Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
IV

obrotomierz zwariował

IV

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Cb7 Coupe

Cb7 Coupe
  • Nowy
  • 18 postów
  • SkÄ…d:Strzegom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lx
  • KM:133
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1993
  • Nadwozie:CC1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:57, 07.06.2017

Witam mam pytanko. w momencie gdy zagrzeje mi sie silnik wskazówka od obrotomierza zaczyna wariowac ale silnik chodzi normalnie...

O co chodzi??


  • 0
HONDA power of dreams

#2 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8865 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 109
Wzorowa

Napisano 05:59, 07.06.2017

Sprawdzałeś czy wtyczka przy liczniku się nie poluzowała?


  • 0

#3 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • SkÄ…d:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 08:46, 07.06.2017

A do momętu rozgrzania motorka jest wsazanie ok?
Jeśli tak to;
Sprawdz kostkÄ™ przy szafie...jak pisze kolega.
Potem sprawdz "szafe" ale podpinając ją po rozgrzaniu motorka. Jeśli będzie przez chwilę ok to trzeba by przelutować ścieżki by wyeliminować zimne luty. Być może sam wskaźnik rpm się zbuntował. Więc warto by przed grzebaniem podpiąć inną "szafe" i sprawdzić czy dzieje się tak samo...bo i równie dobrze może coś zwalone na sygnale( multimetr)
Pzd.
  • 0

#4 lipson

lipson
  • Klubowicz
  • 913 postów
  • SkÄ…d:KUJ-POM
  • Silnik:mam
  • Wersja:LS, AP1
  • KM:220, 240
  • Paliwo:PB
  • Rok:9700
  • Nadwozie:CE7, AP1
Reputacja: 29
Super

Napisano 16:29, 07.06.2017

Dziwne, że rozgrzewanie silnika ma tutaj wpływ. Idąc tym tropem można by podejrzewać zapłonnik (ICM), że coś krzaczy. Gdyby podpiąć zewnętrzny obrotomierz do złącza pod maską i będą te same objawy, to nawet miałoby to sens.


  • 0

#5 KrzysiekosH

KrzysiekosH
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • SkÄ…d:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:06, 18.06.2017

witam

Ostatnio miałem trochę podobny problem po rozgrzaniu silnika to miałem błędy z czujników i tryb awaryjny, w winowajcą było naderwane żyły w kablu po izolacji nie było tego widać. I to było przy silniku może to jest jakiś trop

pozdrawiam
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: IV

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq