Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

PILNE! Cieknie z zaworu obiegu cieplej wody. Accord Coupe 2.0

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:13, 17.06.2017

Witam. Dziś przed wieczornym wyjazdem do Zakopanego sprawdzam wszystko co sie da. Sprawdzam zbiorniczek z plynem chlodzacym, a tam pusto, auto stalo tydzień w stanie spoczynku, nie odpalane. Dolalem plynu chlodzacego i odpalilem silnik. Szukam wycieku i zauwazam, ze leci z zaworu cieplej wody za przepustnica. Leci doslownie ciurkiem, przy wlaczonej wentylacji badz klimie na full (ciepłe powietrze) leci najmniej, w zimnej pozycji leci srednio, na polowie regulacji temperatury leci najwiecej.

Teraz pytanie, co zrobić by jakoś temu zaradzić? Urlop juz opłacony, nie chce by kasa poszła w błoto.

Istnieje jakies bezpieczne rozwiazanie do czasu dojazdu i powrotu z gór?

Myślałem żeby w to miejsce wstawić kawałek rurki i zacisnąć ja na opaskach, ale czy to bezpieczne rozwiazanie? Zawór używke juz zamówiłem, bo niestety nowych nie ma, ale dojdzie dopiero po weekendzie.

Co robić? :(
  • 0

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 11:24, 17.06.2017

Przepnj w układ reduktora lpg omijając całkowicie nagrzewnicę. Nie będzie grzało w środku jak nie ma potrzeby.


Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 17.06.2017

Dzieki za cenna wskazowke, jednak nadal nie otrzymałem odpowiedzi na temat czy mozna wrzucić tam rurke zamiast tego zaworu.
  • 0

#4 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:30, 17.06.2017

Można, ale będziesz miał ciepło w aucie.


  • 0

#5 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:32, 17.06.2017

Więc jesli podmienie na rurkę i przepne to w reduktor lpg to nadal bedzie grzało? Bo już sie pogubiłem. :/
  • 0

#6 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 12:52, 17.06.2017

Jezeli dobrze zrozumialem to cieknie z zaworu wlaczania ogrzewania dochodzi do niego linka.
Ja bym zdjal przewody z tego zaworu i je czyms zaslepil.
Nie bedziesz mial ogrzewania jest lato to obejdziesz sie z dogrzewaniem.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0

#7 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 14:07, 17.06.2017

Można je zaślepić tak jak pisze Iwan. Wziąć śrubę ale z niepełnym gwintem i 2 opaski. Jedna na gwincie zabezpiecza przed spadnięciem. Druga na części bez gwintu dobrze doszczelnia.

Można też zdjąć trójniki od gazu i w ich miejsce wstawić rurkę. Omijasz w ten sposób nagrzewnicę a podłączasz reduktor tylko.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#8 kammia

kammia
  • Forumowicz
  • 60 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Accord
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:51, 17.06.2017

Zrobiłem tak - do rurki wystającej ze ściany grodziowej wpiąłem po prostu węża dochodzącego do zaworku, mimo to ogrzewanie i klimatyzacja nadal działa. Na zawołanie, włączam klimatyzacje - chłodzi, wyłączam przestaje chłodzić. Na ciepłym powietrzu jest to samo. Więc wszystko jest w najlepszym porzadku. Nie mam pojecia czemu, bo raczej nie powinno nadal to działać.


Tutaj dorzucam zdjęcia jak to obszedłem. Ciemnymi plami się nie przejmujcie, to tylko płyn chłodniczy, a raczej jego resztka, bo prakrycznie juz w chłodnicy go nie było, musiałem dolewać bezpośrednio do chłodnicy.

584d72b833063.jpg

92fdc22ce7a0a.jpg

Użytkownik kammia edytował ten post 14:57, 17.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq