Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w silniku

VII stuki silnik 2.0 vtec k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
68 odpowiedzi w tym temacie

#61 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7261 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 10:31, 12.02.2019

Pacjent był u mechaniora, na dobry początek wymienimy panewki i wlejemy gęstszy olej,ale to dopiero w połowie marca jak wróce do domu

Gęstszy to znaczy?

Bo zalanie tego silnika 10w to pchanie się w kłopoty. Jak już chcesz coś grubszego to 5w50 ale to już max


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#62 Pioter1964

Pioter1964
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 12.02.2019

Co mechanik to inaczej doradzi, w mitsubishi i toyotach lałem zawsze 10w40 od zakupu z przebiegami ok180-200tys, zadnych problemów i stuków z silnika i tak przez kolejne kilka lat az do sprzedazy. Może miałem szczęście a może...
Półpanewki na korbowodzie z tego co się orientuje wymienia sie po ściągnięciu miski olejowej i mamy piękny dostęp przy silnikach zamontowanych poprzecznie. Dwie godziny i po robocie i jeszcze sobie miske uszczelnimy nową uszczelką a półpanewki powinno się wymieniać nawet profilaktycznie, bo jak się przekręcą to wtedy szukamy nowego silnika‍♂Trzymajcie kciuki żeby to to stukało.pozdro
  • 0

#63 ślepak

ślepak
  • Moderator
  • 2224 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 90
Super

Napisano 17:54, 12.02.2019

Nie no proszę Cie:P Nie wlewaj 10w40 do silnika Hondy.... Wymień te panewki i zalej porządnym olejem 5w30 czy jak przemkował napisał 5w50


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#64 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1377 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 33
Super

Napisano 19:16, 12.02.2019

Co mechanik to inaczej doradzi, w mitsubishi i toyotach lałem zawsze 10w40 od zakupu z przebiegami ok180-200tys, zadnych problemów i stuków z silnika i tak przez kolejne kilka lat az do sprzedazy. Może miałem szczęście a może...
Półpanewki na korbowodzie z tego co się orientuje wymienia sie po ściągnięciu miski olejowej i mamy piękny dostęp przy silnikach zamontowanych poprzecznie. Dwie godziny i po robocie i jeszcze sobie miske uszczelnimy nową uszczelką a półpanewki powinno się wymieniać nawet profilaktycznie, bo jak się przekręcą to wtedy szukamy nowego silnika‍♂Trzymajcie kciuki żeby to to stukało.pozdro


Aby dostac sie fo panewek korbowodowych w accordzie trzeba opuścić sanki, zdjąć miskę i pompę oleju z wałkami wyrownoważającymi. Zejdzie z 8h na spokojnie, ale nie potrzeba drogich części.
  • 1

#65 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 981 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 20:05, 05.03.2019

pytanie mam, czy ten silnik pracuje normalnie? czy jest z nim coś nie tak. Pytam bo na jednej z grup fb ktoś wrzucił filmik z takim pytaniem czy coś jest nie tak, a wydaje mi się że mój chodzi tak samo stąd moje pytanie;)


  • 0

#66 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 7261 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 66
Super

Napisano 21:54, 06.03.2019

zawory kiedy regulowane


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#67 niemcu

niemcu
  • Forumowicz
  • 58 postów
  • Skąd:Myślenice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 20.09.2019

Wrzucam filmik z moją sytuacją. Nie wiem co to jest. Zaczęło się jakiś czas temu.. Pacjent:
Honda Accord VII 2.0 LPG z przelotem 80 000 km. 189000 km całkowitego przelotu. Taka sytuacja ma miejsce na zimnym silniku po nocy. Zawory będę regulował niebawem, świece do wymiany również niebawem.
https://m.youtube.co...eature=youtu.be
  • 0

#68 chrisuk

chrisuk
  • Klubowicz
  • 27 postów
  • Skąd:uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Honda Accord iCDTI EX
  • KM:55000
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:salon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 20.09.2019

Witam mam taki problem jak wylanczam silnik  co to moze byc ?? Drgania na koncu filmu 

 

https://www.youtube....eature=youtu.be


Użytkownik chrisuk edytował ten post 14:47, 20.09.2019

  • 0

#69 gons

gons
  • Forumowicz
  • 547 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 22:42, 20.09.2019

obadaj poduchy silnika i skrzyni na początek ;)


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq