XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 22:54, 16.06.2017
Chcę zamontować moduł komfortowych kierunkowskazów Keetec Tripling w Acco VI. Czy ktoś może miał już z tym do czynienia lub jest w stanie pomóc? Kwestia podpięcia przewodów.
Rozumiem, że zasilanie i gnd wpinamy bezpośrednio w wiązkę stacyjki - czarny i żółto-czarny?
Kompletnie zgupiałem z podpięciem lewego i prawego kierunku. Jedna z wtyczek tam gdzie są bezpieczniki po wypięciu spowodowała, że lewe kierunki przestały mrugać a przekaźnik cykał jak szalony. Co ciekawe kierunki prawe dalej działały. Jak to możliwe? Kierunki prawe są na innej wtyczce? Wypiąłem wszystkie inne od strony bezpieczników a kierunkowskazy prawe cały czas działały. Kompletnie tego nie rozumiem.
Odnośnie tych lewych kierunków to krok po kroku wypinałem przewody i wyszło mi, że po wypięciu fioletowego na tej wtyczce wypadają kierunki lewe, czy wnioskuje, że tu powinienem podpiąć jeden z przewodów tego modułu Tripling? Jeżeli tak to gdzie szukać prawego?
Z góry dzięki za pomoc!
Paweł
#2
Napisano 18:38, 30.06.2017
Naprawdę nikt nic nie pomoże?
#3
Napisano 18:25, 03.07.2017
Gdzies na YT widzialem jak zostalo to podpinane w innej marce. Z tego co pamietam to przewody od kierunkow, majster znalazl przy przycisku od awaryjnych.
Wysłane z mojego SM-C115 przy użyciu Tapatalka
#4
Napisano 18:44, 04.07.2017
#5
Napisano 18:51, 04.07.2017
To widać chyba nie wieloma autami miałeś okazje jeździć. Bardzo fajna i przydatna funkcja, szczególnie przy zmianie pasa ruchu. Lekko dotykasz manetkę kierunkowskazu i kierunkowskazy migają trzykrotnie. Nie jest to jakaś nowość z 2017 r. tylko przynajmniej już z 10 lat to funkcjonuje.
#6
Napisano 20:58, 04.07.2017
więcej niż 10 lat to jest, w oplach to była norma montowana, nawet w corsie, ale ja jakoś nigdy się do tego nie przekonałem:-)
#7
Napisano 21:32, 04.07.2017
#8
Napisano 11:22, 05.07.2017
To chyba nie jest to samo co w Oplu. W grupie VAG dotykasz lekko manetkę kierunkowskazu np. w dół i masz trzykrotne mrugnięcie, jak ją pchniesz mocniej w dół jest załączenie na stałe.
Na tym filmiku ładnie widać jak to działa w grupie VAG.
Użytkownik dieselinside edytował ten post 11:23, 05.07.2017
#9
Napisano 12:30, 16.02.2018
A w VII gen. ktoś montował? Lepard robi chyba porządne, mam od nich moduł świateł dziennych od dwóch lat (podłączone pod długie) i żadnych problemów.
http://allegro.pl/ko...6922493793.html
ktoś takie ma? Czy + po kluczyku nie powinien być w tym najtańszym module AM.011.1 -żeby nie pobierał prądu ?
Użytkownik Vice edytował ten post 12:34, 16.02.2018
Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI
|
VI
Mechanik →
Wnętrze →
Problem z drzwiamiNapisany przez tru3dnn , 11 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Sam zwiększa obroty na rozgrzanym silnikuNapisany przez Kaylish , 10 kwi 2024 VI |
|
|
||
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Linka od gazuNapisany przez Kaylish , 09 kwi 2024 VI, przepustnica |
|
|
|
|
VI
Mechanik →
Silniki →
Pobór oleju - Accord VINapisany przez SajmonHonda , 08 kwi 2024 VI |
|
|
|
VI
Mechanik →
Zawieszenie →
Głuche dudnienie z tyłuNapisany przez kislu56 , 07 kwi 2024 VI |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych