Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
IV

Accord CB3 92' 170 000km 2.0 Nie pali - jeb*** sportowiec !

IV

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Lis102

Lis102
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Oslo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ex
  • KM:173 000
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:JHM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:50, 14.06.2017

KOCHAM JĄ i chce jej pomóc :ckm: piękna odpala tylko jak się jej zachce... Czy zimny czy ciepły bez znaczenia, czasami tylko rozrusznik kreci bez efektu, czasami odpali wejdzie na ssanie i gaśnie. Pomarańczowa kontrolka silnika, po przekręceniu kluczyka przeważnie znika ale nie zawsze, w tedy nawet nie odpalam tylko czekam. Często jednak po 15min odpala jeżeli nie wyładuję akumulatora, jest słaby - planuje zakup. Co zatem ? układ paliwowy - pompa paliwa ? (mój mechanik nie był w stanie zlokalizować filtra paliwa), główny sterownik pompy paliwa ? syf w baku ? czy iskierka świec, zapłon, kable ?


  • 0

#2 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 08:00, 15.06.2017

Moduł zapłonowy w aparacie.
  • 0
                       

#3 Kubus88

Kubus88
  • Forumowicz
  • 203 postów
  • Skąd:okolice Radomia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:???
  • KM:150
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:Aerodeck
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:21, 15.06.2017

Filtr paliwa powinien znajdować się w komorze silnika na ścianie grodziowej po lewej stronie patrząc jak stoisz przed autem.
  • 0

#4 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 11:15, 15.06.2017

...acha dodam jeszcze standardowy myk .
Przekaźnik pompy paliwa pod deską od strony kierowcy .Wypiąć ,wyjąc i poprawić luty na wyjściu bolców .W większości przypadków po czasie robiły się tam tzw, zimne luty.
http://honda.auto.co...pic.php?t=13461
Od tego bym zaczął ...
Później jak po przekręceniu kluczyka zapala się check i kręci nie zapala ni w ząb (nie ma iskry) to wymiana modułu zapłonowego ( początki jego końca),który jest w aparacie zapłonowym (nie ma tam żadnej filozofii przy wymianie )

Użytkownik Wlodar edytował ten post 11:21, 15.06.2017

  • 0
                       

#5 stanek

stanek
  • Klubowicz
  • 73 postów
  • Skąd:Sieniawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Cc1
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1993
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:45, 15.06.2017

Tak jak Wlodar napisał :

Pierwsza sprawa to przekaznik pompy paliwa , od tego musisz zacząć ! Trochę dziwi mnie też fakt ze Twój mechanik nie znalazł filtra paliwa :depresja:

 

Jeśli tego nie zrobił to raczej Ci nie naprawi Accorda :cyklop:

Masz LPG  czy tylko samą PB ?

 

Jeśli czegoś nie wiesz , Pytaj - pomożemy i odpalimy :cwaniak:


  • 0

#6 Lis102

Lis102
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Oslo
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ex
  • KM:173 000
  • Paliwo:PB
  • Rok:1992
  • Nadwozie:JHM
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:04, 19.06.2017

dziękuje za zaoferowanie pomocy ! ...nie posiadam LPG


....czy zamiast lutowania nie lepiej zaopatrzyć się w nowy przekaźnik ? 


reasumując...nowy przekaźnik pompy paliwa i aparat zapłonowy  (:


  • 0

#7 JDMacc

JDMacc
  • Nowy
  • 6 postów
  • Skąd:Górny Śląsk
  • Silnik:F20
  • Wersja:EP3 & CB3
  • KM:133
  • Paliwo:PB
  • Rok:1991
  • Nadwozie:CB3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:06, 12.07.2017

po co jeli np. u mnie przelutowany smiga blisko 2 lata i nic sie nie dzieje


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq