Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

Wyciek nie wiadomo skąd?

VI

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 11:14, 05.06.2017

Witam
Otóż, po wymianie kilku elementów zawieszenia, wraz z filtrami i olejem, nastąpił gdzieś wyciek, ale ciężko mi zdiagnozować co tak naprawdę cieknie.
Mechanik stwierdził, że 'być może' to maglownica, w co ciężko mi trochę uwierzyć, ale ja się nie znam :P
Foty i filmy, na których coś tam się załapało poniżej. Ogólnie cała lewa strona wózka zapaprana jakimś płynem/olejem, pocący się zbiorniczek od sprzęgła i zapocona lewa strona skrzyni.

 



https://www.youtube.com/watch?v=KyjGj6FYO9E
https://www.youtube.com/watch?v=Wmk7dz3bNvc
 

bkAbQZA.jpg

F473WLm.jpg

12keZnc.jpgkQAmiT0.jpg


  • 0

#2 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 14:33, 05.06.2017

Weź ten samochód od tego "być może " mechanika i zabierz do kogoś kto organoleptycznie sprawdzi co to za płyn. No chyba że wsadzisz palucha we wszystkie możliwe zbiorniczki i porównasz sam.

Wysłane z mojego SM-G531F przy użyciu Tapatalka
  • 0

#3 Godar

Godar
  • Forumowicz
  • 543 postów
  • Skąd:Częstochowa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 17:54, 05.06.2017

Jak widzę takie obrazki , to zastanawiam się czasem czy to nie robota " mechanika " . Kiedyś znajoma miała przejścia z takim fachowcem , bo non stop coś tam znajdował popsutego w jej samochodzie i problemy z autem ustały po zmianie zakładu ...

Nie neguję , że u Ciebie jest faktycznie jakiś problem , ale tak jak napisał poprzednik dał bym to do oglądnięcia komuś ogarniętemu i pewnemu. 


  • 0
Jak się nie ma co się lubi , to się lubi co się ma ...

#4 kslavek

kslavek
  • Forumowicz
  • 419 postów
  • Skąd:Sułkowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 05:13, 06.06.2017

A to nie jest czasem uświnione od roboty? Chluśnięte olejem podczas nalewania? Wisi gdzieś kropla? Zaznacz sobie pisakiem na zbiorniczku poziom płynu na zimnym aucie, sprawdź jutro i będziesz wiedział. Poza tym jak to weźmiesz na palec to powinieneś rozróżnić czy to olej.


Użytkownik kslavek edytował ten post 05:14, 06.06.2017

  • 0

#5 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 07:47, 06.06.2017

Wężyk od zbiorniczka sprzęgła przecierałem ale po krótkiej jeździe ponownie się zapocił, do tego prawie po każdej jeździe zostawiam tłustą plamkę jasno-brązowego koloru o dosyć intensywnym zapachu mimo, że większość zalanych elementów przetarłem prawie do sucha, a z mechanicznych aspektów, to coraz ciężej wrzucić pierwszy bieg na zimnym.
Po 14 postaram się wjechać na kanał i spróbuje zobaczyć, czy przypadkiem nie cieknie mi z łączenia skrzyni z silnikiem. Może też uchwycę maglownicę.

Użytkownik gons edytował ten post 07:53, 06.06.2017

  • 0

#6 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 15:30, 06.06.2017

jestem na 90% pewny, że przecieka pompa układu wspomagania, jutro zrobię parę testów i upewnię się na 100%.

gcve8mo.jpg


  • 0

#7 Ciapatyz

Ciapatyz
  • Forumowicz
  • 459 postów
  • Skąd:Pasiecznik/Eitorf
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 17:58, 06.06.2017

jasnobrązowy płyn o intensywnym (niemiłym) zapachu to prawdopodobnie olej ze skrzyni


  • 0

#8 Thunder

Thunder
  • Forumowicz
  • 275 postów
  • Skąd:Opolskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 20:01, 06.06.2017

U mnie te same miejsca są uświnione olejem. I Ta podpora na ostatnim zdjęciu tak samo uwalona olejem. Nie wiem skąd u Ciebie to się wydobywa ale wiem, że u mnie cieknie z uszczelniacza magla, gdzie wchodzi kolumna kierownicy. Odgiąłem gumową osłone i wylało się to co się tam nazbierało...


  • 0

#9 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 20:49, 06.06.2017

U mnie te same miejsca są uświnione olejem. I Ta podpora na ostatnim zdjęciu tak samo uwalona olejem. Nie wiem skąd u Ciebie to się wydobywa ale wiem, że u mnie cieknie z uszczelniacza magla, gdzie wchodzi kolumna kierownicy. Odgiąłem gumową osłone i wylało się to co się tam nazbierało...

Naprawiałeś to już może? Czy też czekasz w kolejce do 'mechanika'?
Jutro na kanale tknę tą osłonę i zobaczymy, czy coś pocieknie. Jest ktoś możliwy polecenia w okolicach Olsztyna? bo o Honda Daszuta słyszałem różne opinie, ale chyba bardziej z*eb*c, jak w tej okręgówce do której pojechałem na wymianę oleju, to się chyba nie da? Do wymiany było suchutko, czyściutko :(
P3O69qe.jpg


Użytkownik gons edytował ten post 21:11, 06.06.2017

  • 0

#10 edgarman

edgarman
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:15, 07.06.2017

siemka, plaga jakaś, też mam taki przeciek, jutro fotki wrzucę , ale nie namierzyłem skąd bo mam wizytę u mechaniora niedługo, pozdro


  • 0

#11 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 15:17, 07.06.2017

No i niestety, po wjechaniu na kanał ukazała mi się cieknąca maglownica -.- (na jednym z filmików też można ją wyłapać) a cieknie w taki sposób, że wszystko leci na sanki i bez kanału ciężko to namierzyć :> macie jakieś namiary na kogoś sprawdzonego, do kogo można wysłać magla do regeneracji? Czy go wymienić na 'nowy' z alledrogo, niewiadomego pochodzenia (niby piszą, że Honda OEM, ale pisać to i ja potrafię :P ).
Foto:
5yE0Kzi.jpg


  • 0

#12 edgarman

edgarman
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:04, 08.06.2017

hej, a tak u mnie daje, też raczej z magla, bo nawet płynu muszę dolewać, na razie jeszcze nie wiem gdzie regenerować, ale kupowanie używki to loteria a cena jak regeneracji (chociaż z tego co czytałem to też nie ma 100% pewności jak zrobia, ważne żeby chciaż 24m gwarancji było) z tego co piszą w necie to generalnie koszt regeneracji 500-700, niektórzy wymieniają tylko uszczelniacze , inni jeszcze robią szlif listwy, wtedy pewnie drożej. z tego co znalazłem na forum to polecają : woliński spiczyn, pouszowice (niby drodzy ale może robia perfekt) , kuzicars, euroreg mielec, csr, maglownice.pl (marek bochacz- w kobyłce) tyle wyczytałem , musisz sobie w necie opinie poczytac albo zobacz gdzie masz najblizej to Ci z montażem zrobią, niektórzy mają gotowe tylko zostawiasz swoja na wymiane, różnie to jest , ja póki co to szukam sanek, wtedy od razu wymianke zrobię, ale gdybyś gdzieś oddawał swoją to z chęcią przeczytam Twoja opinię jak zrobili i kto, pozdrawiam

wyciek207_zpsro7msx0h.jpg

wyciek45_zpsu4flfhio.jpg

wyciek0_zpserw612t8.jpg

wyciek36_zpsklmwsez8.jpg


  • 0

#13 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 23:17, 09.06.2017

hej, a tak u mnie daje, też raczej z magla, bo nawet płynu muszę dolewać, na razie jeszcze nie wiem gdzie regenerować, ale kupowanie używki to loteria a cena jak regeneracji (chociaż z tego co czytałem to też nie ma 100% pewności jak zrobia, ważne żeby chciaż 24m gwarancji było) z tego co piszą w necie to generalnie koszt regeneracji 500-700, niektórzy wymieniają tylko uszczelniacze , inni jeszcze robią szlif listwy, wtedy pewnie drożej. z tego co znalazłem na forum to polecają : woliński spiczyn, pouszowice (niby drodzy ale może robia perfekt) , kuzicars, euroreg mielec, csr, maglownice.pl (marek bochacz- w kobyłce) tyle wyczytałem , musisz sobie w necie opinie poczytac albo zobacz gdzie masz najblizej to Ci z montażem zrobią, niektórzy mają gotowe tylko zostawiasz swoja na wymiane, różnie to jest , ja póki co to szukam sanek, wtedy od razu wymianke zrobię, ale gdybyś gdzieś oddawał swoją to z chęcią przeczytam Twoja opinię jak zrobili i kto, pozdrawiam

Ja w poniedziałek wysyłam swoją do Pabianic. Z manuala wychodzi na to, że mam którąś uszczelkę dupniętą z dwóch z lewej strony, albo i obydwie, bo tylko lewa strona cieknie. Resztę sprawdzałem na dotyk i suchość. Luzów na kierze nie ma, wspomaganie chodzi dobrze, pompa nie wyje tylko świszczy od tego, że się układ zapowietrza. Do czwartku, piątku powinna być z powrotem. A te Twoje sanki nie są jeszcze w opłakanym stanie, ja bym je zostawił, dał do piaskowania i zabezpieczenia. No chyba, że w którymś miejscu na łączeniu masz ostre dziury/wżery rdzy na łączeniach. Wózki generalnie na przód widziałem po około 400-500 zł, ale nie wiele lepiej wyglądały od twoich :> Minimalnie w lepszym stanie chodziły po około 200 zł same sanki. Zapytaj Wolka, czy coś by Ci wynalazł przy kolejnym szrocie na rezerwację ;)


  • 0

#14 edgarman

edgarman
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:szczecin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 02:01, 10.06.2017

hej, u mnie też wspomaganie spoko jak i pompa, tylko jest wyciek, niby uszczelniacze do wymiany ale wiesz jak to z wysyłką, nie dasz rady sprawdzić, powiedzą że trzeba listwę regenerować i nie poradzisz. co do sanek to jest tragedia, akurat przód dałoby radę uratować ale ta część pod maglem to naprawdę tragedia, Wołek spoko, trzyma rękę na pulsie ;) ale tu mamy małą  rozbieżność, w "pewnej kwestii"

dzięki za info, jakbyś mógł to daj znaka na priw jakie koszta w pabianicach

pozdrawiam 


  • 0

#15 gons

gons
  • Forumowicz
  • 691 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Executive+
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 49
Super

Napisano 10:11, 11.08.2017

Generalnie temat do zamknięcia i przeniesienia do działu z układem kierowniczym. Dwa miesiące prawie minęły od regeneracji magla i póki co jest spokój (ale nie chwalę dnia przed zachodem słońca :P ).


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq