Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Falowanie obrotów nietypowe.

VI Obroty Falowanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:47, 08.06.2017

Jak w temacie falują mi obroty ale na takiej zasadzie odpalam no i jest te 1200-1500 obrotów no ale to normalne pojeżdze troche schodzi do 500 mniej więcej. staje na światłach 1500rpm docisne jej dajmy do 4000rpm na jałowym puszcze i znowu spada na 500rpm lekko docisne powoli i stane na 1500rpm puszczam gaz i tak zostaje. wymieniłem termostat bo skakał mi po wskaźniku temperatury myślałem że to może od tego ale widocznie nie. czasami też potrafi sobie trzymać 1000-1200rpm nie wiem co jest grane.


  • 0

#2 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:53, 08.06.2017

Cewka , egr itp

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:24, 09.06.2017

Linka się zacina. Jak masz podwyższone obroty na jałowym (jak jest rozgrzany) spróbuj podnieść pedał przyspieszenia do góry jak obroty się zmniejszą to na bank wina leży po stronie mechanizmu otwierania przepustnicy.


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#4 fełtek

fełtek
  • Forumowicz
  • 220 postów
  • Skąd:strzegom
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:4d
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:45, 10.06.2017

Miałem podobnie. Linka gazu była że bardzo naciągnięta.
  • 0

#5 Brytan91

Brytan91
  • Forumowicz
  • 451 postów
  • Skąd:Tomaszów Maz.
  • Silnik:Z18
  • Wersja:Edition Plus
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Vectra C Liftback
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:00, 10.06.2017

Albo przepustnica się przcina, można wyczyścić przy okazji inspekcji linki gazu 


  • 0

#6 coppi

coppi
  • Forumowicz
  • 93 postów
  • Skąd:Marki/Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:138
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:44, 13.06.2017

Linka się zacina. Jak masz podwyższone obroty na jałowym (jak jest rozgrzany) spróbuj podnieść pedał przyspieszenia do góry jak obroty się zmniejszą to na bank wina leży po stronie mechanizmu otwierania przepustnicy.

 

U mnie właśnie jest taka sytuacja jak opisana powyżej. Od czasu do czasu się przycina. Muszę się za to zabrać w końcu. Tylko czy tą sprężynę przy przepustnicy można jakoś naciągnąć/podgiąć bardziej. Czy wymienić??


  • 0

#7 qcaj

qcaj
  • Forumowicz
  • 96 postów
  • Skąd:Jawornik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:17, 13.06.2017

U mnie właśnie jest taka sytuacja jak opisana powyżej. Od czasu do czasu się przycina. Muszę się za to zabrać w końcu. Tylko czy tą sprężynę przy przepustnicy można jakoś naciągnąć/podgiąć bardziej. Czy wymienić ??

Tutaj jest temat dotyczący sprężyny przy przepustnicy:

http://www.accordklu...471-pedał-gazu/


  • 0

Śruby zbieżności tył VI i VII generacja

http://www.accordklu...ł-vi-i-vii-gen/


#8 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:58, 13.06.2017

Dzięki za pomoc przydała się. Linka sie zacinała przy podniesieniu pedału odrazu obroty spadły dzięki. :D Temat zamknięty.


  • 0

#9 Marycha096

Marycha096
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Police
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:18, 24.08.2017

Dzisiaj dopiero zajrzałem głębiej bo oborty stawały na 2 tys. okazało sie że linka w pancerzu była tak pęknięta że trzymała sie na 2-3 włosach. Zadzwoniłem do sklepu ile linka powiedzieli że nie ma to do ASO 380zł. Nie dam tyle za linke wziełem kupiłem w rowerowym za 7 zł przerobiłem końcówki przyciełem na wymiar śmiga aż miło pedał mięciutko jak ta lala polecam takie rozwiązanie za tą kasę.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Obroty, Falowanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq