Muszę to w pewnym stopniu potwierdzić tj. przypuszczenie że niewieiki luz na wieloklinie (tj. przynajmniej taki jak u mnie) nie ma skutków ubocznych. Oskarżałem półosie a przyczyną wibracji okazały się być opony. Niedawno były wyważane więc uznałem, że te zmienne w charakterze wibracje to nie ich wina a tymczasem coś z nimi jest nie tak - krzywią się.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Przegub wewnetrzny prawy czy nadaje sie do wymiany ????
#61
Napisano 14:58, 21.06.2017
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#62
Napisano 18:43, 21.06.2017
U mnie minimalne drgania ale od 140 kmh zostały prawie zniwelowane samym obróceniem koła na pieście gdzie wcześniej wszystko też było idealnie wyczyszczone ,a pierścień centrujący mam aluminiowy i ciasno spasowany.Także obrazuje to jak może to być czułe ale też taki "urok" felg z małym ET w porównaniu do OEM .
Lepiej też ostatnio mi się jeździ po zniwelowaniu luzu na przekładni śrubą regulacyjną
Użytkownik Wlodar edytował ten post 19:39, 21.06.2017
#63
Napisano 16:51, 19.07.2017
ktoś tego próbował ? ponoć wzmocnione oem, zakładał to ktoś u nas ?
https://www.heeltoea...oint-kits.html
i artykuł odnośnie wibracji
https://www.heeltoea...-and-fixed.html
#64
Napisano 10:31, 26.05.2018
#65
Napisano 12:48, 03.08.2018
Ja powtarzam to ze sto razy .Trzeba mieć100 % pewność ,że koła są OK .To ,że są wyważone to jeszcze nic nie znaczy.Pomijam tu już poprawność wyważenia bo z tym jest naprawde różnie .Accord jest czuły i sama opona nawet nowa potrafi przenieść na układ drgania.
U mnie minimalne drgania ale od 140 kmh zostały prawie zniwelowane samym obróceniem koła na pieście gdzie wcześniej wszystko też było idealnie wyczyszczone ,a pierścień centrujący mam aluminiowy i ciasno spasowany.Także obrazuje to jak może to być czułe ale też taki "urok" felg z małym ET w porównaniu do OEM .
Lepiej też ostatnio mi się jeździ po zniwelowaniu luzu na przekładni śrubą regulacyjną
Co masz dokładnie na myśli na zniwelowaniu luzu na przekładni?? Dużo z tym pracy??
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#66
Napisano 14:15, 03.08.2018
Luzujesz dużą nakrętkę kontrującą i w środku jest chyba kwadrat 3/8" ?.którym wkręcając zmniejasz luz....to tak w skrócie
Mnie to zajęło z 10 min
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:24, 03.08.2018
#67
Napisano 12:13, 30.08.2018
Odgrzeje kotleta. Dzisiaj sprawdzajac czy wszystko jest w miare ok przed przegladem zlapalem za ten kielich o ktorym tu jest mowa i ma luz gora dol dokladnie jak na filmikach. Z tym ze nic autem nie trzesie jedynie mam problem z stuknieciem przy ruszaniu i to nie zawsze jak szybciej puszcze sprzeglo to jest stuk nie ma go przy hamowaniu. Mysyalem ze to lozysko podpory w pierwszej chwili teraz doczytalem ze wieloklin na polosce posredniej ale po dotarciu az tutaj widze ze ten luz jest normalny acco z 2013 120000 przebieg. Ma ktos pomysl co stuka?
Też mam stuk przy ruszaniu i przy zmianie biegów na wyższy też słychać, ogarnąłeś może to?
#68
Napisano 08:35, 20.09.2018
Znalazłem całe używane półosie od polifta od N22 w idealnym stanie.
Czy zarówna L jak i P półoś od polifta diesla, będzie pasować do przedlifta N22??
Pytam bo jak wiadomo jest różnica w skrzyni biegów(5 lub 6 biegów)
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#69
Napisano 20:36, 20.09.2018
sprawdź sobie na japancars.ru jak nikt nie potwierdzi.
#70
Napisano 21:31, 20.09.2018
To już dawno zrobiłem :P oczywiście jak to w polifcie numery są inne:P Wiele części ma numery inne a pasują do przedlifta.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#71
Napisano 09:02, 02.10.2018
Fajny filmik znalazłem odnośnie pracy przegubu, może komuś się przyda.
Ja dalej mam często stuk przy ruszaniu i zmianie biegu na wyższy. Już mnie to zaczyna coraz bardziej irytować, zmieniłem przegub wewn prawy na PASCAL oraz łożysko (miało trochę luz) i nic to nie dało, luz góa dół na połączeniu wałka(nowy zmiennik kupiony rok temu) z przegubem wewnętrznym i wałkiem co idzie do skrzyni dalej występuje, wieloklin wygląda super, ale z tego co oglądam filmiki to ten luz tam musi być i to spory, po prostu wałek pracuje wewnątrz przegubu wewnętrznego(wsuwa/wysuwa z łożyskami przy podnoszeniu przegubu)
Użytkownik lukasrz edytował ten post 09:04, 02.10.2018
#72
Napisano 11:11, 02.10.2018
#73
Napisano 11:56, 02.10.2018
Jeszcze możesz sprawdzić mechanizm różnicowy skoro wszystko inne sprawdzone.
Jakaś pewna metoda? Czytałem żeby na biegu podnieść koło i kręcić i słuchać czy stuka?
#74
Napisano 06:20, 31.05.2020
#75
Napisano 07:04, 30.06.2020
Znalazłem całe używane półosie od polifta od N22 w idealnym stanie.
Czy zarówna L jak i P półoś od polifta diesla, będzie pasować do przedlifta N22??
Pytam bo jak wiadomo jest różnica w skrzyni biegów(5 lub 6 biegów)
I potwierdzisz, że pasują ?
Witam Panownie ponownie >>> Ja uwazam swoj problem za zamkniety ( przynajmniej jak narazie ) .Jak sie okazalo mim problemem byl wzer w srodku tego przegubu wewnetrznego lewego. Jak juz wczesnieJ pisalem zakupilem zamiennnik firmy Pascal i byl on za dlugi przez co sobie narobilem niemalego strachu !! Musialem wylac olej ze skrzyni poniewaz byly w nim opilki z owego wieloklinu. Zamowilem inny zamiennnik z allego z Łomianek firmy JPN . Co sie okazalo rowniez byl o te 1,5 mm za dlugi jak ten poporzedni ( wyglada identycznie jakby jeden czlowiek je klepal ). Ale od razu go zeszlifowalem do wymaganej dlugosci zamowilem nowy olej do skrzyni Orginalny do Hondy ten zielony, poskladalem wszystko i jezdzi :) co prawda narazie nie jechalem po autostradzie ale przy tych nieszczesnych predkosciach w granicach 90- 100 Km/h trzesienia BUDA ustaly. Pisze to po to drodzy koledzy gdyz tez mam luz na wieloklinie miedzy walkiem posrednim, tez sa lekkie luzy w przegubach wewnetrznych, ale one nie powoduja tych drgan !! Wiec jesli ktos mysli ze ma byc na sztywno to polaczenie wielokilnu na walku posrednim to pisze ze NIEEE. Bo ja mam, kazy widzial na filmiku a teraz po wymianie tego lewego przegubu jest ok. Pozdrawiam wszystkich i zycze aby kazdemu udalo sie rozwiazac problem jak najmniejszymi kosztami.
P.S Ja kupowalem zamiennik a nie oryginal Honda za 1000 zl poniewaz moja Honda ma juz 306000 km i nie wiem dlugo bede nia jeszcze pedzil
POZDRAWIAM
I jak Ci sie JPN sprawuje?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych