.
A tu klops wszystko nie pasuje są różnice i tu prośba o wasza pomoc jak to ogarnąć. żeby większego bałaganu nie robić w elektryce.


Zacznę od kolejności kabli z super fortecy:
1- niebieski- dam prosto do syreny z bezpiecznikiem 3A i wymienię syrenę, są inne
2- czarny - prosto do aku albo wykorzystam z złącza 400mx czarny
3- zielony - 1 biały z 400mx sprawdzić czy jest bezpiecznik 5A
4- czerwony - czerwony z 400mx i sprawdzic bezpiecznik 20A
5- zielony - 2 biały z 400mx i spr bezp 5A
6- biały - otwieranie impuls do masy 200mA, inne niż 400mx
7- brązowy - zamykanie impuls do masy 200mA, inne niż 400mx
8- czarny cienki - dioda "-" a + podłącze do czerwony pin 4
9- szary - to dla przekaźnika 2 kanału np otwieranie bagażnika
10- żółtozielony - to wyłączniki dzwiowe wyzwalanie masą
11- czarny cienki przycisk serwisowy to nie problem
12- różowy - wejście stacyjki +12v po przekręceniu


tu już ma problem jak się wpiąć do pinu 6 i 7 ponieważ 400mx ma sterowanie osobnym złączem :
przewód czerwony - masa po uzbrojeniu - 12v po wyłączeniu
przewód zielony - 12v po uzbrojeniu - masa po wyłączeniu
forteca ma masowanie podejrzewam ze trzeba chyba dać przekaźniki rozwarte schemat jest na dole w prawym rogu instrukcji, tylko gdzie to wpiąć?
Najbardziej mi zależy na otwieraniu/zamykaniu auta z pilota.

w pinie 10 to mam do przerobienia wyłącznik drzwiowy na masę (400mx ma na plusie ) jak podpowiecie na który przepiąć lub jak znaleźć, będę wdzięczny.
tak to patrze to chyba mogę z 400mx wykorzystać ciemno zielony bo jest lampka bagażnika i wyłącznik maski dokładając diodę albo szukać tych wyłączników

pin 12 to jakoś znajdę ten plus po stacyjce i przełożę (400 mx ma po minusie czyli kabel żółty) albo podpowiecie gdzie się wpiąć

kostka 4 pinowa to podłączę ten moduł z czujnikami to nie problem


W fortecy są jest dwa przewody to wyjście styków blokady i czarny gruby.
Tu podejrzewam jak z żółtego kabla 400mx rozepnę czyli przekaźnik 1 blokady przełożę do jednego kabla wyjście blokady styków to chyba pin 85 przekaźnika 1
a ten czarny gruby do pinu 86 z przekaźnik 1, 400mx ma pomarańczowy

Jak ktoś jest wstanie sprawdzić czy dobrze to myślę nad montażem/modernizacją i rozwiać moje wątpliwości, jakieś praktyczne podpowiedzi, sugestie, porady, na co uważać.

Z góry Dziękuje

Pozdrawiam

Załączone pliki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, 400mx, super forteca

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq