Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

H22a7 Turbo

VI Honda H22a7 turbo Soft turbo

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 Wojtek ATR

Wojtek ATR
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SHHCH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:35, 29.05.2017

Witam. Jestem posiadaczem Accorda Type R i zastanawiam się nad dolozeniem do niego turbo. Czy jest jakiś realny posiadacz takiego zestawu na forum? Pozdrawiam.

Temat na forum już był kilka lat temu,ale jest zamknięty i dlatego odgrzewam kotleta.
  • 0

#2 damian83.

damian83.
  • Forumowicz
  • 1968 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe navi
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 14:33, 29.05.2017

Sofcik , czemu nie .
  • 0

#3 Wojtek ATR

Wojtek ATR
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SHHCH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:50, 29.05.2017

Właśnie każdy mówi,że stopień sprężania jest za duży,żeby nawet softa ,ale czy ktoś jest w stanie to potwierdzić.
  • 0

#4 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 16:41, 29.05.2017

I tak i nie, wszystko kwestia doładowania, kondycji silnika i wystrojenia. A7 turbi które 'znam' z internetow mają jednak tłoki z A5 które zmniejszają CR i wtedy okolice 300 koni jest więc to ok 100 ponad serię przy sofcie
  • 0

#5 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:15, 30.05.2017

Chyba, że będziesz latał na E85 to wtedy na lajcie :)


  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#6 Wojtek ATR

Wojtek ATR
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SHHCH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:52, 01.06.2017

Trzeba będzie wszystko przemyśleć. Więcej niż 300kunia nie chce,bo nie chcę kuć :)
  • 0

#7 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:58, 02.06.2017

Na nowych gratach wartość założenia turbo przewyższy wartość auta.


  • 0

#8 Wojtek ATR

Wojtek ATR
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Garwolin
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SHHCH
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:57, 04.06.2017

Szukać jakiegoś używanego kit turbo i wtedy będzie miało to trochę sensu. W h22a7 co może paść przy doładowaniu?
  • 0

#9 Sysunia

Sysunia
  • Forumowicz
  • 681 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:TITANIUM
  • KM:180/400
  • Paliwo:ON
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:58, 04.06.2017

A jak myślisz? Dół oczywiście
  • 0

#10 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 00:06, 07.06.2017

Robiłem takie turbo w pralce H22 IV genie już teraz nie pamietam w którym silniku. A8? 180 czy 190 koni. W kazdym badz razie stopien sprezania ciut mniejszy niz A7. Generalnie jezdzi już chyba drugi czy trzeci sezon i wszystko działa jak należy. Dmuchane chyba coś koło 0,5 bara czy 0,6 bara już nie pamiętam :) Wszystko kwestia odpowiedniego zestrojenia zwłaszcza zapłonów zależy na jakim paliwie jeździ. Juz przy takim turbo musowo Pb98. I będzi echodzić. A pochodzi tyle, na ile zdrowy jest dół. Ważne też w takim projekcie żeby turbo nie było za małe bo H22 troche powietrza potrzebuje i na takim pół bara to będzie koło 300+ koni, więc turbo musi być z potencjałem przynajmniej na 330-340 żeby się nie pociło na VTECu :)


  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#11 h1tman

h1tman
  • Forumowicz
  • 763 postów
  • Skąd:Łódź/Piotrków Trybunalski
  • Silnik:H22
  • Wersja:ES
  • KM:>200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 20:56, 14.06.2017

Taka mała ciekawostka ile może H22 z kucizną na E85 na oryginalnych tulejach :)

 


Użytkownik h1tman edytował ten post 12:56, 12.07.2017

  • 0

9beb182d56bbdabb4ef8a1c5125f16bca600ed0a


#12 Dreger

Dreger
  • Forumowicz
  • 64 postów
  • Skąd:Bydgoszcz/Trójmiasto
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2002
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:38, 12.07.2017

Dziwne że taka moc wytrzymał, ciekawe jak to jeździ.


  • 0

#13 lakatus

lakatus
  • Forumowicz
  • 857 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 14:57, 12.07.2017

zabawa dla zabawy ...na co dzien jkabym mial trzepac po 300 km w trasie wykorzystajac jego mozliwosci zapewne nie pozylby dlugo


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, Honda, H22a7 turbo, Soft turbo

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq