Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wyciek oleju z turbo lub odmy.

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 LUKASZ WWO

LUKASZ WWO
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:bolszewo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:39, 15.06.2017

Witam

 

Mam problem z cieknącym olejem w accord 2.2 ictdi 2004 .

Podczas ostatniego przeglądu zauważyłem iż na dolocie do turbiny i dół turbiny jest zaolejony .

Turbina była zregenerowana 1.5 roku temu .

Oleju dolewałem może z 500 ml przez rok i przejechałem koło 10000 km.

olej to motul 0w30 eco nergy.

W necie wyczytałem że może to być również problem z odmą ale może to być ponownie uszkodzona turbina.

Auto czasami przy odpaleniu  puści dymka przez kilka sekund . podczas jazdy nie zauważyłem aby mocno dymił jedynie kiedy wcisnę gaz do dechy zostaje za mną chmura dymu.

auto przyśpiesza normalnie , nie szarpie.

 

na turbo dostałem rok gwarancji także będzie problem z reklamacją ale może macie jakieś pomysły jeśli chodzi o tą odmę.

można ją jakoś sprawdzić i czy może puszczać tyle oleju do dolotu aby ciekło ?

 

 

pozdrawiam

 

 


  • 0

#2 ArcWolFF

ArcWolFF
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Kozy
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 16.06.2017

Niestety ale często regenerowane turbiny się pocą
ściągnij węża pomiędzy odmą a turbiną i będziesz wszystko wiedział (zobaczysz z czego puszcza olej jako pierwsze)


  • 0

#3 LUKASZ WWO

LUKASZ WWO
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:bolszewo
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:16, 16.06.2017

chodzi ci o odłączenie odmy od dolotu?


  • 0

#4 Szczery

Szczery
  • Forumowicz
  • 83 postów
  • Skąd:Wodzierady/Pabianice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:00, 02.01.2018

Witam.
Niedawno i u mnie zauważyłem wlasnie ten problem.
Myślałem że to turbo puszcza ale olej jest już przed, widać że to z odmy bo rura dolotowa od tego momentu jest mokra.
po odkręceniu korka na rozgrzanym silniku prysnęło (rozbryzg) olejem.
Martwić się?

Użytkownik Szczery edytował ten post 16:13, 02.01.2018

  • 0

#5 henryk pokrywka

henryk pokrywka
  • Forumowicz
  • 27 postów
  • Skąd:birmingham ,biłgoraj
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:24, 17.07.2019

mam podobny problem z wyciekiem oleju z tyłu silnika , może ktoś ma namiary na mechanika od tych silników , jestem w birmingham 22.07. wyjeżdżam do olsztyna póżniej za lublin 

 

pozdrawia heniek


  • 0
henryk

#6 Ślepak

Ślepak
  • Administrator
  • 6020 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 347
Wzorowa

Napisano 21:24, 18.07.2019

Co to znaczy z tyłu silnika?
Spod pokrywy zaworów? Spod miski olejowej? Czy rury od turbo? Albo przewody olejowe od smarowania turbiny.
Zdejmij przewody od turbo i będzie wszystko jasne... wielokrotnie poruszany temat na forum, na pewno znajdziesz.
  • 0

VI QP F23

VI QP J30

VII N22

IX FK2 Tourer R18Z4 

 

 

Ślepego "Białas" FK2 Tourer

http://www.accordklu...le-biała-perła/

 

 

 

Katalog doboru OEM części :

 

http://www.accordklu...i-innych-marek/

 

 






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq