jacob101 - bo właśnie tak jest - ogólnie z Zimmermannami nie mamy problemów. Wiadomo, jak w przypadku każdego producenta zdarzy się kilka reklamacji, ale to promil w stosunku do sprzedanej ilości. Chyba nie ma na świecie producenta któremu nie zdarzyłaby się reklamacja.
flashmaniac - pisząc o braku reklamacji pisaliśmy o tarczach 320mm z Type-S. Nie wiem skąd zabrało się myślenie o całkowitym braku reklamacji na tarcze Zimmermann skoro sam u nas reklamowałeś tarcze 300mm z VII gena którą to reklamację pomimo uwalenia jej przez Zimmermanna zabraliśmy na siebie...
Przyczyn bicia jest mnóstwo, a samo drżenie przy hamowaniu jest tylko efektem. Drżenie podczas hamowania może być spowodowane m.in
- krzywą felgą
- wybitym zawieszeniem
- nieprawidłowo pracującymi prowadnicami (które pracują z oporem)
- zapieczonymi tłoczkami
- krzywą piastą
- brudnymi felgami na styku z piastą (efekt taki sam jak krzywej piasty)
- przegrzanym klockiem
- zanieczyszczeniem piasty na styku z tarczą (wystarczy włos)
- wadą fabryczną tarcz
itd.
Niestety bez otrzymania tarcz ani my ani producent nie jest w stanie określić przyczyny powstania wibracji na kierownicy - a jak widać powyżej nikt nie zareklamował produktu. Dodatkowo, zakładając, że wibracje faktycznie miały przyczynę w wadzie fabrycznej, to skąd my oraz producent mają wiedzieć o takich przypadkach skoro nie są one zgłaszane?
Nie będziemy dyskutować w tym wątku do czasu otrzymania tarcz na reklamacje bo nie ma to sensu, doprowadzi to tylko do bzdurnej "pyskówki" nie popartej żadnymi argumentami.