Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

H22A po swapie wibruje / trzęsie budą

VI wibracje drgania h22a

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 00:33, 11.06.2017

Jak w temacie. Mam H22A wrzucone do Acco VI gena i okropnie przenosi wibracje na budę. Czy to na jałowych obrotach, czy podczas jazdy. do ok. 1800 rp niewyczuwalne, od 2 do ponad 4 wibruje tak, że wszystkie blaszki wewnątrz, plastiki brzęczą/trzeszczą/nie da się normalnie pogadać, bo tak głośno, potem trochę mniej.
 
Miałem strzeloną poduchę przednią, założyłem nową, tylko lekka poprawa. Popuszczałem poduchy, poruszałem przód tył, podokręcałem, dalej to samo. Co może być przyczyną takiego czegoś ?

  • 0

#2 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 02:17, 11.06.2017

Zle osadzony silnik na poduchach

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#3 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 06:41, 11.06.2017

Ustawienie wałków balansowych...może tez warto sprawdzic
  • 0

#4 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 07:09, 11.06.2017

Ustawienie wałków balansowych...może tez warto sprawdzic


X2
  • 0

#5 Sebaj

Sebaj
  • Forumowicz
  • 482 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Cm2
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 07:34, 11.06.2017

Del. Pomyłka.

Użytkownik Sebaj edytował ten post 07:35, 11.06.2017

  • 0

#6 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:54, 11.06.2017

Zle osadzony silnik na poduchach

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka

Popuscic poduchy, pojeździć chwilkę i poskrecac?

Wysłane z Redmi 4X!

Ustawienie wałków balansowych...może tez warto sprawdzic

Oglądałem na yt filmiki, wałki na ogół jakby biją. Może to być to, bo zdejmowalem i rozbieralem pompę oleju, da się źle zablokować wałek?

Wysłane z Redmi 4X!
  • 0

#7 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:12, 11.06.2017

A to o sciaganiu pompy nie pisales. Moze byc ze zle ustawiles. W manualu masz opisane jak sie balansy ustawia bo musisz oba prawidlowo ustawic

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#8 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 12:43, 11.06.2017

Jeden balans ustawiasz na znaki a drugi na blokadę. Raczej ciężko się pomylić.
  • 0

#9 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 13:05, 11.06.2017

Jeżeli ustawisz na znaki a nie na blokadę to może być źle
  • 0

#10 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:24, 11.06.2017

Jeżeli ustawisz na znaki a nie na blokadę to może być źle

Ustawiłem wg blokady, bo na znaki nie było co patrzeć przy zmianie pompy, ale gdzieś tam wyczytałem że można też wałek zablokować w innej pozycji i trochę się boję że właśnie w tej złej to zrobiłem.

Wysłane z Redmi 4X!
  • 0

#11 Hymphh

Hymphh
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Marklowice
  • Silnik:2.2
  • Wersja:LS-R
  • KM:?
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:29, 20.06.2017

Powód wibracji Chyba znaleziony, ktoś ma jakiś pomysł jakim cudem? Miska oparta o sanki...

Przednia poducha nowa, reszta skręcona jak ma być. Jak to w ogóle możliwe? JDM HSerie miały inne miski? 7d4f7ce5a7053b34d31a386ba3d75567.jpgd7ddf747ae47c5cab32cd2f40bee57e8.jpg

Wysłane z Redmi 4X!

Wysłane z Redmi 4X!


Użytkownik Hymphh edytował ten post 08:55, 20.06.2017

  • 0

#12 Cypisc

Cypisc
  • Nowy
  • 1 postów
  • Skąd:Parasolka
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Vtec
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:Ej2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:46, 15.11.2017

Witam was. A ja mam pytanko czy bez walkow balansowych mozna jezdzic?? Bo gdy kupilem taki silnik w budzie civicu v jeszcze normalnie jezdzil gdzy odkrecilem obudowe rozrzadu to nie bylo paska od balansu tylko glowny i tyle.
  • 0

#13 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • Skąd:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 17:02, 16.11.2017

Można.


  • 0

#14 dargo

dargo
  • Forumowicz
  • 545 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 14
Dobra

Napisano 19:31, 16.11.2017

a czy jeden z wałków balansowych (ten co podczas wymiany rozrządu należy blokować) nie napędza pompy oleju?

pozdr


  • 0

#15 Pejot

Pejot
  • Forumowicz
  • 2733 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 21:46, 16.11.2017

Nie, pompę oleju w F/H-serii napędza wał silnika.


  • 0

Happy Owner Never Drives Anything else.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, wibracje, drgania, h22a

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq