Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w silniku

VII stuki silnik 2.0 vtec k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#61 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 6841 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Aerodeck
  • KM:148
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1996
  • Nadwozie:CE2
Reputacja: 55
Super

Napisano 10:31, 12.02.2019

Pacjent był u mechaniora, na dobry początek wymienimy panewki i wlejemy gęstszy olej,ale to dopiero w połowie marca jak wróce do domu

Gęstszy to znaczy?

Bo zalanie tego silnika 10w to pchanie się w kłopoty. Jak już chcesz coś grubszego to 5w50 ale to już max


  • 0

Zanim zadasz m pytanie na PW w  sprawie giełdy  przeczytaj dokładnie regulamin tego działu.


#62 Pioter1964

Pioter1964
  • Nowy
  • 3 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:58, 12.02.2019

Co mechanik to inaczej doradzi, w mitsubishi i toyotach lałem zawsze 10w40 od zakupu z przebiegami ok180-200tys, zadnych problemów i stuków z silnika i tak przez kolejne kilka lat az do sprzedazy. Może miałem szczęście a może...
Półpanewki na korbowodzie z tego co się orientuje wymienia sie po ściągnięciu miski olejowej i mamy piękny dostęp przy silnikach zamontowanych poprzecznie. Dwie godziny i po robocie i jeszcze sobie miske uszczelnimy nową uszczelką a półpanewki powinno się wymieniać nawet profilaktycznie, bo jak się przekręcą to wtedy szukamy nowego silnika‍♂Trzymajcie kciuki żeby to to stukało.pozdro
  • 0

#63 ślepak

ślepak
  • Klubowicz
  • 1475 postów
  • Skąd:Gdynia\Westfalia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EXE
  • KM:151ps/394Nm seria
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 72
Super

Napisano 17:54, 12.02.2019

Nie no proszę Cie:P Nie wlewaj 10w40 do silnika Hondy.... Wymień te panewki i zalej porządnym olejem 5w30 czy jak przemkował napisał 5w50


  • 0
-F23A1    CG3   
-J30A1    CG2
-N22A1    CN1           
avatar3130_9.gif

#64 pawlik118

pawlik118
  • Klubowicz
  • 1136 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 26
Super

Napisano 19:16, 12.02.2019

Co mechanik to inaczej doradzi, w mitsubishi i toyotach lałem zawsze 10w40 od zakupu z przebiegami ok180-200tys, zadnych problemów i stuków z silnika i tak przez kolejne kilka lat az do sprzedazy. Może miałem szczęście a może...
Półpanewki na korbowodzie z tego co się orientuje wymienia sie po ściągnięciu miski olejowej i mamy piękny dostęp przy silnikach zamontowanych poprzecznie. Dwie godziny i po robocie i jeszcze sobie miske uszczelnimy nową uszczelką a półpanewki powinno się wymieniać nawet profilaktycznie, bo jak się przekręcą to wtedy szukamy nowego silnika‍♂Trzymajcie kciuki żeby to to stukało.pozdro


Aby dostac sie fo panewek korbowodowych w accordzie trzeba opuścić sanki, zdjąć miskę i pompę oleju z wałkami wyrownoważającymi. Zejdzie z 8h na spokojnie, ale nie potrzeba drogich części.
  • 1





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq