Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Dziwne dzwięki/stuki w silniku K20 K24

VII #silnik#zatarty#stukanie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1174 odpowiedzi w tym temacie

#346 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:09, 20.02.2017

mozliwe ze gładź jest przytarta w dolnej krawedzi po stronie wału tak jak mówisz dlatego na endoskopie nie było widać

narazie jeżdże z tym stukaniem, poprostu daleko się nie zapuszczam :) jak mam dalsza trase biore drugiego accorda

 

jak juz przestana solić drogi i bede mogl wyprowadzić legenda to pewnie zaczne szukać silnika, a w międzyczasie zrzucę miskę i zobaczymy jak to wygląda od dołu :)


  • 0

#347 HueR

HueR
  • Forumowicz
  • 135 postów
  • Skąd:L-wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 03:04, 15.03.2017

I jak z tematem ? Udało się coś dopatrzeć?


  • 0

#348 frajcik

frajcik
  • Forumowicz
  • 380 postów
  • Skąd:Susz / Gdańsk
  • Silnik:...
  • Wersja:...
  • KM:...
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:CE9/BB9/KA8/KA9
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:09, 21.03.2017

narazie tak jeżdzę bo legend póki co stoi na warsztacie, prawdopodobnie albo tłoki będą do wymiany albo cały słup


  • 0

#349 MTTC

MTTC
  • Klubowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Prostki/Ełk
  • Silnik:2.0
  • Wersja:S
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:54, 26.05.2017

Widzę panowie że temat już chyba zamknięty, ale może coś odgrzeję. U mnie takie samo stukanie-postanowiłem się za to wziąć i póki co jestem na etapie:silnik wyjęty z budy i czas na diagnozę. Zamiar jest taki żeby sprawdzić wszystko po kolei co się da-w najgorszym razie trzeba będzie szukać drugiego słupka. Ale póki co chęci są wiec szukam. Jeśli uda mi się to zdiagnozować postaram się wrzucić coś z prac-może kiedyś ktoś skorzysta-a póki co trzymajcie kciuki.


  • 0

#350 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 01.06.2017

Witam kolegow.
Dwa tygodnie temu zakupilem Accorda VII generacji z silnikiem k20a6 2.0 155KM Pb.
Gdy go kupowalem bylem tak zachwycony jego wygladem ze jakims dziwnym trafem nie zwrocilem uwagi na stuki dobiegajace z silnika na biegu jalowym a takze podczas jazdy. Przeszukalem wasze ( teraz juz nasze ;) ) forum i doszedlem do wniosku ze to pewnie luz zaworowy. Tak wiec udalem sie do mechanika ( podobno dobrego ) w celu regulacji, odrazu wymiana oleju oraz oleju w skrzyni bo automat. Po regulacji stuki ( dokladniej mowiac takie cykanie ) ustalo. Szczesliwy wrocilem do domu lecz po przejechaniu 50km od regulacji znow zaczelo stukac ( troszeczke ciszej niz wczesniej), po kolejnych 30km stuki staly sie identyczne jak przed regulacja. Przed rozpoczeciem regulacji, gdy zostawialem auto mechanikowi przekazalem mu informacje ze silnik niestety jest z wadliwej serii k20a6 i poprosilem aby sprawdzil stan walkow rozrzadu. Sprawdzil, nawet zdjecia porobil ktore mi potem pokazywal, walki podobno wporzadku bez zadnych uszkodzen. Wiem ze auto bylo kiedys na akcji serwisowej wymiany poduszki powietrznej kierowcy ale nie wiem czy wymieniano walki. Dodam ze gdy odpalam auto przez pierwsze 20 sekund pracy silnika stojac obok samochodu czuc zapach benzyny a z rury wydechowej leci bialy dymek ( nawet jak na dworze jest cieplo ) i czasem takze jakis plyn ( nire wiem czy to paliwo czy woda ). Czasem przy odpalaniu slychac przez 2 sekundy delikante "wycie" z silnika, mam tez wrazenie ze minimalnie ubywa oleju ale moge sie mylic bomam to auto dopiero 2tygodnie. Ogolnie auto odpala, jezdzi dobrze, obroty nie faluja, nie traci mocy ale cos jest nie tak skoro stuka.... No i przez 50km po regulacji luzu zaworowego nie stukalo. Koledzy, co to moze byc??? Pozdrawiam
Marcin
  • 0

#351 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 04:58, 02.06.2017

Nagraj film i wrzuć tutaj.
  • 1

#352 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:05, 02.06.2017

Któryś z zaworów może być zanieczyszczony (paproch) lub uszkodzony. Trudno dojść który konkretnie wiec trzeba by bylo wymienić wszystkie jeśli mocno stuka.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#353 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 08:03, 02.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


  • 0

#354 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 03.06.2017

https://m.youtube.co...h?v=I6X6duOiPYM

Link z filmem ktory przed chwila nagralem
  • 0

#355 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:07, 03.06.2017

Sprawdź świece na wszystkich cylindrach.
  • 0

#356 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 21:24, 03.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


niestety ale Muzyczka ma racje - to przypadlosc tych silnikow i tak sie wlasnie objawia
  • 0

#357 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 03.06.2017

Czyli przytarty tlok? Skoro auto jezdzi normalnie to czy ten przytarty tlok w czyms przeszkadza poza dzwiekiem? Czy moze sie cos bardziej posypac? Jak tak to okolo ile kilometrow mozna tak przejechac? Od kiedy kupilem to auto przejechalem 900km i zadnych zmian nie zauwazylem. A nie wiem ile kilometrow z tym defektem przejechal poprzedni wlasciciel.
  • 0

#358 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 752 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 17
Dobra

Napisano 08:56, 04.06.2017

nikt ci nie powie ile, bo nie da sie okreslic. Zalezy od warunkow w jakich to pracuje...predkosc, smarowanie, temperatura, obciazenie.
  • 0

#359 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 13:30, 04.06.2017

W końcu tłok wyjdzie bokiem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#360 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 04.06.2017

No nikt by nie chciał tego usłyszeć,ale tak zapewne będzie. Wtedy musisz słupka szukać,a najlepiej już się rozglądaj. Bo remont jest chyba nieopłacalny jak masz komuś za robotę płacić.


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, #silnik#zatarty#stukanie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq