Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

dolny wahacz przód - tuleje

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 16:51, 29.05.2017

Witam

 

Mam naderwane lekko tuleje nr 11 ( z dwóch stron ).

Rozumiem że muszę wymienić tez tuleje nr 12.

 

Pytanie czy tuleje nr 13 też wymieniać czy zostawić ?

 

 

 

a5c81bc846eb5f666aed53586658a6a5-1056x52


  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 17:10, 29.05.2017

U siebie w VII gen. wymieniałem wszystkie.

 0bb24d24df28e37fmed.jpg

 

35e4f5f120993209med.jpg

 

4de14916ef68e421med.jpg


  • 0

#3 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5249 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 18:16, 29.05.2017

Jak ściągnięty będzie wahacz to szkoda nie wymienić .Fakt ,że koszty się podniosą ale robota za jednym strzałem i spojój na długo
Ja wymieniłbym trzy od razu i 13 też
  • 0
                       

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:49, 29.05.2017

Jeśli 12 i 13 chcesz na zaś wymienić to na OEM. Jak byle zamienniki chcesz pchać to daruj sobie, szybko się rozlecą.

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#5 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:45, 29.05.2017

11  też brałbym tylko OEM, koszt koło 80  złoty w ASO za sztukę, więc tragedii nie ma. 


Użytkownik Daniel_wafel edytował ten post 21:45, 29.05.2017

  • 0

#6 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 23:26, 29.05.2017

Ile nastukałeś kilometrów  że już padły


  • 0

#7 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 06:30, 30.05.2017

Z tego co kojarzę, kolega ma ok.270tkm
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#8 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 07:25, 30.05.2017

Hej, ostatnio robiłem to samo i wymieniałem wszystko. Teraz żałuję, tuleja 12 była w stanie idealnym, reszta była zużyta. Żałuję że wymieniałem 12 tkę, bo nic jej nie było,  a trudno się ją wciska (jest tylko ok 1mm kołnierza i trzeba mieć idealnie dopasowaną tuleję wciskową + prasa). 


  • 0

#9 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 10:49, 30.05.2017

Ja w niedługim czasie będzie wymieniał w siebie tylko tuleje nr 11 bo jest już popękana.  Pozostałe wyglądają na OK, wiec nie ruszam.  Przelot 250 tys po polskich drogach.


  • 0

#10 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 13:49, 01.06.2017

Ja w niedługim czasie będzie wymieniał w siebie tylko tuleje nr 11 bo jest już popękana.  Pozostałe wyglądają na OK, wiec nie ruszam.  Przelot 250 tys po polskich drogach.

 

Sworznie dolne wymieniałeś  już ?


Użytkownik flashmaniac edytował ten post 13:49, 01.06.2017

  • 0

#11 Daniel_wafel

Daniel_wafel
  • Forumowicz
  • 530 postów
  • Skąd:Otwock/Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:30, 01.06.2017

Sworznie siedzą od nowości i póki co mają się dobrze.  

 

W zawiasie do tej pory były wymieniane tylko gumy stabilizatora przód + tył oraz  górny sworzeń w lewym wahaczu. 


  • 0

#12 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:26, 01.06.2017

Górny sworzeń w wahaczu dałeś OEM?


  • 0

#13 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2933 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 06:57, 02.06.2017

Widziałeś gdzieś OEM gorny?

Wysłane z Tapatalk
  • 0

#14 flashmaniac

flashmaniac
  • Klubowicz
  • 965 postów
  • Skąd:Ostrołęka
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive Manual + Navi + LKAS/CMBS/ACC
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:23, 19.06.2017

Panowie czy śruby do tych tulei też trzeba kupić nowe ? Czytałem że często trzeba je odkręcać szlifierką :)


  • 0

#15 ubek

ubek
  • Forumowicz
  • 415 postów
  • Skąd:Łańcut & UK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:kto to wie..
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 12
Dobra

Napisano 07:52, 20.06.2017

Nie trzeba jeśli się odkrecaja bez problemów, ja musiałem np. Wymienić śrubę nr.17 bo była nie do ruszenia, "zaspawala" się w tuleji. Musiałem przecinać śrubę i tulejke piłą 😐 chciałem wymienić tylko duże przednie tuleje.

Wysłane z mojego XT1039 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq