Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Tryb awaryjny, błąd nr 8

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 Deterio

Deterio
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:Dąbrowa Górnicza
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:16, 14.06.2017

Potrzebuję pomocy. Accord vi 1.8 99r. Robiony byl lekki remont silnika z powodów wypalonych zaworów. Już poskładany i wszystko wyglada dobrze, ładnie się wkreca itp, ALE po zagrzaniu włacza się jakby tryb awaryjny (nie kręci wiecej niż 3k obrotów i zapala się check), po zczytaniu błędów wychodzi błąd nr. 8 (czujnik górnego martwego położenia tłoka (TDC)). Padł czujnik czy źle poskładany? A może jakieś inne propozycje?
  • 0

#2 KrzysiekosH

KrzysiekosH
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:11, 14.06.2017

witam mam podobny problem do ciebie
http://www.accordklu...1-silnik-f20b6/

jak jest zimny to jest ok a po zagrzaniu to tryb awaryjny i 3tys i szarpanie zapłonem

przy okazji też mam błąd p0336 praca poza zakresem

jak wyciągnąłem te dwa czujniki to jedna wiązka elektryczna co są z przy dolnym kole rozrządu, zmierzyłem miernikiem jeden dostaje przerwy,ja już od "wolek" zamówiłem na podmianę, na youtube jest pokazane jak gościu takie czujniki typ hala nagrzewa np. suszarka i dostają przerwy

żeby wyciągnąć te czujniki to musisz sciagniąc te dwa paski i dolna obudowe rozrzadu ( gornej nie trzeba wyciagac) i rure bagnetu. Pod obudowa będzie pasek z wałków oznacz sobie położenie i będzie dostęp do czujnków

Użytkownik KrzysiekosH edytował ten post 09:13, 14.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq