Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w silniku

VII stuki silnik 2.0 vtec k20a6

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
65 odpowiedzi w tym temacie

#1 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:51, 01.06.2017

Witam kolegow.
Dwa tygodnie temu zakupilem Accorda VII generacji z silnikiem k20a6 2.0 155KM Pb.
Gdy go kupowalem bylem tak zachwycony jego wygladem ze jakims dziwnym trafem nie zwrocilem uwagi na stuki dobiegajace z silnika na biegu jalowym a takze podczas jazdy. Przeszukalem wasze ( teraz juz nasze ;) ) forum i doszedlem do wniosku ze to pewnie luz zaworowy. Tak wiec udalem sie do mechanika ( podobno dobrego ) w celu regulacji, odrazu wymiana oleju oraz oleju w skrzyni bo automat. Po regulacji stuki ( dokladniej mowiac takie cykanie ) ustalo. Szczesliwy wrocilem do domu lecz po przejechaniu 50km od regulacji znow zaczelo stukac ( troszeczke ciszej niz wczesniej), po kolejnych 30km stuki staly sie identyczne jak przed regulacja. Przed rozpoczeciem regulacji, gdy zostawialem auto mechanikowi przekazalem mu informacje ze silnik niestety jest z wadliwej serii k20a6 i poprosilem aby sprawdzil stan walkow rozrzadu. Sprawdzil, nawet zdjecia porobil ktore mi potem pokazywal, walki podobno wporzadku bez zadnych uszkodzen. Wiem ze auto bylo kiedys na akcji serwisowej wymiany poduszki powietrznej kierowcy ale nie wiem czy wymieniano walki. Dodam ze gdy odpalam auto przez pierwsze 20 sekund pracy silnika stojac obok samochodu czuc zapach benzyny a z rury wydechowej leci bialy dymek ( nawet jak na dworze jest cieplo ) i czasem takze jakis plyn ( nire wiem czy to paliwo czy woda ). Czasem przy odpalaniu slychac przez 2 sekundy delikante "wycie" z silnika, mam tez wrazenie ze minimalnie ubywa oleju ale moge sie mylic bomam to auto dopiero 2tygodnie. Ogolnie auto odpala, jezdzi dobrze, obroty nie faluja, nie traci mocy ale cos jest nie tak skoro stuka.... No i przez 50km po regulacji luzu zaworowego nie stukalo. Koledzy, co to moze byc??? Pozdrawiam
Marcin
  • 0

#2 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 719 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 04:58, 02.06.2017

Nagraj film i wrzuć tutaj.
  • 0

#3 staroniek

staroniek
  • Forumowicz
  • 34 postów
  • Skąd:Gorzów Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:JHMCL75408C208222
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:05, 02.06.2017

Któryś z zaworów może być zanieczyszczony (paproch) lub uszkodzony. Trudno dojść który konkretnie wiec trzeba by bylo wymienić wszystkie jeśli mocno stuka.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#4 muzyczka

muzyczka
  • Moderator
  • 2906 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 31
Super

Napisano 08:03, 02.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


  • 0

#5 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 03.06.2017

https://m.youtube.co...h?v=I6X6duOiPYM

Link z filmem ktory przed chwila nagralem
  • 0

#6 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 719 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:07, 03.06.2017

Sprawdź świece na wszystkich cylindrach.
  • 0

#7 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 740 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 21:24, 03.06.2017

k20A6  na 99% masz uszkodzony silnik .. stuka pierwszy tłok ....


niestety ale Muzyczka ma racje - to przypadlosc tych silnikow i tak sie wlasnie objawia
  • 0

#8 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:35, 03.06.2017

Czyli przytarty tlok? Skoro auto jezdzi normalnie to czy ten przytarty tlok w czyms przeszkadza poza dzwiekiem? Czy moze sie cos bardziej posypac? Jak tak to okolo ile kilometrow mozna tak przejechac? Od kiedy kupilem to auto przejechalem 900km i zadnych zmian nie zauwazylem. A nie wiem ile kilometrow z tym defektem przejechal poprzedni wlasciciel.
  • 0

#9 tomazi78

tomazi78
  • Klubowicz
  • 740 postów
  • Skąd:Bełchatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort +
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 08:56, 04.06.2017

nikt ci nie powie ile, bo nie da sie okreslic. Zalezy od warunkow w jakich to pracuje...predkosc, smarowanie, temperatura, obciazenie.
  • 0

#10 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 600 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:30, 04.06.2017

W końcu tłok wyjdzie bokiem.

Wysłane z mojego SM-N910C przy użyciu Tapatalka
  • 0

#11 pawel84

pawel84
  • Forumowicz
  • 277 postów
  • Skąd:Devizes .UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:36, 04.06.2017

No nikt by nie chciał tego usłyszeć,ale tak zapewne będzie. Wtedy musisz słupka szukać,a najlepiej już się rozglądaj. Bo remont jest chyba nieopłacalny jak masz komuś za robotę płacić.


  • 0

#12 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:31, 04.06.2017

A ile moze kosztowac remont? Cos mi sie obilo o uszy ze jak jest tylko troche rys to mozna szlif zrobic? Rozumiem ze skoro mam K20A6 to tylko takiego samego silnika szukac? Czy ewentualnie jakis inny silnik pasuje tak aby problemow nie było? Widzialem na forum ze ktos mial podobne pytanie i raczej doradzano mu silnik z tym samym oznaczeniem. Lecz skoro ten model ma wade... moze cos po lifce?
I jeszcze jedno wazne pytanie, czy K20A6 z anglika bedzie pasowal do wersji z kierownica po lewej stronie???
  • 0

#13 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 719 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:00, 04.06.2017

Alternatywa to K20z2 montowany w poliftach. Tak z Anglika będzie pasował.
  • 0

#14 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 740 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 21:04, 04.06.2017

A ile moze kosztowac remont? Cos mi sie obilo o uszy ze jak jest tylko troche rys to mozna szlif zrobic? Rozumiem ze skoro mam K20A6 to tylko takiego samego silnika szukac? Czy ewentualnie jakis inny silnik pasuje tak aby problemow nie było? Widzialem na forum ze ktos mial podobne pytanie i raczej doradzano mu silnik z tym samym oznaczeniem. Lecz skoro ten model ma wade... moze cos po lifce?
I jeszcze jedno wazne pytanie, czy K20A6 z anglika bedzie pasowal do wersji z kierownica po lewej stronie? ??

K24 tez bedzie pasowal :diabelgrin:


  • 0

#15 mkpolno

mkpolno
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Wroclaw - Stavanger( Norwegia )
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sedan sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:52, 04.06.2017

Mam skrzynie automatyczna, jak by nowy silnik byl z auta z manualna to rozumiem ze nie ma problemu? Czy musi byc tez z auta z automatem?

Użytkownik mkpolno edytował ten post 22:52, 04.06.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, stuki silnik, 2.0, vtec, k20a6

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq