XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
siłownik centralnego zamka
#16
Napisano 09:49, 03.06.2010
Płytka do usunięcia i będzie jak nowy. (pamiętaj że trzeba zewrzeć styki po płytce).
#17 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:28, 14.07.2010
[ Dodano: 2010-07-14, 22:45 ]
Dałem radę jakoś to rozebrać. Pytanie jeszcze mam do tej płytki czy jak ją wyciągnę i zetknę styki to czy trzeba jeszcze te zabezpieczenie polimerowe stosować jak kolega pisał wczesniej?? Jeżeli nie to co sie może stać jeżeli go nie będzie??
#18
Napisano 22:34, 14.07.2010
Z silniczkiem trzeba się delikatnie pomocować: odginać zaczepy tylnego dekielka i zdejmować tak, żeby nie uszkodzić szczotek.
Zabezpieczenie...?
Według wszelkich prawideł elektryki powinno jakieś być.
Ale ja to olałem, już z pół roku jeżdżę bez problemu na 3 przerobionych siłownikach.
Jest gdzieś bezpiecznik główny, tak że niby nic nie powinno się stać przy zwarciu. Przy przeciążeniu - płytka.
Ta płytka podejrzewam jest patentem anty-zabawowym, żeby dzieci nie bawiły się pilotem.
Przy normalnym użytkowaniu nie jest niezbędna.
#19
Napisano 13:02, 15.07.2010
#20
Napisano 12:04, 17.07.2010
Niestety czyszczenie nie pomogło i silniczek do najprawdopodobniej do wymiany.
Pytanko moje jest takie, można gdzieś dokupić taki silniczek poza ASO? gdzie? silniczek wygląda jak do zabawek - autek elektrycznych więc powinno się go gdzieś dokupić?
Kiedyś na forum widziałem wklejoną specyfikację takiego silniczka z dokładnym opisem ale nie mogę teraz jej odszukać, jak ktoś ma coś takiego lub znajdzie przypadkiem na forum to proszę o wklejenie
#21
Napisano 15:28, 17.07.2010
Oznaczenie silniczka VD273x18 MABUCHI MOTOR MADE IN Vietnam
Wymiary takie jak http://www.mabuchi-m...T_ID=fc_280pcsc FC-280PC/SC tylko ośka ma nie 11.45 a 21 mm długości.
Dokładnie takiego samego nie znalazłem nigdzie, pewnie produkowany specjalnie dla Hondy.
A oprócz czyszczenia... Był jeszcze temat o usunięciu płytki pełniącej rolę bezpiecznika polimerowego, która znajduje się wewnątrz silniczka. Skoro czyszczenie nie pomogło, to teraz należy się zastanowić nad tą płytką.
Nie pamiętam, gdzie na forum była ta informacja, ale jak podasz adres to Ci podeślę tę instrukcję. Zapisałem sobie w Wordzie.
Oryginalny moduł w ASO kosztuje podobno coś koło 400 zł. Naprawdę nie ma za co płacić. Zwłaszcza, że już się do niego dobrałeś i pokonałeś największe opory.
#22
Napisano 09:25, 19.07.2010
Masz wszystko opisane ze zdjęciami, łącznie z podmianą na siłownik uniwersalny. Masz gotowca za friko.
Tyle się chłopie napociłem, żeby to łopatologicznie opisać.....
#23
Napisano 20:18, 19.07.2010
Marlubin, a zajrzyj sobie na poprzednią stronę tego tematu.
Masz wszystko opisane ze zdjęciami, łącznie z podmianą na siłownik uniwersalny. Masz gotowca za friko.
Tyle się chłopie napociłem, żeby to łopatologicznie opisać.....
Zrobiłeś dobrą robotę ale tak jak ktoś wcześniej pisał z przednimi drzwiami jest gorsza sprawa bo siłownik jest zespolony z zamkiem ... da się to oczywiście obejść, ale o obecną chwilę pierwsze uruchomienie silniczka działa wiec zamyka i otwiera, chyba że za szybko chcę go uruchomić drugi raz .... Także póki nie jestem zmuszony do instalowania rozwiązań prowizorycznych (choć podobno prowizorki najlepiej i najdłużej działają) to chcę tego uniknąć i poszukać gdzieś takiego silniczka.
#24
Napisano 10:37, 20.07.2010
podmiana samego silniczka na inny podobny (np.Marea, Bravo), powoduje utratę samo-powrotu cięgna do pozycji środkowej i blokadę klamki zamka,
silniczek o ile nie ma spalonego uzwojenia, z reguły daje się naprawić metodą usunięcia "płytki" ze szczotkotrzymacza (zdjęcia),
w tylnych drzwiach można łatwo zastosować retrofit - uniwersalny siłownik w niskiej cenie (10 zł), wymaga skrócenia cięgna - trwała przeróbka,
w przednich drzwiach wskazany jest oryginalny siłownik (np wyjęty z tylnych drzwi), ale można też próbować wstawić retrofit, możliwe choć ciasno,
w innych przypadkach stracony czas, niepewny efekt i trudności montażu, podważa sens naprawy na rzecz wymiany na nowe sprawne urządzenie.
Ale Trenuj, Życzę Powodzenia
#25 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:31, 28.07.2010
Mam jeszcze pytanie co do samego czyszczenia:
Czym czyściliście ten siliniczek?? i Czym go później wysmarowaliście?? Mam już go rozkręconego i zamierzam się zabrać za czyszczenie
#26
Napisano 21:53, 28.07.2010
#27
Napisano 11:16, 29.07.2010
Siłownik działa sporadycznie i do tego impulsowo.
Dlatego rodzaj smaru nie ma tu specjalnego znaczenia, byle nie ściekał w lecie i nie zamarzał zimą.
Grunt to żebyś nie utracił "samo-powrotu" siłownika, bo zablokuje klamkę zamka. Za to odpowiada ruchoma poosiowo oś silnika.
W sumie nigdzie indziej nie widziałem takiego patentu, żeby przekładnia ślimakowa z definicji samohamowna dawała się napędzać od tyłu (od zamka).
Załatwia to poosiowy luz ośki silnika. Dlatego jest ważny!
#28
Napisano 19:23, 08.10.2010
Nie wyjmowalem plytki. Pomoglo czyszczenie i przesmarowanie.
Kolego ICI wielkie dzieki za pomoc
#29
Napisano 20:22, 08.10.2010
#30
Napisano 20:39, 09.10.2010
Wszystko dotyczy oczywiście aut które nie mają ten siłownik w postaci oddzielnego modułu dokręconego do boku drzwi. Do końca nie rozgryzłem od czego to zależy ale część aut ma siłownik w postaci silniczka zintegrowanego z samym mechanizmem zamka i wtedy inna bajka.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych