Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

grzejąca się tarcza i felga

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
9 odpowiedzi w tym temacie

#1 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:25, 06.06.2017

Witam. Wszystkie 4 zaciski mam po regeneracji przez firme co sie tym zajmuje profesjonalnie. klocki i tarcze nowe, i zauwazylem ze tylne lewe koło sie bardziej nagrzewa niz prtawe tzn tarcza sie grzeje i przez to felga. zauwazylem tez ze linke od ręcznego mam załamna. czy to jej wina ze klocki ocierają o tarcze? 


  • 0

#2 Waldi.

Waldi.
  • Moderator
  • 631 postów
  • Skąd:TM
  • Silnik:2.4
  • Wersja:王冠の宝石
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 09:46, 06.06.2017

W takim razie firma jest tylko "profesjonalna".
Reklamuj.


  • 0

#3 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:00, 06.06.2017

No ale nie jest to przez linke ręcznego? widzialem pod autem przy kole ze jest zalamana


  • 0

#4 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 10:45, 06.06.2017

jesli tarcza sie grzeje to znaczy ze cos trzyma. odepnij linke od zacisku ktory trzyma jesli objaw nie ustapi to na 100 % zle zregenerowany zacisk
  • 0

#5 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 13:57, 06.06.2017

tak jak ci mowilem ale nie sluchasz

Lewarek, ty przy kole druga osoba deptać hamulec ,reczny ,nożny i sprawdzasz co nie odbija i dlaczego - widac czarno na białym czy zacisk trzyma czy linka, co i jak sie blokuje


  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#6 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:43, 06.06.2017

Zdjałem linke od ręcznego i to samo :) już odesłalem gościowi zacisk i ma zobaczyc co z nim


czy jak zdemontowałem zacisk, to pozniej musze odpowietrzac cały układ? czy tylko ten zacisk?


  • 0

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:55, 06.06.2017

Sam zacisk
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 jacek588

jacek588
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:28, 07.06.2017

To zależy czy zablokowałeś jakoś układ i czy nie uciekł z niego cały płyn bo jak uciekł to będziesz musiał odpowietrzyć wszystko.


  • 0

#9 toki

toki
  • Forumowicz
  • 1532 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:1,8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 24
Super

Napisano 22:31, 08.06.2017

bastek, tak z ciekawości, co to za firma i ile zapłaciłeś za regenerację?


  • 0

#10 bastek32

bastek32
  • Forumowicz
  • 283 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.3
  • Wersja:LS
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:21, 09.06.2017

https://www.facebook...017557/?fref=ts płaciłem 400 ale to troche po znajomosci


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq