Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w silniku

VII stuki silnik 2.0 vtec k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#31 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4054 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 108
Super

Napisano 21:20, 05.06.2017

Ja bym niewytrzymał i tam podjechał ...bezczelnie spytał gdzie jest ten filtr paliwa w tym samochodzie ? Skoro wymienili...

x2

 

mógłbyś podać namiary u kogo robiłeś??


  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#32 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:09, 06.06.2017

Proszę podaje stronę http://www.gawronski.auto-crew.pl/ ale nie polecam tam szykować.
  • 0

#33 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:50, 07.06.2017

Jak zaloze silnik od anglika z manualna skrzynia biegow do mojej wersji z automatyczna skrzynia to bedzie OK? Czy trzeba jakies przerobki robic?
  • 0

#34 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 719 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:05, 07.06.2017

DiM169 wiesz już co z tym stukaniem ?

Użytkownik pawel84j edytował ten post 17:05, 07.06.2017

  • 0

#35 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 07.06.2017

Nie mam pojecia... może to być pierdoła albo coś ze środka wolę na razie dać sobie z tym spokoj
  • 0

#36 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 719 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 18:56, 07.06.2017

A te cewki podmieniales miejscami, olej wymieniłeś ?
  • 0

#37 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:54, 07.06.2017

Cewki podmoenialem już wczesniej, a co do oleju to zrobiłem na nim ok 1500km to szkoda mi go wymieniac.
Również trochę strach z 10w40 zmienić np: na 0w20 żeby nie rozszczelnić silniku
  • 0

#38 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 264 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 07.06.2017

a co do oleju to zrobiłem na nim ok 1500km to szkoda mi go wymieniac.
Również trochę strach z 10w40 zmienić np: na 0w20 żeby nie rozszczelnić silniku


Nie kieruj sie starymi stereotypami, nic sie nie rozszczelni, chyba ze silnik juz złom. 10W40 to porazka dla tego silnika, zalej 5W30 lub 5W40
  • 0

#39 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 716 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H23
  • Wersja:ES
  • KM:~200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CD7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 07:23, 08.06.2017

Nie kieruj sie starymi stereotypami, nic sie nie rozszczelni, chyba ze silnik juz złom. 10W40 to porazka dla tego silnika, zalej 5W30 lub 5W40

Akurat 5W czy 10W ma znaczeniie w zimie. W lecie nie bardzo.


  • 0

vtecyo.jpg


#40 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 4997 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 25
Super

Napisano 12:11, 08.06.2017

...ale 10w to praktycznie minerał który szybko traci swoje właściwości.
Na 5w40 motulu to jeździłem oplem asconą 20 lat temu ,Jaki miaby być cel jeździć na 10w w tych czasach ?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 12:15, 08.06.2017

  • 0
                       

#41 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4054 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 108
Super

Napisano 12:19, 08.06.2017

Od stuków w silniku, zrobi się znowu temat olejowy..Panowie proszę..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#42 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:12, 08.06.2017

Może mi coś Edson doradzisz co tak może stukac, bo chyba nie tłoki co ?
  • 0

#43 DiM169

DiM169
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Kuj.Pomorskie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CL7
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:24, 08.06.2017

Myślę że już powoli dochodzę skąd te stuki u mnie dochodzą.... zdjęłam pasek klinowy i dosłownie przestało...
Rolkę właśnie przed chwilą zamówiłem ale na pewno to nie to ale też gwizdze.
  • 0

#44 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4054 postów
  • Skąd:Centrum
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Specjals
  • KM:~999
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Miniwagen
Reputacja: 108
Super

Napisano 16:53, 08.06.2017

Koło pasowe, altek, sprężarka..Poruszaj..Luknij czy koło pasowe się nie rozwulkanizowało..
  • 0

inspekcje przedzakupowe, specjalizacja Japończyki, do 150km od Warszawy..wyszukanie aut typowo pod zamówienie

regulacja zaworów (wszystkie Hondy łącznie z V6- j-seria), wymiana hebli, zawieszenia, płynów, ozonowanie wnętrza, diagnostyka HDS - zapraszam na PW

opinie ====> tu kliknij


#45 Irrrvv

Irrrvv
  • Forumowicz
  • 50 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Tourer CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 08.06.2017

Myślę że już powoli dochodzę skąd te stuki u mnie dochodzą.... zdjęłam pasek klinowy i dosłownie przestało...
Rolkę właśnie przed chwilą zamówiłem ale na pewno to nie to ale też gwizdze.

 

Kolego patrzyłeś co napisałem w przypadku stuków?

 

http://www.accordklu...osprzętu-k20a3/

 

Wymień co masz wymienić i pewnie będzie z głowy. Ja łożyska wymieniam jutro, a z pasem się zobaczy czy będzie na miejscu. To stukanie to koło pasowe. Ewentualnie napinacz.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq