Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Blad p1062 i p1064

VII Blad

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:32, 10.06.2017

Witam chlopaki mam od roku dylemat a mianowicie faluja obroty i auto gasnie blad p1062 i p1064 wymieniony zawor pompy i czujnik listwy? Co poradzicie mam juz dosc pomalu pozdro.
  • 0

#2 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 14.06.2017

Wspomne ze to diselek
  • 0

#3 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:07, 24.06.2017

Hej mam juz pompe listwe z czijnikiem 2 zawor pompy i 4 wtryski wiec jak to wymienie i dalej bedzie lipa to chyba sie zabije pozdr.
  • 0

#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 14:41, 24.06.2017

Masz ale czy pewne? Sprawdzałeś parametry silnika przed wymianą?Będziesz miał porównanie po założeniu drugiego kompletu.Inaczej to rzeźba w gów....i strata czasu


  • 0

#5 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:05, 24.06.2017

MILEJ lektury (po wykupieniu pakietu klubowicza dostajemy takie fajne rzeczy jak ponizej)

 

Usuwanie usterek wg DTC: P1062 (95-13), P1064 (95-15) DTC P1062:

 

Wysokie napięcie w obwodzie czujnika ciśnienia w listwie paliwowej po włączeniu zapłonu        
1. Sprawdzić, czy przewód powrotu paliwa nie jest uszkodzony lub słabo połączony.

Czy przewód powrotu paliwa jest sprawny?

TAK - Przejść do 2.


NIE - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.

2. Włączyć zapłon (II).

3. Skasować kody DTC testerem HDS.

4. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe.

5. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund.

6. Włączyć zapłon (II).

7. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.

Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?


TAK - Przejść do 8.


NIE - Usterka okresowa, system obecnie działa prawidłowo.n

8. Odłączyć przewód powrotny paliwa (A) od cylindra nr 1 i podłączyć pompkępodciśnienia/wskaźnik do przewodu.

 

zdjecie
 
AB

9. Wytworzyć podciśnienie w przewodzie sztywnym.

Czy utrzymuje się podciśnienie?


TAK - Wymienić zespół przewodu powrotnego paliwa, a następnie przejść do punktu 12.


NIE - Przejść do 10.

10. Wyłączyć zapłon. 11. Wymienić listwę paliwową. 12. Włączyć zapłon (II). 13. Wyzerować ECM za pomocą HDS. 14. Uruchomić silnik. Utrzymywać prędkość obrotową silnika na poziomie 2.000 obr./min. (min-1) bez obciążenia (na luzie) do momentu włączenia się wentylatora chłodnicy, a następnie przejść na obroty jałowe. 15. Wyłączyć zapłon i odczekać 30 sekund. 16. Włączyć zapłon (II). 17. Za pomocą HDS sprawdzić tymczasowe kody DTC lub kody DTC.

Czy jest wskazywany P1062 lub P1064?


TAK - Jeśli wskazywany jest DTC P1062 lub P1064, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli wskazywane są jakiekolwiek inne tymczasowe DTC lub DTC, przejść do procedury usuwania usterek dla wskazanych kodów DTC.


NIE - Przejść do 18.

18. Za pomocą testera HDS sprawdzić STAN OBD pod względem obecności DTC P1062 lub P1064 w MENU DTC.

Czy na ekranie został wyświetlony komunikat POZYTYWNY?


TAK - Usuwanie usterki zostało zakończone.n


NIE - Jeśli wyświetlany jest komunikat NEGATYWNY, sprawdzić, czy nie występują niepewne połączenia lub luzy na stykach czujnika FRP i modułu ECM, a następnie przejść do 1. Jeśli na ekranie został wyświetlony komunikat NIEZAKOŃCZONY, przejść do punktu 14 i sprawdzić ponownie.

 

Czujnik ciśnienia paliwa na szynie (FRP)

 

Osobiscie spotkałem się iskrzącą wtyczka od czujnika cisnienia pompy CR , dlatego sprawdź wtyczki , powąchaj czy nie ma spalenizny we wtyczce

 

Oto ten wątek :

http://www.accordklu...ukać-przyczyny/


Użytkownik nie2dampi edytował ten post 21:36, 24.06.2017

  • 0

#6 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:12, 29.06.2017

Pompa wysokiego cisnienia i 2 zawory pompy.Autko nadal nie hula
2 czujniki walu
Dzis wymienilem listwe wtryskowa z czujnikiem jutro zloma testuje.pozdr.
Jak nie to zostaja wtryski do sprawdzenia
  • 0

#7 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 02.07.2017

Hej, wiec wymienilem listwe z czujnikiem kiedys byl wymieniany sam czujnik nadal to samo. Wiec zostaja wtryski jak nie to to wymienie cala wiazke silnika pozdr. Jak ktos cos potrzebuje mam pare gratow pompe, zawor pompy listwe z czujnikiem itd dotego silnika.
I
Ps. Wtyczka jest ok ale moze gdzies kable sa walniete lecz nic nim sie nie dzieje do puki sie silnik nie nagrzeje do temperatury roboczej. Po wlaczeniu sie chlodnicy zaczynaja sie problemy .pozdr
  • 0

#8 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 30.10.2017

Witam okazalo sie ze jest wiazka kabli na silniku jebnieta i takie zeczy sie dzialy ze gasl silnik i nie odpalal a bledy p1062 i p1064 pozdrawiam jak cos mam dobra pompe zawory pompy listwe z czujnikiem itd do tego auta
  • 0

#9 maniek7414

maniek7414
  • Forumowicz
  • 77 postów
  • Skąd:serock
  • Silnik:2,2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:jhm
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:43, 19.02.2018

Witam okazalo sie ze jest wiazka kabli na silniku jebnieta i takie zeczy sie dzialy ze gasl silnik i nie odpalal a bledy p1062 i p1064 pozdrawiam jak cos mam dobra pompe zawory pompy listwe z czujnikiem itd do tego auta

mam to samo podpowiedz gdzie szukać i jak to znalazłeś bo mnie też już szlak trafia 


mam to samo podpowiedz gdzie szukać i jak to znalazłeś bo mnie też już szlak trafia 

ja mam dodatkowo p1061 i p1063 jest to odwrotnie bo niskie napięcie


  • 0
maniek7414

#10 plichu5

plichu5
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:mosina
  • Silnik:2.2
  • Wersja:es
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:57, 27.04.2020

Ja wymienilem cala wiazke silnika bo byla gdzies wadliwa .Na wtyczce od listwy wtryskowj wychodza 3 kable i one prowadza do auta pod srodkowym panelem lacza sie z nastepna wiazka i prowadza do kompa. Komp w 2.2 ictdi znajduje sie po prawej stronie pod nogami .Zakryta takim plastikiem.Ja borykalem sie z tym problemem okolo 2 lata i paru mechanikow poleglo.Wkoncu kupilem z angola za 50zl i przelozylem.Wiazka z angola rozni sie jedynie dlugoscia przewodow do sterowania potecjometrem gazu . Jest troszke krotsza ale bez lutowania idzie ja podlaczyc .Pozdrawiam.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, Blad

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq