Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Wymiana złącza elastycznego (plecionki) w układzie wydechowym od R20A3

VIII zlacze elastyczne plecionka wymiana

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 19:48, 14.12.2019

No tak tylko do tego wydechu też wspawają zamiennik plecionki który może wytrzymać 10tys i będzie puszczał. Wymieniałem u siebie plecionkę i naprawdę oryginalna ma kilka warstw i jest bardzo solidna.

Użytkownik lbx3046 edytował ten post 19:49, 14.12.2019

  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#17 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:16, 18.12.2019

No tak tylko do tego wydechu też wspawają zamiennik plecionki który może wytrzymać 10tys i będzie puszczał. Wymieniałem u siebie plecionkę i naprawdę oryginalna ma kilka warstw i jest bardzo solidna.

 

Hej,

Rozumiem, że zakupiłeś oryginał i przekładałeś 1do1 część wydechu bez żadnego spawania ?

/e12


  • 0

#18 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 368 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 22:18, 18.12.2019

No właśnie nie, kupiłem jakiś zamiennik polecany przez Łysego z "Miłośnicy 4 kółek" ale okazał się wielką lipą. Orginalny mimo że miał porwaną cała zewnętrzną siatkę był szczelny ale wymieniłem dla świętego spokoju i to był bład. Po około 15tys zamiennik zaczął puszczać i owinąłem cały element bandażem termicznym i dopiero jest cisza jak dawniej.
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r


#19 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:24, 18.12.2019

No i właśnie dla tego obawiam się wymieniać oberwany ale szczelny oryginał na coś innego...
/e12
  • 0

#20 rabtosz

rabtosz
  • Forumowicz
  • 125 postów
  • Skąd:SZCZECIN
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:TOURER
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:03, 19.12.2019

No i właśnie dla tego obawiam się wymieniać oberwany ale szczelny oryginał na coś innego...
/e12


A jakie objawy daje nieszczelna plecionka? Mi w ASO w moim Acco 2010/11 powiedzieli że póki co jest szczelna, ale spekana i trzeba się szykować w najbliższym czasie na wymianę.
  • 0

#21 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 07:31, 19.12.2019

Ja swój samochód kupiłem prawie 2 lata temu z popękaną plecionką i jak do tej pory szczelna, nic z tym nie będę robił do puki szczelne.


  • 0

#22 egon12

egon12
  • Forumowicz
  • 472 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 11:11, 19.12.2019

Nie pamiętam ile dawali gwarancji na wydech... 3 albo 5 lat, spóźniłem się o miesiąc ze zgłoszeniem tematu i miałbym nowy cały element. Od tamtego czasu jeżdżę ze szczelną naderwaną, aż nie znajdę sensownego rozwiązania. Wymienić na dziadostwo zawsze można :)
/e12
  • 0

#23 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:35, 19.12.2019

Ciekawe jak wasze plecionki różnią się od tych z VI generacji?
U mnie na LPG 100 tyś. kilometrów za 130 zł to chyba nie jest źle.
Obecnie drożej 150 zł.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#24 gkill

gkill
  • Forumowicz
  • 723 postów
  • Skąd:Pomorskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:CU1 polift elegance
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2011
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 16:46, 19.12.2019

A daj jakiegoś linka do tej plecionki.
  • 0

#25 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 07:14, 20.12.2019

Nie mam. W tym przypadku polegam na doświadczeniu warsztatu. Opole obok salonu Forda. Nigdy się nie zawiodłem. Jak się da to pospawają, jak nie ma sensu to odmówią i zaproponują alternatywne wyjście.

Wysłane z mojego SM-T580 przy użyciu Tapatalka

Użytkownik Srebrny edytował ten post 07:18, 20.12.2019

  • 0

#26 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 00:11, 25.12.2019

A jakie objawy daje nieszczelna plecionka? Mi w ASO w moim Acco 2010/11 powiedzieli że póki co jest szczelna, ale spekana i trzeba się szykować w najbliższym czasie na wymianę.


Słychać furczenie, pierdzenie, zwłaszcza jak zejdziesz pod samochód przy włączonym silniku. Trzeba nasłuchiwać, spryskać wodą z atomizera po flanszy, dla sprawdzenia, czy to nie tam jest nieszczelność tylko właśnie na plecionce.
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, zlacze elastyczne, plecionka, wymiana

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq